הטעיה צרכנית | הסכמי פשרה בישראל

הטעיה צרכנית

נעמן גרופ

הסדר פשרה |נעמן גרופ בע"מ [16/09/2019]

ת"צ - 26748-11-18 הצדדים - נועה שר שלום נ' נעמן גרופ בע"מ תאריך פרסום - 16/09/19 תקציר - טענת התובעת: לצרכני הנתבעת נגרם נזק, בין השאר, בשל הטעייתם ביחס למחירי מבצע של מוצרי הנתבעת. הנתבעת העניקה שוברי החלפה בסכומים גבוהים, כאשר בפועל ניתן היה לממשם רק ביחס למחיר הרגיל/הקודם של המוצרים ולא ביחס למחיר המבצע שלהם. ב"כ התובעים: עוה"ד משה בן דרור ב"כ הנתבעת: עו"ד יוחאי שלף ממשרד איתן מהולל שדות.  

יפאורה 3

תביעה ייצוגית | יפאורה-תבורי בע"מ [17/05/2018]

ת"צ: 45599-06-16 הצדדים: שרונה שוקרון נ' יפאורה- תבורי בע"מ תאריך פרסום: 17/5/18 תקציר: החברה סימנה את בקבוקי המשקה מתוצרת בסימון הבטיחות "לשימוש עד." אך שהסימון המתאים על פי התקן הוא סימון האיכות "עדיף להשתמש לפני". הסימון השגוי מטעה את הצרכנים וגורם לצריכה מוגברת של מוצרים. הקבוצה: כל צרכני משקאות קלים, הנמכרים ו/או המשווקים על ידי יפאורה-תבורי, תחת המותגים: תפוזינה, ספרינג, spring Tea, אר סי קולה, שוואפס, קריסטל,  fruit water, מים מינראליים- עין גדי, ועוד. עילת התביעה: הפרת חובה חקוקה, הטעייה צרכנית ועשיית עושר ולא במשפט. תוצאת תמונה עבור יפאורה משקאות

עיתון: הארץ
תובענה פרם

תובענה כייצוגית | פמה קרדיט בע"מ [29/10/2018]

תאריך פרסום: 29/10/18 הצדדים: יוכבד דוריס בן משה נ' פמה קרדיט בע"מ ת"צ: 29127-12-16 תקציר: התובעים טענו כי הופרה חובת הגילוי לפי חוק ההלוואות חוץ בנקאיות, הטעיה לפי חוק הגנת הצרכן וחוסר תום לב.

אלקליל

תביעה ייצוגית |אלקליל בע"מ [17/03/2019]

ת"צ - 20717-12-18 הצדדים - בריוטי נ' אלקליל בע"מ תאריך פרסום - 17.3.2019 תקציר - בקשת האישור עוסקת בטענה כי באתר הסחר האינטרנטי של המשיבה שכתובתו www.clinique.co.il לא הוצגו מחירי המוצרים ליחידת מידה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן. ב"כ המבקשת - עו"ד הגר ביין ב"כ המשיבה - עו"ד מיכה מנס  

מאליס

תובענה ייצוגית |מאליס קוסמטיקה בע"מ [11/06/2019]

ת"צ - 13082-01-18

הצדדים - אביטל לוי נ' מאליס קוסמטיקה בע"מ

תאריך פרסום - 11.6.2019

תקציר - לטענת המבקשת בבקשת האישור, המשיבה הטעתה בפרסומיה אודות השימוש שמפורסמות בינלאומיות שונות עושות במוצריה הקוסמטיקה שלה. כך, נטען כי המשיבה הטעתה את צרכניה לחשוב כי מפורסמות בינלאומיות שונות, כגון מישל אובמה וקייט מידלטון, משתמשות במוצריה. בנוסף, נטען כי המשיבה הטעתה את צרכניה לחשוב כי יש במוצריה סגולות רפואיות וכי מוצריה יהפכו את עור הפנים שלהם לחלק בתוך 10 דקות בלבד. המבקשת הוסיפה וטענה בבקשת האישור כי המשיבה הטעתה את צרכניה לחשוב כי מוצריה מיוצרים מחוץ לישראל.

