הפרת תקנון | הסכמי פשרה בישראל

הפרת תקנון

הסכם פשרה | ברייט קונספט

הסכם פשרה | ברייט קונספט

ת"צ– 33244-10-19 הצדדים – אבני נ' ברייט קונספט בע"מ תאריך פרסום – 14.03.21 תקציר – בטענה כי המשיבה נהגה באופן מפלה ובחוסר נגישות בשירות לאנשים עם מוגבלות בשמיעה. בחנויות הרשת "סופר פארטי" לא נמצאו מערכות עזר לשמיעה על פי החוק. ב"כ המבקש – שלומי אבני, עו"ד ערן פלסר עו"ד ב"כ המשיבה – אסף רצון עו"ד המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון מעריב הבוקר

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

הסכם פשרה | אפקון

הסכם פשרה | אפקון

הודעה בדבר מתן תוקף של פסק דין להסדר פשרה ת"צ – 24916-09-18 הצדדים – כהן ששון הרצל נ׳ אפקון בקרה ואוטומציה בע״מ ואח׳ תאריך פרסום – 13.09.2021 תקציר – בטענה לפיה המשיבות התקינו אצל עשרות בתי אב בישראל מדי מים מסוימים אשר אינם עומדים בתקנים הרלוונטיים בניגוד לדין. ב"כ המבקש – רנן גרשט, עו״ד ב"כ המשיבה – חגית בלייברג, עו״ד, אייל נחשון, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: ישראל היום
תביעת עיתון הארץ

תביעה ייצוגית | הוצאת עיתון הארץ בע"מ [19/10/2018]

תאריך פרסום: 19/10/18 הצדדים: יעקב ארגמן נ' הוצאת עיתון הארץ בע"מ ת"צ: 36054-08-13

עיתון: הארץ , מעריב
הסדר פשרה | סיריוס אלקטרוניקה

הסדר פשרה | סיריוס אלקטרוניקה

ת"צ – 20232-09-20 הצדדים – מר איציק ארביב נ' סיריוס אלקטרוניקה בע"מ תאריך פרסום – 09.06.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה לא ביצעה התאמות נגישות באתר האינטרנט המופעל על ידה בהתאם לקבוע בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות ובתקן נגישות האינטרנט ב"כ המבקש – יוסף-חי אביעזיז, עוד ב"כ המשיבה – דרור טיוטו, עו"ד המודעה פורסמה בידיעות אחרונות ובישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

ביי מי 28.10

הסכם פשרה | החברה הדרומית לשיווק בע"מ [28/10/2019]

ת"צ - 42546-02-18 הצדדים – דרין נ' ביי מי טכנולוגיות בע"מ תאריך פרסום - 28/10/2019 תקציר – טענת התובעת כי חלק משוברי המתנה שביי מי משווקת כוללים תנאים מגבילים וכי על חלק מתווי הקניה שמשווקת ביי מי קיימים קיימים תנאים מגבילים שלא מפורטים על גבי תווי הקניה. ב"כ המבקש: עו"ד ניצן רובינשטיין, עו"ד אבישי פלדמן ב"כ המשיבה: עו"ד אבישי כהן

עיתון: הארץ , מעריב
דור אלון

תביעה ייצוגית | דור אלון אנרגיה בישראל (1998) בע"מ [05/02/2018]

ת"צ: 32204-08-12 הצדדים: ביג סטפ אסטרטגיות בע"מ  נ' דור אלון אנרגיה בישראל (1988) בע"מ תאריך פרסום: 5/2/18 תקציר: הטענה: דור אלון התנהלה שלא כדין, כאשר גבתה מלקוחות הקשורים עמה בהסכם "ספידומט" מחירים בגין סולר הגבוהים מאלו שנגבו מלקחותיה המזדמנים. הקבוצה: לקוחות הסכם ספידומט, אשר רכשו סולר מכוח הסכם ספידומט ושילמו בעבורו מחיר גבוה מהמחיר ששילם לקוח מזדמן במועד התדלוק. תוצאת תמונה עבור דור אלון

עיתון: גלובס , הארץ
הסכם פשרה | פלרם תעשיות

הסכם פשרה | פלרם תעשיות

ת"צ – 9277-09-18 הצדדים – גלייכר נ׳ פלרם תעשיות בע״מ ואח׳ תאריך פרסום – 28.03.21 תקציר – בטענה לפיה הסכם למתן שירותי כוח אדם אשר נחתם בין פלרם ובין קיבוץ רמת יוחנן- הוארך שלא כדין, ללא אישור האסיפה הכללית ב"כ המבקש – שלומי מושקוביץ, עו״ד ב"כ המשיבה – לילי דורון, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
יגור

