הפרת חוזה | הסכמי פשרה בישראל

הפרת חוזה

גולן טלקום

תביעה ייצוגית | גולן טלקום בע"מ [29/08/2018]

ת"צ: 19531-08-17 הצדדים: אררה נ' גולן טלקום בע"מ תאריך פרסום: 29/8/18 תקציר: הטענה: הנתבעת הפרה את הוראות סעיף 75ד לרישיונה בכך שלא שלחה מסרונים סמוך לאחר ניצול 100%/95%/75% מנפח חבילת הגלישה של לקוחותיה בישראל. תוצאת תמונה עבור גולן טלקום

בנק ירושלים

הסכם פשרה |בנק ירושלים בע"מ [16/07/2019]

ת"צ - 10467-08-17

הצדדים - בוגוסלבסקי ברנדו נ' בנק ירושלים בע"מ

תאריך פרסום - 16.7.2019

תקציר - עניינה של התובענה הוא בטענות התובעים המיצגים כי בנק ירושלים הפר את התחייבויותיו, מצגיו והצהרותיו להעמיד לרשות התובעים המיצגים וחברי הקבוצה חשבון עו"ש ללא עמלות ללא הגבלה בזמן, מקום בו הודיע ללקוחותיו על שינוי ההטבה בחשבון וצמצום רשימת העמלות הפטורות.

ב"כ התובעים - עו"ד רחלי קלקנר

ב"כ המשיב - עו"ד גד טיכו ו/או אורית אלמוזלינו-רייז

עיתון: מעריב , המבשר
הסכם פשרה | קל אוטו

הסכם פשרה | קל אוטו

ת"צ – 48906-05-19 הצדדים – גב' אנאל טרגין ומר אריאל עמרם נ' קל אוטו שירותי מימון בע"מ תאריך פרסום – 22.06.2021 תקציר –  עניין התובענה בטענה כי קל אוטו מעבירה באיחור את הבעלות על הרכבים שהיא מוכרת ובכך מפרה את הוראות חוק רישוי שירותים ומקצועות בענף הרכב- המחייב העברת בעלות בתוך 6 ימי עבודה, כמו כן, מפרה את הסכם המכירה שבינה לבין לקוחותיה- הקובע הערת בעלות בתוך 45 ימי עבודה. ב"כ המבקשים – לירון פרמינגר עו"ד ב"כ המשיבה – אוריאל מוזס, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
צמפיון מוטורס

תביעה ייצוגית | צמפיונס מוטורס בע"מ [03/01/2019]

ת"צ: 50946-04-18 תאריך פרסום: 03/01/19 תקציר: הטענה: לתובעים הוצג תא כפפות ברכב פלקסווגן מסוג טיגואן הכולל נעילה.בפועל לא ניתן היה כלל לנעול את תא הכפפות. התובע טען לאי התאמה לפי סעיף11(2) לחוק המכר, הפרת חוזה, עשיית עושר ולא במשפט ב"כ המבקשת: עו"ד גולן נפתלי ב"כ המשיבה: עו"ד חן תירוש ועו"ד משה יעקב ממשרד: הרצוג, פוקס, נאמן ושות', עורכי דין.

פרטנר 2

תביעה ייצוגית | פרטנר [14/11/2017]

ת"צ: 15059-11-13 הצדדים: אפרת כספי ואח' נ' פרטנר תאריך פרסום: 14/11/17

תקציר:

הטענה: פרטנר העלתה את תעריפיה בשיעור גבוה מהמותר ופעלה בניגוד להסכם המגביל את שיעור העלאת התעריפים.

הקבוצה המיוצגת: כל מנויי פרטנר שהיו מנויים בתכנית תעריפים שתנאיה כללו פסקת הגבלת העלאת תעריף.

לקוחות שחוו העלאת תעריפים בשיעור העולה על סך של 5 ש"ח לשנה.

פרטנר תשיב לחברי הקבוצה השבה מלאה של הסכומים שנגנבו מהם ביתר בתוספת הפרשי הצמדה וללא ריבית.

ההחזר יתבצע לכל המאוחר בחודש שיחול ארבעה חודשים לאחר מועד הזיכוי.