ב"כ המבקשת - עו"ד יוסף בן דוד, עו"ד אירנה צפלביץ'

ב"כ המשיבה - עו"ד אלון רון, עו"ד רותם פיטרמן גינגולד

גם אנד גם 11

הסכם פשרה |גם אנד גם בע"מ [29/07/2019]

ת"צ - 56289-04-18

הצדדים - אבו חוסין נ' גם אנד גם בע"מ

תאריך פרסום - 29.7.2019

תקציר - עניינה של התובענה הוא הטענה כי המשיבה ייבאה ושיווקה גופיות פלנל שרוול ארוך המסומנות כ- 100% כותנה, ממותגים במותג גם אנד גם, אך בפועל הן עשויות 31% כותנה בלבד.

ב"כ המבקש - עו"ד דינה רוב ויוסי חובב

ב"כ המשיבה - עו"ד איתמר בונום ואריאל זיסמן

ויסוצקי

תביעה ייצוגית | תה ויסוצקי (ישראל) בע"מ [27/12/2017]

ת"צ: 37451-07-14 הצדדים: אדווה מיטרני  נ' תה ויסוצקי (ישראל) בע"מ תאריך פרסום: 27/12/17

תקציר:

הטענה: המשיבה פרסמה את מוצרי התה הירוק ואת חליטות הצמחים והפירות מתוצרתה כשהיא מייחסת להם, כביכול, "סגולות רפואיות" בניגוד לדין.

המשיבה מודיעה כי היא שינתה/ הסירה פרסומים מאתר האינטרנט של חברת תה ויסוצקי, מאתר האינטרנט למוצרי התה הירוק ומעמוד הפייסבוק כהגדרתם בהסדר הגישור.

המשיבה מודיעה כי היא שינתה אריזות של חלק מהמוצרים נשוא בקשת האישור ואף הגדילה את הכיתוב "מוצר זה אינו תרופה ולא נועד לרפא או למנוע מחלות".

המשיבה מתחייבת אף בעתיד לפעול בהתאם להוראות הדין הרלוונטי בכל הנוגע להיגדים שבהם ייעשה שימוש לפרסום או סימון מוצריה.

המשיבה תעניק, החל במועד הקובע, הטבה לציבור בדמות תרומה של מוצרים לנזקקים אשר תהיה בשווי של 1.2 מיליון ש"ח במונחי המוצרים לצרכן כמפורט בהסדר הגישור.

 תוצאת תמונה עבור תה ויסוצקי

פליירקורדס

הסכם פשרה |פליירקורדס [04/04/2019]

ת"צ - 7161-12-12

הצדדים - הלפרין נ' פליירקורדס ואח'

תאריך פרסום - 4.4.2019

תקציר - בבקשת האישור נטען כי הנתבעות לא סימנו את אורך הזמן בדקות בו ניתן לצפות בתקליטורי DVD לילדים.

ב"כ התובע - עו"ד יוני מבורך

ב"כ הנתבעות - עו"ד ניר הראל, עו"ד רונן יניב

עיתון: גלובס , הארץ
פרוטקר

תביעה ייצוגית | פרוקטר אנד גמבל ישראל אמ. די. או. בע"מ ו-מ.מ.ס. מולטי מרקטינג סרביסס בע"מ [14/11/2017]

 

ת"צ: 26005-11-14 הצדדים: פליקס גוטקוביץ' נ' פרוקטר אנד גמבל ישראל אמ. די. או. בע"מ ו-מ.מ.ס. מולטי מרקטינג סרביסס בע"מ תאריך פרסום: 14/11/17

תקציר:

טענת התובע: הנתבעות הקטינו את מיכל נוזל הכלים המשווק תחת המותג "פיירי" מ-750 מ"ל ל-650 מ"ל וכן הפחיתו את ריכוז החומר הפעיל מ- 36% ל-24%

מבלי שהן מפחיתות בהתאמה את מחיר נוזל הכלים ומבלי שהן מביאות לידיעת ציבור הצרכנים שינויים אלה בהתאם להוראות הדין.