הסכם פשרה | יגור פרי טיים בע"מ [07/07/2017]

 

ת"צ: 11547-09-15 הצדדים: אוחיון ואח'  נ' יגור פרי טיים בע"מ תאריך פרסום: 07/07/17

הסכם פשרה | ג׳מבו סטוק

הסכם פשרה | ג׳מבו סטוק

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה ת"צ – 17548-12-20 הצדדים – מירי רוזנפלד נ׳ ג׳מבו סטוק תאריך פרסום – 10.08.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה הפרה את תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), בכך שלא אפשרה למבקשת וליתר חברי הקבוצה השבה כספית בעת ביטול עסקה אלא רק אם הביטול נעשה עד 48 שעות לאחר ביצוע עסקת היסוד. ב"כ המבקש – עו״ד, צביקה מצקין ב"כ המשיבה – עוה״ד, סילביה גל יהב וצח כהן המודעה פורסמה בעיתון מעריב בעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זיהום, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, תקן ישראלי, אחריות, דיני עבודה ושכר, דמי חופשה, הפרת תקנון, זכויות עובדים, ימי חופשה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת תקנון, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, שובר, שוברי זיכוי, שוברי שיווק, תווי קניה, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, דירקטוריון, הפרת חוזה, הפרת תקנון, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, ביטולים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט
הסדר פשרה | מכללת הרצוג

הסדר פשרה | מכללת הרצוג

ת"צ – 18245-05-20 הצדדים – ליאוניד בורשטיין נ׳ מכללת הרצוג תאריך פרסום – 23.02.21 תקציר – בטענה כי אתר האינטרנט (מרשתת) של המשיבה לא היה מונגש כדין ולא נמצאה בו הצהרת נגישות וזאת בניגוד לאמור בחוק שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות ב"כ המבקש – משה בן דרור, עו״ד ב"כ המשיבה – יאיר זלנפרוינד, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון מעריב נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זיהום, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, תקן ישראלי, אחריות, דיני עבודה ושכר, דמי חופשה, הפרת תקנון, זכויות עובדים, ימי חופשה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת תקנון, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, שובר, שוברי זיכוי, שוברי שיווק, תווי קניה, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, דירקטוריון, הפרת חוזה, הפרת תקנון, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, ביטולים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות
הסכם פשרה | מפעל הפיס

הסכם פשרה | מפעל הפיס

ת"צ – 48967-02-17 הצדדים – שמעון סחייק נ׳ מפעל הפיס תאריך פרסום – 07.04.2021 תקציר – בטענה כי לא ננקטו צעדים להנגשת ביתני מפעל הפיס, כדוגמת מדף נשלף או מתקפל, לרווחתם של בעלי המוגבלויות וזאת בניגוד לחוק שיוויון זכויות לבעלי מוגבלויות ב"כ המבקש –  יעל דיין, עו״ד ב"כ המשיבה – נתי אגמון, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זיהום, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, תקן ישראלי, אחריות, דיני עבודה ושכר, דמי חופשה, הפרת תקנון, זכויות עובדים, ימי חופשה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת תקנון, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, שובר, שוברי זיכוי, שוברי שיווק, תווי קניה, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, דירקטוריון, הפרת חוזה, הפרת תקנון, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, ביטולים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, מפעל הפיס
הסכם פשרה | קרביץ

הסכם פשרה | קרביץ

ת"צ – 17378-08-15 הצדדים – מריוס כץ נ׳ קרביץ ישראל בע״מ תאריך פרסום – 15.03.21 תקציר – בטענה כי המשיבה אינה מוסרת לצרכן מדבקה או תעודת אחריות כשפרטיהן מלאים, וזאת בניגוד לחוק ולתקנות הגנת הצרכן, ב"כ המבקש – רם גורודיסקי, עו״ד יאקי אלגרנטי, עו״ד ב"כ המשיבה –  עוה"ד, ארנון לנדה המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון ובעיתון מעריב

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זיהום, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, תקן ישראלי, אחריות, דיני עבודה ושכר, דמי חופשה, הפרת תקנון, זכויות עובדים, ימי חופשה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת תקנון, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, שובר, שוברי זיכוי, שוברי שיווק, תווי קניה, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, דירקטוריון, הפרת חוזה, הפרת תקנון, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, ביטולים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, מפעל הפיס, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, שירותי לקוחות
נטוויזן 3

תביעה ייצוגית | נטוויז'ן בע"מ [8/11/2017]

ת"צ: 4792-05-14 הצדדים: רז נ' 013 נטוויז'ן בע"מ תאריך פרסום: 8/11/17

תקציר:

התובעים (חברי הקבוצה): לקוחות 013 נטוויז'ן בע"מ ששילמו את החשבון באמצעות הוראות קבע בבנק מבלי שחויבו בעמלה

ובשלב מסוים נטוויז'ן החלה לגבות מהם עמלת הוראת קבע.