593px-Partner_logo.svg

יגור 2

תביעה ייצוגית | יגור פרי טיים בע"מ [6/12/2017]

ת"צ: 11547-09-15 הצדדים: אוחיון ואח' נ' יגור פרי טיים בע"מ תאריך פרסום: 6/12/17

תקציר:

התביעה: הפרת חוזה כמשמעותו בחוק החוזים

  1. קיום פעילויות לאורחים שאינם מנויים בחודשי הקיץ
  2. אי תקינות החמאם
  3. בעיות לחץ מים ומים חמים

התובעים חוזרים בהם מעילת הסירוב לחידוש מנוי וכן מהטענות שהועלו על ידם כנגד הנהלת הנתבעת.

בנוסף, מצהירים ומאשרים, כי כל הליקויים שנטענו על ידם בהליך המשפטי, טופלו ע"י הנתבעת לשביעות רצונם.

הפיצוי לחברי הקבוצה, בגין יתר העילות, יינתן בדרך של מתן כניסה לקאנטרי ללא תשלום.

דלק

תובענה ייצוגית | "דלק" חברת הדלק הישראלית ואח' [20/11/2018]

  ת"צ: 2357/06 הצדדים: טי. אר. אס יעוץ רדיולוגי בע"מ נ' "דלק" חברת הדלק הישראלית ואח' תאריך פרסום: 20/11/18 תקציר:  הטענה: המספר תחנות דלק באזור ירושלים נמכר דלק מהול לאורך למעלה משלוש שנים, וכן כוילו מונים של משאבות דלק באופן שהכמות שסופקה בפועל הייתה נמוכה יותר מזו הנחזית. חברי הקבוצה: כל מי שהתגורר בתחומי מדינת ישראל בתקופה או בכל חלק ממנה ורכש מוצרי דלק מחברת דלק או ממי מהמשיבים, ישירות או בעקיפין. זאת למעט חברי הקבוצה שהגישו הודעת החרגה.    

עיתון: גלובס , הארץ
סלקום 2

הסכם פשרה | סלקום ישראל בע"מ [13/07/2017]

ת"צ: 44956-05-15 הצדדים: גולן נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 13/07/2017

עיתון: גלובס , מעריב
נטוויזן 3

תביעה ייצוגית | נטוויז'ן בע"מ [8/11/2017]

ת"צ: 4792-05-14 הצדדים: רז נ' 013 נטוויז'ן בע"מ תאריך פרסום: 8/11/17

תקציר:

התובעים (חברי הקבוצה): לקוחות 013 נטוויז'ן בע"מ ששילמו את החשבון באמצעות הוראות קבע בבנק מבלי שחויבו בעמלה

ובשלב מסוים נטוויז'ן החלה לגבות מהם עמלת הוראת קבע.

על פי הסדר הפשרה, חברי הקבוצה שחויבו בעמלה מבלי שניתנה להם הודעה מוקדמת זוכו בגין החיובים

לגבי חברי קבוצה שחויבו בעמלה פעם אחת הם יזוכו בגין אותו חיוב.

net-575

עיתון: גלובס , הארץ
הסכם פשרה | כלל ביטוח

הסכם פשרה | כלל ביטוח

ת"צ – 35232-09-18 הצדדים – פנחס ואח׳ נ׳ כלל חברה לביטוח בע״מ תאריך פרסום – 05.04.21 תקציר – בטענה כי המשיבה שיתנה את תנאי פוליסת ביטוח החיים, באופן חד צדדי, ע״י הקטנה סכום הביטוח בכיסויים הביטוחיים הקיימים בפוליסה ב"כ המבקש – עידו שטיינר, עו״ד, ליאור קן דרור, עו״ד ב"כ המשיבה – עידו חיטמן, נוהר הדר, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון מעריב

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
טפחות

הסדר פשרה |בנק מזרחי טפחות בע"מ [24/11/2019]

ת"צ - 2959-01-19 הצדדים - אביב נ' בנק מזרחי טפחות בע"מ תאריך פרסום - 24/11/19 תקציר - עילה מכוח סעיף 9י לחוק הבנקאות (שירות ללקוח) וכן הפרת חוזה. הקבוצה: כל לקוחות הבנק שחויבו בעמלה בגין הודעה ראשונה בדבר פיגור בתשלום או יתרה חריגה, כל זאת החל משבע שנים לפני הגשת בקשת האישור ועד מועד אישור התביעה כייצוגית. התובעת המייצגת: גב' קרן אביב באי כוח הקבוצה: עו"ד גיל רון ועו"ד אהרן רבינוביץ' ממשרד גיל רון, קינן ושות', עורכי דין.  