הקבוצה עליה חל ההסדר: כל מי שרכש נוזל/י כלים מהמותג "פיירי" שאריזתו הוקטנה ו/או שנוספה לסדרה בה הוא משווק אריזה בתכולה מופחתת, בתקופה שהחלה שבע שנים קודם להגשת בקשת האישור והסתיימה ביום אישורו של הסדר הפשרה.

על פי ההסדר, המשיבה תעניק ללקוחות הטבה בגין רכישת המוצרים בסכום כולל של 750,000 ש"ח בכך שיזכו להנחות בשיעור של 7% לפחות עבור רכישת המוצרים.

 12125_L

החברה לישראל

הסכם פשרה | החברה לישראל בע"מ [7.1.2019]

ת"צ: 30751-01-15 הצדדים: גבריאלי נ' החברה לישראל בע"מ תאריך פרסום: 07/01/19 תקציר: הטענה: טעות שנפלה בדו"ח הרבעון השלישי ב- 4.11.2014 גרה להטעיה לקבוצת בעלי המניות ולהפרה של סעיפים 31, 38ג, 52יא לחוק ניירות הערך. ב"כ המבקשת: עו"ד רונן להב, עו"ד ישראל וולנרמן, עו"ד גיל להב, עו"ד ויחל בקר ב"כ המשיבה: עו"ד חן תירוש ועו"ד משה יעקב ממשרד: הרצוג, פוקס, נאמן ושות', עורכי דין.

תנובה מרכז שיתופי

הסכם פשרה | תנובה מרכז שיתופי לשיווק תוצרת חקלאית בישראל בע"מ [16/06/2017]

ת"צ: 41378-07-15 הצדדים: ענר בר אילן ואח'  נ' תנובה מרכז שיתופי לשיווק תוצרת חקלאית בישראל בע"מ תאריך פרסום: 16/06/17

סודות המזרח

הסכם פשרה | סודות המזרח בע"מ [1/06/2017]

ת"צ: 940-04-13 הצדדים: חנה מירון נ' סודות המזרח בע"מ תאריך פרסום: 1/06/17

עיתון: ישראל היום
עוף הודו

תביעה ייצוגית |עוף הודו ברקת – חנות המפעל בע"מ [20/05/2019]

ת"צ - 7793-03-14

הצדדים - מוטי חמם נ' עוף הודו ברקת - חנות המפעל בע"מ

תאריך פרסום - 20.5.2019

תקציר - עניינה של בקשת האישור בטענה כי המשיבה לא סימנה על מכלי המשקה חיובים בדמי פיקדון ועל המדפים בחנויותיה את ה"מחיר הכולל" (שהינו מחיר המוצר הכולל את דמי הפיקדון), אלא פרסמה והציגה מחירים של מכלי משקה החייבים בדמי פיקדון מבלי שהיא כללה את דמי הפיקדון על המכלים במחיר שהוצג.

ב"כ המבקש - עו"ד ערן מוזס

ב"כ המשיבה - עו"ד שרגא צייגר, עו"ד ג'קי בובליל

עיתון: גלובס , הארץ
טל שער

תביעה ייצוגית |מ.א. מוצרי בריאות וטבע בע"מ [13/02/2019]

ת"צ - 16242-12-16

הצדדים - טל שער נ' מ.א. מוצרי בריאות וטבע בע"מ

תאריך פרסום - 13.02.2019

תקציר - המבקש טען כי הנתבעת מפרה את הוראות תקן ישראלי 1307 משום שלא ציינה בסימון בולט לעין, ליד המילים "ללא סוכר" שבחזית אריזת מוצר "סוכריות ללא סוכר בטעם מרווה פלוס ויטמין C" של המותג הגרמני Hubner ואשר מכילה "רב כהליים" את המילים "מכיל רב כהליים".