על פי הסדר הפשרה, חברי הקבוצה שחויבו בעמלה מבלי שניתנה להם הודעה מוקדמת זוכו בגין החיובים

לגבי חברי קבוצה שחויבו בעמלה פעם אחת הם יזוכו בגין אותו חיוב.

net-575

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זיהום, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, תקן ישראלי, אחריות, דיני עבודה ושכר, דמי חופשה, הפרת תקנון, זכויות עובדים, ימי חופשה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת תקנון, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, שובר, שוברי זיכוי, שוברי שיווק, תווי קניה, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, דירקטוריון, הפרת חוזה, הפרת תקנון, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, ביטולים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, מפעל הפיס, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, שירותי לקוחות, גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת
יגור 2

תביעה ייצוגית | יגור פרי טיים בע"מ [6/12/2017]

ת"צ: 11547-09-15 הצדדים: אוחיון ואח' נ' יגור פרי טיים בע"מ תאריך פרסום: 6/12/17

תקציר:

התביעה: הפרת חוזה כמשמעותו בחוק החוזים

  1. קיום פעילויות לאורחים שאינם מנויים בחודשי הקיץ
  2. אי תקינות החמאם
  3. בעיות לחץ מים ומים חמים

התובעים חוזרים בהם מעילת הסירוב לחידוש מנוי וכן מהטענות שהועלו על ידם כנגד הנהלת הנתבעת.

בנוסף, מצהירים ומאשרים, כי כל הליקויים שנטענו על ידם בהליך המשפטי, טופלו ע"י הנתבעת לשביעות רצונם.

הפיצוי לחברי הקבוצה, בגין יתר העילות, יינתן בדרך של מתן כניסה לקאנטרי ללא תשלום.

קטגוריה: הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זיהום, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, תקן ישראלי, אחריות, דיני עבודה ושכר, דמי חופשה, הפרת תקנון, זכויות עובדים, ימי חופשה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת תקנון, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, שובר, שוברי זיכוי, שוברי שיווק, תווי קניה, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, דירקטוריון, הפרת חוזה, הפרת תקנון, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, ביטולים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, מפעל הפיס, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, שירותי לקוחות, גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק החוזים, מנויים
הסכם פשרה | שופרסל

הסכם פשרה | שופרסל

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית ת"צ – 23066-04-20 הצדדים – רוני רחל הררי ואח׳ נ׳ שופרסל בע״מ תאריך פרסום – 04.08.2021 תקציר – עניין התובענה בטענות המבקשים: (1) גביית דמי משלוח בסכום גבוה בעקבות מחסור במוצרים מצד המשיבה, (2) כאשר הלקוח מזמין מוצר בהנחה בעקבות מבצע 1+1 והמשיבה מספקת רק מוצר אחד במקום 2 ללא ההנחה מבלי לשאול את הקונה אם מעוניין במוצר ללא ההטבה, (3) לקוח חדש המצטרף לשירותי האונליין מקבל הטבת הצטרפות אך מחוייב בגינה. ב"כ המבקש – עוה״ד אורלי בן עמי ב"כ המשיבה – עוה״ד חגית בלייברג המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זיהום, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, תקן ישראלי, אחריות, דיני עבודה ושכר, דמי חופשה, הפרת תקנון, זכויות עובדים, ימי חופשה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת תקנון, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, שובר, שוברי זיכוי, שוברי שיווק, תווי קניה, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, דירקטוריון, הפרת חוזה, הפרת תקנון, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, ביטולים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, מפעל הפיס, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, שירותי לקוחות, גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק החוזים, מנויים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל
גולן טלקום

תביעה ייצוגית | גולן טלקום בע"מ [14/02/2018]

ת"צ: 19531-08-17 הצדדים:  נ' גולן טלקום בע"מ תאריך פרסום: 14.2.18 תקציר: הטענה: הנתבעת לא שלחה מסרונים סמוך לאחר ניצול 75%/ 95%/100% מנפח חבילת הגלישה של לקוחותיה בישראל. עיקרי הסדר הפשרה:

  1. הנתבעת תשפר את מערכת שליחת המסרונים שלה באופן מיידי על מנת שכל המסרונים הנדרשים ע"פ הרישיון יישלחו במהירות ובאופן מיטבי
  2. החל ממחזור החיוב החודשי הבא אחרי אישור ההסדר, תעניק הנתבעת על חשבונה את ההטבות המפורטות בהסכם (תוספת נפח גלישה בחינם, שירות הגנת סייבר, שיר בהמתנה).
  3. תוצאת תמונה עבור גולן טלקום

קטגוריה: הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זיהום, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, תקן ישראלי, אחריות, דיני עבודה ושכר, דמי חופשה, הפרת תקנון, זכויות עובדים, ימי חופשה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת תקנון, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, שובר, שוברי זיכוי, שוברי שיווק, תווי קניה, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, דירקטוריון, הפרת חוזה, הפרת תקנון, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, ביטולים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, מפעל הפיס, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, שירותי לקוחות, גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק החוזים, מנויים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים
מכבי

הסכם פשרה | מכבי שירותי בריאות [26/01/2018]

ת"צ: 43159-07-11 הצדדים: ז'ק אזולאי נ' מכבי שירותי בריאות תאריך פרסום: 26/1/18 תקציר:  האם רשאית הייתה מכבי להחליף את התרופה האתית בתרופה גנרית לציבור החולים המאוזנים ע"י התרופה האתית? הקבוצה: כלל חברי מכבי אשר טופלו בתרופה "ליפיטור" או באחת מחלופותיה הגנריות בתאריכים הנקובים בהסכם. הסעדים שנתבעו בבקשה לאישור הינם: 1. נזק ממוני שנגרם לחברי הקבוצה, 2.נזק בלתי ממוני שנגרם לחברי הקבוצה כתוצאה מהחלפת התרופות, 3. סעד הצהרתי לפיו מכבי פעלה בניגוד להוראות הדין, 4. סעד הצהרתי לזכאות הקבוצה לסעדים הכספיים, 5. צו עשה המורה למכבי לחדש את אספקת תרופת הליפיטור למבוטחים אשר היו מאוזנים טיפולית בה.   תוצאת תמונה עבור מכבי שירותי בריאות  

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זיהום, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, תקן ישראלי, אחריות, דיני עבודה ושכר, דמי חופשה, הפרת תקנון, זכויות עובדים, ימי חופשה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת תקנון, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, שובר, שוברי זיכוי, שוברי שיווק, תווי קניה, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, דירקטוריון, הפרת חוזה, הפרת תקנון, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, ביטולים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, מפעל הפיס, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, שירותי לקוחות, גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק החוזים, מנויים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, ביטוח, בריאות, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק ביטוח בריאות, חוק זכויות החולה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מכבי, רשלנות, תרופות ורפואה
הסכם פשרה צומת ספרים

הסכם פשרה | צומת ספרים 24/05/2020

ת"צ   55389-02-17 הצדדים – וימן נ' צומת ספרים 2002 תאריך פרסום: 24/05/2020 תקציר – כאשר ממומשים מבצעים מסוג "מבצעי הטבה על מוצר נוסף" יותר מפעם אחת, הנתבעת ממיינת את הטובין הנמכרים, כך שתתקבל ההנחה המינימלית הפשרית עבור הלקוח – הנחה על הפריטים הזולים ביותר מבין כלל הפריטים שנרכשו באותה הרכישה. עילות: הפרת הסכם, הפרת תנאי מכירה מיוחדת, חוק הגנת הצרכן. ב"כ המבקשים: עו"ד רם גורודיסקי המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זיהום, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, תקן ישראלי, אחריות, דיני עבודה ושכר, דמי חופשה, הפרת תקנון, זכויות עובדים, ימי חופשה, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת תקנון, נגישות, תקן נגישות האינטרנט, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תקשורת, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, שובר, שוברי זיכוי, שוברי שיווק, תווי קניה, גביית יתר, דלק, הפרת תקנון, חיובי אגרות, חיובים, סולר, רכב, רכבים, שירותים, תחבורה, תעבורה, דירקטוריון, הפרת חוזה, הפרת תקנון, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק איסור הפליה במוצרים, חוק תובענות ייצוגיות, מנויים, שירותים, ביטולים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, בעלי מוגבלויות, הגנת הצרכן, הנגשה, הפרת תקנון, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, מפעל הפיס, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, שירותי לקוחות, גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק החוזים, מנויים, הגנת הצרכן, החזרת מוצרים, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מבצעים, משלוחים, קיפוח בחוזה אחיד, שופרסל, הפרת תקנון, סלולאר, שירותי לקוחות, שירותים, ביטוח, בריאות, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק ביטוח בריאות, חוק זכויות החולה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מכבי, רשלנות, תרופות ורפואה, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, הפרת תקנון