עוף הגליל

תביעה ייצוגית | עוף הגליל ואח' [02/03/2018]

ת"צ: 45675-12-15 הצדדים: הלר נ' עוף הגליל בע"מ, עוף הגליל אגש"ח בע"מ, קיבוץ מנרה אגודה שיתופית ותעשיות מזון תנובה אגש"ח בע"מ תאריך פרסום: 2/3/18 תקציר: הטענה: עוף הגליל ואח' הפרו חיקוקים ונהלים החלים עליהן בייצור בשר עופות בכל הנוגע לצער בעלי חיים ולסניטריה, וכי הדבר מקים למבקש ולקבוצה עילה לדרוש תיקון של המצב וכן מתן פיצוי לחברי הקבוצה או פיצוי לתועלת הציבור. הקבוצה המיוצגת: כל מי שרכש ו/או צרך מוצרי בשר עוף שמקורו בשחיטה במשחטת עוף הגליל בע"מ החל מ-7 שנים לפני הגשת הבקשה לאישור ועד  מתן פסק דין המאשר את הסדר הפשרה. עוף הגליל מצהירה ומתחייבת כי היא פועל ותפעל בהתאם להוראות הדין והנחיות הרשויות בנוגע לטיפול בעפות ושחיטתם, כמו גם בתחום הסניטריה, הניקיון, אופן הטיפול בטבחות העופות, מהירות ונהלי בדיקתן. בתוך כך מתחייבת עוף הגליל כי תקלה שהתגלתה בקו הייצור ואשר גרמה לנפילת עופות על הרצפה תוקנה, וכי תקלות נוספות ככל שיתגלו יתוקנו מיידית. עוף הגליל תפצה את הציבור בהיקף של 675,000 ש"ח באמצעות תרומת מוצרי מזון אשר יועברו לעמותת ישיבת קריית שמונה ועמותת לשובע, לצורך חלוקה לנזקקים. תוצאת תמונה עבור עוף הגליל

קבוצת קידום

תובענה ייצוגית |קבוצת קידום בע"מ [27/08/2019]

ת"צ - 17153-01-12

הצדדים - בידרמן נ' קבוצת קידום בע"מ

תאריך פרסום - 27.8.2019

תקציר - עניינה של התובענה בטענת התובעים הייצוגיים כי תנאי חוזי אותו קבעו הנתבעות בהסכמי ההתקשרות עם לקוחותיהן, לפי לקוח הנרשם לקורס מולטימדיה ללימודי השפה האנגלית תחת המותג "Wall Street Institute" אינו יכול לסיים את הסכם הלימודים במהלך תקופת הקורס תוך קבלת החזר כספי יחסי מסוים, מהווה תנאי מקפח בחוזה אחיד ו/או מהווה פיצוי מוסכם מופרז.

ב"כ התובעים - עו"ד חיים פינץ, עו"ד רועי קדם

עיתון: גלובס , מעריב
מפיצי הדרום

תובענה ייצוגית |ד.ד.ש. מפיצי הדרום – חברה לשיווק בע"מ [12/02/2019]