ב"כ הקבוצה - עו"ד טלי לופו ועו"ד שרון פדלון

קטגוריה: הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, תרמית, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, הטעיה, הטעיה צרכנית, סגולות רפואיות, קוסמטיקה, ביגוד ונעליים, הטעיה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, בריאות, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, משקאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, הטעיה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מוצרים טכנולוגיים, סימון, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק תובענות ייצוגיות, מוצרי ניקיון, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, אחריות, בורסה, הטעיה צרכנית, מניות, ניירות ערך, אריזות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, תנובה, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, כשרות, משקאות, רכיבים, הטעיה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מחירים, הטעיה, הטעיה צרכנית, מזון, סימון, תווית מוטעית
רמי ליו הסכם פשרה

תביעה ייצוגית | קבוצת כרמלטון בע"מ [04/10/2018]

תאריך פרסום: 04/10/18 הצדדים: טליה כהן ואח' נ' רמי לוי שיווק השיקמה 2006 בע"מ ת"צ: 47310-11-16 תקציר: הנתבעת רמי לוי שיווק השיקמה, יחד עם מעדני יחיעם בע"מ, טיב- טירת צבי 2000 שותפות מוגבלות וזוגלובק שיווק בע"מ, נתבעו כי הפרו את ההוראות משום שלא סימנו כראוי את המחירים והמשקל באריזות המוצרים "נקניקיות לפי משקל". בהסכה הפשרה הוחלט כי כל הנתבעות יתרמו מוצרים לחברה בסך של מיליון ומאה אלף ש"ח. כל אחת לפי חלקה  

קטגוריה: הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, תרמית, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, הטעיה, הטעיה צרכנית, סגולות רפואיות, קוסמטיקה, ביגוד ונעליים, הטעיה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, בריאות, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, משקאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, הטעיה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מוצרים טכנולוגיים, סימון, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק תובענות ייצוגיות, מוצרי ניקיון, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, אחריות, בורסה, הטעיה צרכנית, מניות, ניירות ערך, אריזות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, תנובה, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, כשרות, משקאות, רכיבים, הטעיה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מחירים, הטעיה, הטעיה צרכנית, מזון, סימון, תווית מוטעית, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, מחירים, משקל, רמי לוי
גם אנד גם

הסכם פשרה |גם אנד גם בע"מ [04/03/2019]

ת"צ - 56289-04-18

הצדדים - אבו חוסין נ' גם אנד גם בע"מ

תאריך פרסום - 4.3.2019

תקציר - בתביעה נטען כי הנתבעת שיווקה גופיות פלנל שרוול ארוך המסומנות כ-100% כותנה, ממותגות במותג גם אנד גם, המיובאות על ידי המשיבה, אך בפועל הן עשויות 31% כותנה בלבד.

ב"כ המבקש - עו"ד דינה רוב ויוסי חובב

ב"כ המשיבה - עו"ד איתמר בונום ואריאל זיסמן

קטגוריה: הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, תרמית, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, הטעיה, הטעיה צרכנית, סגולות רפואיות, קוסמטיקה, ביגוד ונעליים, הטעיה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, בריאות, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, משקאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, הטעיה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מוצרים טכנולוגיים, סימון, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק תובענות ייצוגיות, מוצרי ניקיון, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, אחריות, בורסה, הטעיה צרכנית, מניות, ניירות ערך, אריזות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, תנובה, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, כשרות, משקאות, רכיבים, הטעיה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מחירים, הטעיה, הטעיה צרכנית, מזון, סימון, תווית מוטעית, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, מחירים, משקל, רמי לוי, הטעיה, הטעיה צרכנית, מצג שווא, תווית מוטעית
סופר סיטי

תביעה ייצוגית | חברת סופר סיטי רשת מרכולים בע"מ [07/08/2018]

ת"צ: 12705-11-17 הצדדים: סאלי סולטנה צפדי  נ' חברת סופר סיטי רשת מרכולים בע"מ תאריך פרסום: 7/8/18 תקציר: הטענה: הנתבעת אינה מסמנת את המחיר ליחידת המידה של המוצרים בחנויותיה, ובכך פועלת, בין היתר, בניגוד לתקנות הגנת הצרכן. הנתבעת הטעתה את לקוחותיה בכך שמסרה להם מידע חלקי בלבד אודות המוצרים שרכשו באורח שלא התאפשר להם לבצע רכישה מושכלת באמצעות השוואה בין המוצרים. תמונה קשורה

קטגוריה: הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, תרמית, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, הטעיה, הטעיה צרכנית, סגולות רפואיות, קוסמטיקה, ביגוד ונעליים, הטעיה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, בריאות, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, משקאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, הטעיה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מוצרים טכנולוגיים, סימון, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק תובענות ייצוגיות, מוצרי ניקיון, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, אחריות, בורסה, הטעיה צרכנית, מניות, ניירות ערך, אריזות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, תנובה, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, כשרות, משקאות, רכיבים, הטעיה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מחירים, הטעיה, הטעיה צרכנית, מזון, סימון, תווית מוטעית, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, מחירים, משקל, רמי לוי, הטעיה, הטעיה צרכנית, מצג שווא, תווית מוטעית, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מחירים
סם ליין

תביעה ייצוגית | סם- ליין בע"מ [10/01/2018]

ת"צ: 41160-05-12 הצדדים: ורדה שוורץ נ' סם ליין בע"מ תאריך פרסום: 10/1/18

תקציר:

הטענה: נתוני נפח של מקררים אשר יובאו על ידי סם ליין בע"מ ביחס לנפחיהם של המקררים המשווקים על ידה, הוא שגוי, באופן המטעה את הצרכן לסבור כי הוא רוכש מקרר בעל קיבולת גדולה מקיבולת המקרר בפועל.

הסכם הפשרה יחול על כל אדם אשר רכש מקרר מתוצרת Samsung אשר שווק על ידי הנתבעת הייצוגית בתקופה של 7 שנים שקדמו להגשת התובענה (21.5.05-20.5.12).

כל אחד מקבוצת רוכשי המקררים יהיה זכאי לקבל כתב שירות, תיקונים וחלקי חילוף למקרר, שיסופק על ידי חברת אלקטרוניקס פרו כמפורט בתנאיו המלאים של כתב השירות המצורף להסכם.

תוצאת תמונה עבור מקרר סמסונג

קטגוריה: הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, תרמית, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, הטעיה, הטעיה צרכנית, סגולות רפואיות, קוסמטיקה, ביגוד ונעליים, הטעיה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, בריאות, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, משקאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, הטעיה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מוצרים טכנולוגיים, סימון, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק תובענות ייצוגיות, מוצרי ניקיון, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, אחריות, בורסה, הטעיה צרכנית, מניות, ניירות ערך, אריזות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, תנובה, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, כשרות, משקאות, רכיבים, הטעיה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מחירים, הטעיה, הטעיה צרכנית, מזון, סימון, תווית מוטעית, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, מחירים, משקל, רמי לוי, הטעיה, הטעיה צרכנית, מצג שווא, תווית מוטעית, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מחירים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מוצרי חשמל
שופרסל

תובענה ייצוגית |שופרסל בע"מ [19/06/2019]

ת"צ - 31836-07-16

הצדדים - רינה שוסטר נ' שופרסל בע"מ

תאריך פרסום - 19.6.2019

תקציר - עניינה של התובענה בטענת המבקשת, כי המשיבה אינה מציגה בצמוד לכל מוצר הנמכר באפליקציית שופרסל online את המחיר ליחידת מידה וזאת בניגוד להוראות הדין.

ב"כ המבקשת - עו"ד אופיר ארגמן ונטע יראוני

ב"כ המשיבה - עו"ד אסף לוין, גולדפרב זליגמן ושות' עורכי דין

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, תרמית, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, הטעיה, הטעיה צרכנית, סגולות רפואיות, קוסמטיקה, ביגוד ונעליים, הטעיה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, בריאות, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, משקאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, הטעיה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מוצרים טכנולוגיים, סימון, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק תובענות ייצוגיות, מוצרי ניקיון, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, אחריות, בורסה, הטעיה צרכנית, מניות, ניירות ערך, אריזות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, תנובה, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, כשרות, משקאות, רכיבים, הטעיה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מחירים, הטעיה, הטעיה צרכנית, מזון, סימון, תווית מוטעית, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, מחירים, משקל, רמי לוי, הטעיה, הטעיה צרכנית, מצג שווא, תווית מוטעית, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מחירים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מוצרי חשמל, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, רשתות מזון, שופרסל
ריגלי ישראל