ת"צ - 9231-09-12

הצדדים - טסלר נ' ד.ד.ש מפיצי הדרום - חברה לשיווק בע"מ

תאריך פרסום - 12.2.2019

תקציר - נטען כי ד.ד.ש. הפקיעה מחירים של מוצרים שונים, שנמכרו לציבור האסירים במערך הקנטינות המופעל בבתי הסוהר והמעצר על ידיה, מכוח זכייתה במכרזים שפורסמו ע"י שב"ס בשנים 2003 ו-2009. בנוסף, נטען כי ד.ד.ש. הפרה, כביכול, התחייבויות חוזיות בינה לבין חברי הקבוצה, אשר נוצרו כביכול מכוח המכרזים וההסכמים עליהם חתמו ד.ד.ש. ושב"ס בסמוך לזכייתה במכרזים. כמו כן, נטען כי ד.ד.ש., בכובעה כ"עוסק", הפרה, כביכול, את הוראות חוק הגנת הצרכן; והתעשרה כביכול, שלא כדין על חשבון המבקש וחברי הקבוצה.

משרד ב"כ המבקש - שרמן, לנדאו, שיץ ושות'

משרד ב"כ ד.ד.ש. - פישר בכר חן וול אוריון ושות'

קטגוריה: הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, בנק ירושלים, בנקים, הפרת חוזה, עמלות, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, הפרת חוזה, רכב, רכבים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק התקשורת, תקשורת, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק החוזים, מנויים, דלק, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, תחבורה, תרמית, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פוליסת ביטוח, בנק מזרחי טפחות, בנקים, הפרת חוזה, חיובים, עמלות, בריאות, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, מזון, צער בעלי חיים, תקנות בריאות הציבור, ביטולים, הפרת חוזה, פיצויים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, מחירים
בזק בינל

תביעה ייצוגית |בזק בינלאומי בע"מ [05/08/2019]

ת"צ - 25670-01-10

הצדדים - תמר טורג'מן נ' בזק בינלאומי בע"מ

תאריך פרסום - 5.8.2019

תקציר - ביסוד התביעה עומדת הטענה כי בזק בינלאומי הפרה את הוראת סע' 54.1 לרישיונה המחייב אותה לשאת במלוא עלות פניה טלפונית למוקד הטיפול בתקלות בקשר עם שירותי התקשורת הבינלאומית, בכך שלא אפשרה התקשרות בחינם מכל טלפון, לרבות מטלפונים ניידים.

ב"כ המבקשת - בך, לדרמן ושות', עורכי דין

ב"כ המשיבה - אייל בליזובסקי, משרד עורכי דין

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, בנק ירושלים, בנקים, הפרת חוזה, עמלות, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, הפרת חוזה, רכב, רכבים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק התקשורת, תקשורת, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק החוזים, מנויים, דלק, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, תחבורה, תרמית, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פוליסת ביטוח, בנק מזרחי טפחות, בנקים, הפרת חוזה, חיובים, עמלות, בריאות, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, מזון, צער בעלי חיים, תקנות בריאות הציבור, ביטולים, הפרת חוזה, פיצויים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, מחירים, בזק, הפרת חוזה, טלפון
בזק ופרטנר 9.12

הסכם פשרה | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [9/12/2019]

ת"צ - 60686-01-15 הצדדים – שולמית גרוס נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ ופרטנר תקשורת בע"מ תאריך פרסום - 9/12/2019 תקציר - הטענה: תשלום תמורת קישוריות בגין משלוח הודעות SMS לרשת בזק. תשלום לפרטנר דמי קישוריות עבור משלוח הודעות SMS למנוי בעת שהיה מנוי על "תכנית ללא הגבלה"/ "תכנית בנק"/ "חבילה" אצל פרטנר. טענות לבזק: הפרת חובה חקוקה, עשיית עושר ולא במשפט. טענות לפרטנר: הפרת חוזה, הפרת חובת תום לב, מצג שווא, הטעיה ורשלנות ב"כ המבקש: עו"ד דוד שוורצבאום ב"כ המשיבה: עו"ד רן שפרינצק (בזק), עו"ד דרור סברנסקי (פרטנר)

קטגוריה: הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, בנק ירושלים, בנקים, הפרת חוזה, עמלות, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, הפרת חוזה, רכב, רכבים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק התקשורת, תקשורת, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק החוזים, מנויים, דלק, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, תחבורה, תרמית, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פוליסת ביטוח, בנק מזרחי טפחות, בנקים, הפרת חוזה, חיובים, עמלות, בריאות, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, מזון, צער בעלי חיים, תקנות בריאות הציבור, ביטולים, הפרת חוזה, פיצויים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, מחירים, בזק, הפרת חוזה, טלפון, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מצג שווא, רשלנות
לאומי קארד 8