תביעה ייצוגית |ריגלי ישראל בע"מ ומרס מולטיסיילס ישראל בע"מ [31/01/2019]

ת"צ - 58662-03-17 הצדדים - ניצה הרפז נ' ריגלי ישראל בע"מ ומרס מולטיסיילס ישראל בע"מ תאריך פרסום - 31.1.2019 תקציר - המבקשת טענה כי המשיבות מפרות את הוראות תקן ישראלי 1307 משום שלא ציינו בסימון בולט לעין, ליד המילים "ללא סוכר" שבחזית אריזות מוצרי הסוכריות של המשיבות בהם מופיע הכיתוב "ללא סוכר" ואשר מכילים "רב כהלים", את המילים "רב כהלים". ה"כ המבקשת - עוד טלי לופו ועו"ד שרון ענבר-פדלון ב"כ המשיבות - עו"ד צחי פלדמן

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, תרמית, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, הטעיה, הטעיה צרכנית, סגולות רפואיות, קוסמטיקה, ביגוד ונעליים, הטעיה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, בריאות, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, משקאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, הטעיה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מוצרים טכנולוגיים, סימון, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק תובענות ייצוגיות, מוצרי ניקיון, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, אחריות, בורסה, הטעיה צרכנית, מניות, ניירות ערך, אריזות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, תנובה, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, כשרות, משקאות, רכיבים, הטעיה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מחירים, הטעיה, הטעיה צרכנית, מזון, סימון, תווית מוטעית, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, מחירים, משקל, רמי לוי, הטעיה, הטעיה צרכנית, מצג שווא, תווית מוטעית, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מחירים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מוצרי חשמל, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, רשתות מזון, שופרסל, הטעיה צרכנית, מזון, סימון, תווית מוטעית
דלתא

הסכם פשרה |דלתא גליל תעשיות בע"מ [01/09/2019]

ת"צ - 14907-04-18

הצדדים - שירן בן דוד עוזרי נ' דלתא גליל תעשיות בע"מ

תאריך פרסום - 1.1.2019

תקציר - בבקשה לאישור ובתביעה נטען, כי דלתא גליל תעשיות בע"מ, שיווקה סדרת מוצרים שעל גבי אריזתם, לצד כינויים, התנוסס הכיתוב: "פיתוח חדשני למניעת רכבות" לצד כיתוב לועזי" NON RUN PERFORMANCE", אשר לטענת התובעת הייצוגית, מהווה הטעיה מצד דלתא.

ב"כ המבקשת - עו"ד מיטל אמסטר ממשרד אמסטר רן יה ושות'

ב"כ המשיבה - פישר בכר חן וול אוריון ושות'

עיתון: הארץ
קטגוריה: הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, תרמית, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, הטעיה, הטעיה צרכנית, סגולות רפואיות, קוסמטיקה, ביגוד ונעליים, הטעיה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, בריאות, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, משקאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, הטעיה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מוצרים טכנולוגיים, סימון, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק תובענות ייצוגיות, מוצרי ניקיון, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, אחריות, בורסה, הטעיה צרכנית, מניות, ניירות ערך, אריזות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, תנובה, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, כשרות, משקאות, רכיבים, הטעיה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מחירים, הטעיה, הטעיה צרכנית, מזון, סימון, תווית מוטעית, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, מחירים, משקל, רמי לוי, הטעיה, הטעיה צרכנית, מצג שווא, תווית מוטעית, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מחירים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מוצרי חשמל, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, רשתות מזון, שופרסל, הטעיה צרכנית, מזון, סימון, תווית מוטעית, הטעיה, הטעיה צרכנית, פקודת הנזיקין
ברימאג 9

הסדר פשרה | ברימאג דיגיטל אייג' בע"מ ואח' [30/01/2018]

ת"צ: 42646-05-15 הצדדים: סיגל ברליין ואח'  נ' ברימאג דיגיטל אייג' בע"מ ואח' תאריך פרסום: 30/1/18 תקציר: תביעה בגין נזקים אשר נגרמו לחברי הקבוצה עקב העובדה, כי הנתבעות הציגו לכאורה מצג שווא מטעה ביחס להספק המנוע של מיקסרים המיובאים על ידי הנתבעת 1 מסדרת K-MIX של מותג KENWOOD, כאשר פרסמו את הנתון של 1,000 ואט ו/או 1,000 וואט max locked motor חלף הנתון של 500 וואט. הקבוצה תכלול את כל רוכשי המיקסרים מסדרת K-MIX של חברת KENWOOD שמייבאת הנתבעת 1, החל משבע השנים שקדמו ליום הגשת הבקשה לאישור. על פי ההסכם, הנתבעת מתחייבת להציג באופן מופרד, ברור ובולט בכל פרסומיה של המוצר גם את הנתון של 500 וואט כנתון של הספק מנוע. וכי בכל חומר פרסומי שהיא מעבירה לצדדים שלישיים ובכל חומר מקצועי שהיא מעבירה (אתרי מכירות, חנויות, וכו') היא תציין גם את הנתון של 500 ואט כנתון של הספק מנוע. בנוסף יקבלו הלקוחות הארכת תעודת האחריות למנוע של המיקסר בשנה נוספת. תוצאת תמונה עבור ‫מיקסר K-MIX של מותג KENWOOD‬‎  

עיתון: ישראל היום
קטגוריה: הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, תרמית, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, הטעיה, הטעיה צרכנית, סגולות רפואיות, קוסמטיקה, ביגוד ונעליים, הטעיה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, בריאות, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, משקאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, הטעיה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מוצרים טכנולוגיים, סימון, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק תובענות ייצוגיות, מוצרי ניקיון, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, אחריות, בורסה, הטעיה צרכנית, מניות, ניירות ערך, אריזות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, תנובה, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, כשרות, משקאות, רכיבים, הטעיה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מחירים, הטעיה, הטעיה צרכנית, מזון, סימון, תווית מוטעית, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, מחירים, משקל, רמי לוי, הטעיה, הטעיה צרכנית, מצג שווא, תווית מוטעית, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מחירים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מוצרי חשמל, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, רשתות מזון, שופרסל, הטעיה צרכנית, מזון, סימון, תווית מוטעית, הטעיה, הטעיה צרכנית, פקודת הנזיקין, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, פקודת הנזיקין, פרסומות, רשלנות
שופרסל

הסכם פשרה |שופרסל בע"מ [18/12/2018]

ת"צ: 30584-08-15

הצדדים: רענן כספי נ' שופרסל בע"מ 

תאריך פרסום: 18/12/18

תקציר:

הטענה: במסגרת פעילות המשיבה למכירת מוצרי צריכה באתר האינטרנט שלה "שופרסל אונליין" וכן באמצעות שירות המשלוחים שלה, מובלים ללקוחותיה מוצרים רגישים כגון מוצרי בשר, קפואים, ביצים וחלב בכלי רכב אשר אינם מצוידים במערכות קירור או הקפאה, זאת, בעוד המוצרים הרגישים אמורים להיות מובלים בהקפאה או בקירור על פי הדין.

ב"כ המבקש: עוה"ד אמיר ישראלי

ב"כ המשיבה: עוה"ד אסף לוין, גולדפרב זליגמן ושות', עורכי דין

קטגוריה: הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, תרמית, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, הטעיה, הטעיה צרכנית, סגולות רפואיות, קוסמטיקה, ביגוד ונעליים, הטעיה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, בריאות, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, משקאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, הטעיה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מוצרים טכנולוגיים, סימון, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק תובענות ייצוגיות, מוצרי ניקיון, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, אחריות, בורסה, הטעיה צרכנית, מניות, ניירות ערך, אריזות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, תנובה, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, כשרות, משקאות, רכיבים, הטעיה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מחירים, הטעיה, הטעיה צרכנית, מזון, סימון, תווית מוטעית, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, מחירים, משקל, רמי לוי, הטעיה, הטעיה צרכנית, מצג שווא, תווית מוטעית, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מחירים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מוצרי חשמל, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, רשתות מזון, שופרסל, הטעיה צרכנית, מזון, סימון, תווית מוטעית, הטעיה, הטעיה צרכנית, פקודת הנזיקין, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, פקודת הנזיקין, פרסומות, רשלנות, בריאות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, רשלנות, רשתות מזון, שופרסל
מרב מזון כל 3