תביעה ייצוגית | לאומי קארד בע"מ [23/01/2018]

ת"צ: 18227-09-14 הצדדים: עו"ד אלרן שפירא בר-אור  נ' לאומי קארד בע"מ תאריך פרסום: 23/1/18 תקציר: הטענה: בתכנית הנקודות שהפעילה החברה עד לשנת 2012. בשלהי שנת 2011 הודיעה החברה כי תכנית הנקודות עתידה להסתיים בתוך שנה וכי לאחר תקופת מימוש בת שנה הנקודות תמחקנה. לטענת המבקש מחיקת הנקודות נעשה לא כדין. החברה תעמיד "תקציב" של 750,000 ש"ח לרשות הלקוחות בדרך של כרטיס לסרט קולנוע ברשת "גלובוס מקס" על פי המפורט בהסכם. הקבוצה: לקוחות לאומי קארד אשר לזכותם הייתה צבורה יתרת נקודות נכון ליום 31.12.12 או עד למועד מאוחר יותר שבו בוצעה מחיקת הנקודות שלהם בפועל, ככל שבוצעה, בטרם נעשה בהן שימוש ע"י הלקוח. ללקוחות הזכאים לפיצוי הראשוני יוזן כרטיס הקולנוע ישירות לכרטיס האשראי, והם יקבלו הודעה על כך במסגרת דפי פירוט העסקאות החודשיים במשך חודשיים.   תוצאת תמונה עבור לאומי קארד

עיתון: כלכליסט
קטגוריה: הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, בנק ירושלים, בנקים, הפרת חוזה, עמלות, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, הפרת חוזה, רכב, רכבים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק התקשורת, תקשורת, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק החוזים, מנויים, דלק, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, תחבורה, תרמית, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פוליסת ביטוח, בנק מזרחי טפחות, בנקים, הפרת חוזה, חיובים, עמלות, בריאות, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, מזון, צער בעלי חיים, תקנות בריאות הציבור, ביטולים, הפרת חוזה, פיצויים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, מחירים, בזק, הפרת חוזה, טלפון, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מצג שווא, רשלנות, הפרת חוזה, לאומי קארד
קידום 2

תביעה ייצוגית | קידום ד.ש. (השקעות ופיננסים 1992) בע"מ [12/09/2018]

ת"צ: 2983-08-16 הצדדים: ששון ששון  נ' קידום ד.ש. (השקעות ופיננסים 1992) בע"מ תאריך פרסום: 12.9.18 תקציר: עילות התובענה הן: הפרת הוראות חוק הסדרת הלוואות חוץ בנקאיות, הטעיה לפי סעיף 2(א) לחוק הגנת הצרכן, עשיית עושר ולא במשפט, חוסר תום לב לפי סעיף 12 לחוק החוזים, הפרת הוראות חוק החוזים האחידים, הפרת חוזה, רשלנות.    

קטגוריה: הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, בנק ירושלים, בנקים, הפרת חוזה, עמלות, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, הפרת חוזה, רכב, רכבים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק התקשורת, תקשורת, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק החוזים, מנויים, דלק, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, תחבורה, תרמית, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פוליסת ביטוח, בנק מזרחי טפחות, בנקים, הפרת חוזה, חיובים, עמלות, בריאות, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, מזון, צער בעלי חיים, תקנות בריאות הציבור, ביטולים, הפרת חוזה, פיצויים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, מחירים, בזק, הפרת חוזה, טלפון, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מצג שווא, רשלנות, הפרת חוזה, לאומי קארד, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות
המרכז הרפואי שיבא

הסכם פשרה | המרכז הרפואי ע"ש ח. שיבא – תל השומר ונגד משרד הבריאות [12/07/2017]

ת"צ: 66369-12-14 הצדדים: אבי צדוק נ' המרכז הרפואי ע"ש ח. שיבא - תל השומר ונגד משרד הבריאות תאריך פרסום: 12/07/17

קטגוריה: הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, בנק ירושלים, בנקים, הפרת חוזה, עמלות, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, הפרת חוזה, רכב, רכבים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק התקשורת, תקשורת, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק החוזים, מנויים, דלק, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, תחבורה, תרמית, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פוליסת ביטוח, בנק מזרחי טפחות, בנקים, הפרת חוזה, חיובים, עמלות, בריאות, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, מזון, צער בעלי חיים, תקנות בריאות הציבור, ביטולים, הפרת חוזה, פיצויים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, מחירים, בזק, הפרת חוזה, טלפון, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מצג שווא, רשלנות, הפרת חוזה, לאומי קארד, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, גביית יתר, דמי חנייה, הפרת חוזה, חיובים, ייצוגית, תחבורה, תשלומים עודפים
הסכם פשרה | פלרם תעשיות

הסכם פשרה | פלרם תעשיות

ת"צ – 9277-09-18 הצדדים – גלייכר נ׳ פלרם תעשיות בע״מ ואח׳ תאריך פרסום – 28.03.21 תקציר – בטענה לפיה הסכם למתן שירותי כוח אדם אשר נחתם בין פלרם ובין קיבוץ רמת יוחנן- הוארך שלא כדין, ללא אישור האסיפה הכללית ב"כ המבקש – שלומי מושקוביץ, עו״ד ב"כ המשיבה – לילי דורון, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, בנק ירושלים, בנקים, הפרת חוזה, עמלות, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, הפרת חוזה, רכב, רכבים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק התקשורת, תקשורת, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק החוזים, מנויים, דלק, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, תחבורה, תרמית, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פוליסת ביטוח, בנק מזרחי טפחות, בנקים, הפרת חוזה, חיובים, עמלות, בריאות, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, מזון, צער בעלי חיים, תקנות בריאות הציבור, ביטולים, הפרת חוזה, פיצויים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, מחירים, בזק, הפרת חוזה, טלפון, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מצג שווא, רשלנות, הפרת חוזה, לאומי קארד, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, גביית יתר, דמי חנייה, הפרת חוזה, חיובים, ייצוגית, תחבורה, תשלומים עודפים, דירקטוריון, הפרת חוזה, הפרת תקנון
הסכם פשרה | כלמוביל

הסכם פשרה | כלמוביל

ת"צ – 14678-05-18 הצדדים – רון בן מאיר נ' כלמוביל בע"מ ו Mitsubishi Motors Corporation תאריך פרסום – 20.07.2021 תקציר – במסגרת התובענה נטען כי קיים פגם בחלון הגג המותקן ברכבי מיצובישי פאג'רו בעטיו נוצרת חלודה בחלון הגג וכי תופעת חלודה נכללת באחריות הנתבעות ב"כ המבקש – מיכאל בך, עו"ד, רון לדרמן, עו"ד ב"כ המשיבות – אורית מלכא, עו"ד, יעקב שרביט, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, בנק ירושלים, בנקים, הפרת חוזה, עמלות, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, הפרת חוזה, רכב, רכבים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק התקשורת, תקשורת, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק החוזים, מנויים, דלק, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, תחבורה, תרמית, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פוליסת ביטוח, בנק מזרחי טפחות, בנקים, הפרת חוזה, חיובים, עמלות, בריאות, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, מזון, צער בעלי חיים, תקנות בריאות הציבור, ביטולים, הפרת חוזה, פיצויים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, מחירים, בזק, הפרת חוזה, טלפון, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מצג שווא, רשלנות, הפרת חוזה, לאומי קארד, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, גביית יתר, דמי חנייה, הפרת חוזה, חיובים, ייצוגית, תחבורה, תשלומים עודפים, דירקטוריון, הפרת חוזה, הפרת תקנון, ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, נזק ממוני, סוכנות רכב, קיפוח בחוזה אחיד, רכבים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות
הסכם פשרה | מיטב דש

הסכם פשרה | מיטב דש

הודעה על החלטת בית המשפט לאשר תובענה ייצוגית ת"צ – 33886-10-13 הצדדים – עדו לוי נ׳ מיטב דש גמל ופנסיה בע״מ תאריך פרסום – 10-08-2021 תקציר – בטענה כי המשיבה העלתה את דמי הניהול בחשבון הלקוחות מבלי ששלחה אליו הודעה בת חודשיים מראש ב"כ המבקש – שמואל אהרונסון עו״ד ועופר לוי, עו״ד ב"כ המשיבה – עו"ד ברק טל ועו״ד אלעד אופק המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון כלכליסט נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: מעריב , כלכליסט
קטגוריה: הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, בנק ירושלים, בנקים, הפרת חוזה, עמלות, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, הפרת חוזה, רכב, רכבים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק התקשורת, תקשורת, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק החוזים, מנויים, דלק, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, תחבורה, תרמית, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פוליסת ביטוח, בנק מזרחי טפחות, בנקים, הפרת חוזה, חיובים, עמלות, בריאות, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, מזון, צער בעלי חיים, תקנות בריאות הציבור, ביטולים, הפרת חוזה, פיצויים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, מחירים, בזק, הפרת חוזה, טלפון, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מצג שווא, רשלנות, הפרת חוזה, לאומי קארד, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, גביית יתר, דמי חנייה, הפרת חוזה, חיובים, ייצוגית, תחבורה, תשלומים עודפים, דירקטוריון, הפרת חוזה, הפרת תקנון, ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, נזק ממוני, סוכנות רכב, קיפוח בחוזה אחיד, רכבים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, חוק החוזים, חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזיקין, נזק ממוני, רשלנות
הסדר פשרה | פלאפון

הסדר פשרה | פלאפון

ת"צ – 44295-09-19 הצדדים – בוני נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום – 27.05.2021 תקציר – נטען בין היתר כי פלאפון החלה לגבות תשלום בגין תא קולי אשר עד אותה העת סופק ללא תשלום. לטענתו, פלאפון פעלה שלא כדין מאחר והשירות נכלל בתשלום החודשי הקבוע בעניינו נקבע בהסכם כי "התעריפים יהיו בתוקף המשך 24 חודשים" ב"כ המבקש – אסף שילה, עו"ד ב"כ המשיבה – יעל שהם, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, בנק ירושלים, בנקים, הפרת חוזה, עמלות, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, הפרת חוזה, רכב, רכבים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק התקשורת, תקשורת, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק החוזים, מנויים, דלק, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, תחבורה, תרמית, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פוליסת ביטוח, בנק מזרחי טפחות, בנקים, הפרת חוזה, חיובים, עמלות, בריאות, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, מזון, צער בעלי חיים, תקנות בריאות הציבור, ביטולים, הפרת חוזה, פיצויים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, מחירים, בזק, הפרת חוזה, טלפון, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מצג שווא, רשלנות, הפרת חוזה, לאומי קארד, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, גביית יתר, דמי חנייה, הפרת חוזה, חיובים, ייצוגית, תחבורה, תשלומים עודפים, דירקטוריון, הפרת חוזה, הפרת תקנון, ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, נזק ממוני, סוכנות רכב, קיפוח בחוזה אחיד, רכבים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, חוק החוזים, חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזיקין, נזק ממוני, רשלנות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פלאפון, שינוי תעריפים
בנק מרכנתיל

תביעה ייצוגית |בנק מרכנתיל דיסקונט בע"מ [21/01/2010]

ת"צ - 7307-01-14

הצדדיםשיאי אופיר השקעות בע"מ נ' בנק מרכנתיל דיסקונט בע"מ

תאריך פרסום21.1.2019

תקציר:

המבקשת טוענת כי בין השנים 2007-2009, העלה המשיב מספר פעמים את הריבית על מסגרות האשראי של לקוחותיו, בדגש על מרכיב "תוספת הסיכון" בה, וזאת בניגוד להוראות הדין ותוך הפרת ההסכם עם המבקשת וחברי הקבוצה, שכן המשיב העלה את הריבית במהלך רבעונים קלנדריים, ולא בסופם. בנוסף, נטען כי לא נשלחה הודעה ע"י הבנק בנוגע להעלאה שבוצעה ב- 2.1.09, וכי בהודעות האישיות שנשלחו בנוגע ליתר ההעלאות, לא צוינה הריבית הכוללת החדשה.

ב"כ התובעים - עו"ד איתי גזית

ב"כ המשיב - עו"ד שרון לובצקי הס, עמית פולק מטלון ושות' עורכי דין

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, בנק ירושלים, בנקים, הפרת חוזה, עמלות, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, הפרת חוזה, רכב, רכבים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק התקשורת, תקשורת, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק החוזים, מנויים, דלק, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, תחבורה, תרמית, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פוליסת ביטוח, בנק מזרחי טפחות, בנקים, הפרת חוזה, חיובים, עמלות, בריאות, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, מזון, צער בעלי חיים, תקנות בריאות הציבור, ביטולים, הפרת חוזה, פיצויים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, מחירים, בזק, הפרת חוזה, טלפון, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מצג שווא, רשלנות, הפרת חוזה, לאומי קארד, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, גביית יתר, דמי חנייה, הפרת חוזה, חיובים, ייצוגית, תחבורה, תשלומים עודפים, דירקטוריון, הפרת חוזה, הפרת תקנון, ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, נזק ממוני, סוכנות רכב, קיפוח בחוזה אחיד, רכבים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, חוק החוזים, חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזיקין, נזק ממוני, רשלנות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פלאפון, שינוי תעריפים, בנק דיסקונט, הפרת חוזה, חיובים, כרטיסי אשראי, מסגרת אשראי, מרכנתיל
בנק לאומי 33

תביעה ייצוגית | בנק לאומי לישראל בע"מ [15/12/2017]

ת"צ: 42517-10-14 הצדדים: איתי לב נ' בנק לאומי לישראל בע"מ תאריך פרסום: 15/12/17

תקציר:

הקבוצה המיוצגת: לקוחות בנק לאומי מהם נגבתה עמלת השלמה למינימום ביתר בחשבון עובר ושב,

במובן זה שעמלת ההשלמה למינימום חושבה מבלי להביא בחשבון עמלות מטבע חוץ שנגבו בגין פעולות שבוצעו באותו חשבון עובר ושב,

החל מיום 1.17.2008 ועד ליום 23.11.2017

עילת התביעה נגד בנק לאומי: גביה ביתר המהווה הפרת חוזה והתעשרות בלתי מוצדקת

תוצאת תמונה עבור בנק לאומי

קטגוריה: הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, בנק ירושלים, בנקים, הפרת חוזה, עמלות, הגנת הצרכן, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, הפרת חוזה, רכב, רכבים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק התקשורת, תקשורת, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק החוזים, מנויים, דלק, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, תחבורה, תרמית, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, גביית יתר, הפרת חוזה, הפרת תקנון, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נטוויז'ן, תקשורת, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, פוליסת ביטוח, בנק מזרחי טפחות, בנקים, הפרת חוזה, חיובים, עמלות, בריאות, הפרת החוק והנהלים, הפרת חוזה, מזון, צער בעלי חיים, תקנות בריאות הציבור, ביטולים, הפרת חוזה, פיצויים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, מחירים, בזק, הפרת חוזה, טלפון, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מצג שווא, רשלנות, הפרת חוזה, לאומי קארד, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, גביית יתר, דמי חנייה, הפרת חוזה, חיובים, ייצוגית, תחבורה, תשלומים עודפים, דירקטוריון, הפרת חוזה, הפרת תקנון, ביטוח, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, נזק ממוני, סוכנות רכב, קיפוח בחוזה אחיד, רכבים, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, הפרת חובת תום הלב, הפרת חוזה, חוק החוזים, חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזיקין, נזק ממוני, רשלנות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פלאפון, שינוי תעריפים, בנק דיסקונט, הפרת חוזה, חיובים, כרטיסי אשראי, מסגרת אשראי, מרכנתיל, בנק לאומי, בנקים, גביית יתר, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חיובים, מחירים, מיסים
אלבר