הסכם פשרה | מרב מזון כל בע"מ [15/08/2017]

ת"צ: 33530-08-15 הצדדים: מר מאיר לסרי נ' מרב מזון כל בע"מ תאריך פרסום: 15/08/17

עיתון: מעריב הבוקר
קטגוריה: הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, תרמית, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, הטעיה, הטעיה צרכנית, סגולות רפואיות, קוסמטיקה, ביגוד ונעליים, הטעיה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, בריאות, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, משקאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, הטעיה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מוצרים טכנולוגיים, סימון, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק תובענות ייצוגיות, מוצרי ניקיון, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, אחריות, בורסה, הטעיה צרכנית, מניות, ניירות ערך, אריזות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, תנובה, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, כשרות, משקאות, רכיבים, הטעיה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מחירים, הטעיה, הטעיה צרכנית, מזון, סימון, תווית מוטעית, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, מחירים, משקל, רמי לוי, הטעיה, הטעיה צרכנית, מצג שווא, תווית מוטעית, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מחירים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מוצרי חשמל, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, רשתות מזון, שופרסל, הטעיה צרכנית, מזון, סימון, תווית מוטעית, הטעיה, הטעיה צרכנית, פקודת הנזיקין, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, פקודת הנזיקין, פרסומות, רשלנות, בריאות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, רשלנות, רשתות מזון, שופרסל, אושר עד, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק הפיקדון, חיובים, מזון, מרב כל מזון, משקאות
דין שיווק דליה

תביעה ייצוגית | דין ושיווק קלייה בע"מ [19/10/2018]

תאריך פרסום: 19/10/18 הצדדים:סבג- אלרון נ' דין שיווק וקלייה בע"מ ת"צ: 42351-10-17 תקציר: התובעים טענו כי היה סימון שלא כדין של המוצר "עיסת התמרים", לא צוין אחוז מרכיב התמרים מסך כל אחוזי המוצר. בנוסף לא היית רשומה כתובת החברה, ומה שהיה כתוב, בכתב בלתי קריא וקטן מאוד. בהסכם הפשרה הוחלט כי הנתבעת תעניק הטבה לציבור על סך 30,000 ש"ח, התובעת תקבל 3000 ש"ח פיצוי והוצאות משפט.

קטגוריה: הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקאות, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, תרמית, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, הטעיה, הטעיה צרכנית, סגולות רפואיות, קוסמטיקה, ביגוד ונעליים, הטעיה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, בריאות, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, משקאות, סגולות רפואיות, רכיבים, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, הטעיה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מוצרים טכנולוגיים, סימון, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק תובענות ייצוגיות, מוצרי ניקיון, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, אחריות, בורסה, הטעיה צרכנית, מניות, ניירות ערך, אריזות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, תנובה, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, כשרות, משקאות, רכיבים, הטעיה, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מחירים, הטעיה, הטעיה צרכנית, מזון, סימון, תווית מוטעית, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, מחירים, משקל, רמי לוי, הטעיה, הטעיה צרכנית, מצג שווא, תווית מוטעית, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מחירים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מוצרי חשמל, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, רשתות מזון, שופרסל, הטעיה צרכנית, מזון, סימון, תווית מוטעית, הטעיה, הטעיה צרכנית, פקודת הנזיקין, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, פקודת הנזיקין, פרסומות, רשלנות, בריאות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, רשלנות, רשתות מזון, שופרסל, אושר עד, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק הפיקדון, חיובים, מזון, מרב כל מזון, משקאות, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית