הטעיה צרכנית | הסכמי פשרה בישראל

הטעיה צרכנית

אירופלקס

תביעה ייצוגית | אירופלקס לשינה טובה יותר בע"מ [27/11/2018]

ת"צ: 26150-10-17 הצדדים: לירן דדו נ' אירופלקס לשינה טובה יותר בע"מ תאריך פרסום: 27/11/18 תקציר: הטענה: המשיבה הציגה במדיות שונות, את מחיריהם של חלק ממוצריה כמחירי מבצע, המעניקים הנחות על מחיר נקוב כלשהו. המבקש טען כי מבצעים אלו פורסמו תקופה ממושכת העולה על התקופה הקבועה בדין, כי המחיר הרגיל המוצג בהם אינו המחיר בו נמכרו בפועל טרם המבצע, וכי קיים חשש כי פרסום המבצעים באופן זה השפיע בצורה בלתי הוגנת על לקוחות המשיבה והטעה אותם. המבקש טען כי בכך הפרה המשיבה את הוראות "מכירה מיוחדת" המפורטות בחוק הגנת הצרכן. ב"כ המבקש: עו"ד ירון גולדין  

שופרסל

הסכם פשרה |שופרסל בע"מ [18/12/2018]

ת"צ: 30584-08-15

הצדדים: רענן כספי נ' שופרסל בע"מ 

תאריך פרסום: 18/12/18

תקציר:

הטענה: במסגרת פעילות המשיבה למכירת מוצרי צריכה באתר האינטרנט שלה "שופרסל אונליין" וכן באמצעות שירות המשלוחים שלה, מובלים ללקוחותיה מוצרים רגישים כגון מוצרי בשר, קפואים, ביצים וחלב בכלי רכב אשר אינם מצוידים במערכות קירור או הקפאה, זאת, בעוד המוצרים הרגישים אמורים להיות מובלים בהקפאה או בקירור על פי הדין.

ב"כ המבקש: עוה"ד אמיר ישראלי

ב"כ המשיבה: עוה"ד אסף לוין, גולדפרב זליגמן ושות', עורכי דין

דנשר

הסכם פשרה |דנשר (1963) בע"מ [01/04/2019]

ת"צ - 5767-08-16

הצדדים - שרה ענבר נ' חברת דנשר (1963) בע"מ, חברת י. יונה תעשיות בע"מ וניו-פארם דראגסטור בע"מ

תאריך פרסום - 1.4.2019

תקציר - בתובענה נטען כי המשיבות שיווקו מארז פדים קוסמטיים של המותג "FRESH ONES" עם כיתוב "שלישיית מבצע" מבלי שיהיה מדובר במהדורה מוגבלת או בזמן מוקצב.

ב"כ המבקשת - עו"ד שרון ענבר פדלון, עו"ד טלי לופו

ב"כ המשיבות - עו"ד חגי אשלגי

ניו פארם

תביעה ייצוגית | ניו פארם דראגסטורס בע"מ ואח' [19/11/2018]

ת"צ: 35545-05-16 הצדדים: אילנית משה ואח'  נ' ניו פארם דראגסטורס ואח' תאריך פרסום: 19/11/18 תקציר: טענות המבקשות: ניו פארם דראגסטורס בע"מ והמשביר בתי כל בו בע"מ מפרסמות מבצעי מכירות בשיטת "הנחה על הנחה" (כדוגמת 55% + 20% על היתרה) באופן הגורם להטעיית לקוחות. בנוסף נטען, כי המשיבות אינן מציגות על גבי המוצרים ו/או לצדם את מחירם הסופי של המוצרים הנמכרים במסגרת מבצעי מכירות (להלן: עילת אי-הצגת מחירם הסופי של המוצרים הנמכרים במכירה מיוחדת").  

קיומא

תביעה ייצוגית | קיוומא בע"מ [16/01/2018]

ת"צ: 31010-11-15 הצדדים: אלקסלסי  נ' קיוומא בע"מ תאריך פרסום: 16/1/18

תקציר:

הטענה: המשיבות התעלמו מהוראות משרד הבריאות שאסר על שיווק מוצר המכונה "דקפינול ג'ל" ונמנעו מלנקוט בצעדים שראוי היה לנקוט בנסיבות הענין.

המשיבות הציגו מצג שווא לפיו יש למוצר אישור מרשות ה- FDA האמריקאי, כי המוצר נבדק מחקרית וכי הינו מומלץ על ידי רופאי השיניים.

חברי הקבוצה: כל צרכן שרכש את המוצר עד למועד אישור הסכם הפשרה וכל צרכן שייהנה מההטבה על פי הסכם הפשרה.

המשיבה התחייבה לתת הנחה בשיעור של כ- 50% משווי המוצר וכן תעניק הנחה בהיקף משמעותי על מוצרים נוספים מסדרת דקפינול, בשווי כולל של 240,000 ש"ח. כמו כן בתוך שלושה חודשים ממועד אישור הסכם הפשרה, תתרום המשיבה מוצרים רפואיים המשווקים על ידה, בשווי כולל בסכום של כ- 40,000 ש"ח לעמותת "חברים לרפואה".

טיב טעם

הסכם פשרה |טיב טעם רשתות בע"מ [01/05/2019]

ת"צ - 15706-03-15

הצדדים - אנגור נ' טיב טעם רשתות בע"מ

תאריך פרסום - 1.5.2019

תקציר - הקבוצה שבשמה מנוהלת התביעה הייצוגית כוללת את כל מי שרכשו בסניפי הרשת שהמשיבה מנהלת ושילמו יותר מהמחיר שניקב בשלטים שבהם הוכרז על מכירה מיוחדת או על הוזלות, וזאת בתקופה שהחלה שבע שנים לפני הגשת הבקשה ומסתיימת היום.

ב"כ התובעים - עו"ד אמיר ישראלי

ב"כ הנתבעת - עו"ד עמרם גולן

אלקליל

תביעה ייצוגית |אלקליל בע"מ [17/03/2019]

ת"צ - 20717-12-18 הצדדים - בריוטי נ' אלקליל בע"מ תאריך פרסום - 17.3.2019 תקציר - בקשת האישור עוסקת בטענה כי באתר הסחר האינטרנטי של המשיבה שכתובתו www.clinique.co.il לא הוצגו מחירי המוצרים ליחידת מידה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן. ב"כ המבקשת - עו"ד הגר ביין ב"כ המשיבה - עו"ד מיכה מנס  

סופר פארם2

תביעה ייצוגית | סופר פארם ואח' [11/12/2017]

ת"צ: 41999-01-13 הצדדים: פנחס זלצר ואח' נ' סופר פארם ואח'

תאריך פרסום: 11/12/17

תקציר:

הנתבעות ייחסו לתוספי התזונה המצוינים במודעה סגולות ריפוי למחלת ניוון המפרקים ו/או לשיקום הסחוסים והכל באמצעות היגדים מטעים ובניגוד לדין.

הסדר הפשרה יחול על כל מי שרכש ו/או השתמש באחד מהמוצרים וזאת החל מיום 23.1.16 ועד למועד אישור הסדר הפשרה.

החל ממועד אישור הסדר הפשרה הנתבעת 1 תתרום 138,875 ש"ח לקרן תובענות ייצוגיות, ותעניק ללקוחותיה בחנויות סופר פארם הנחות בשיעור 35% ברכישת מוצרים עד לסך כולל של 380,820 ש"ח. בנוסף, תתרום מוצרים בשווי כולל בסך 313,452 ש"ח לעמותת 'ג'וינט ישראל אשל- יחד בעשייה החברתית למען הזקנים'.

בנוסף, הנתבעות 2 ו-3 תתרומנה, למשך תקופת ההסדר 161,194 ש"ח ל'קרן תובענות ייצוגיות' וכן מוצרים בשווי 907,188 ש"ח ל"יד שרה", "עזר מציון" ו"חברים לרפואה". שווי ההטבה הכולל לציבור הצרכנים בישראל יהא בסך 2,2880,266 ש"ח.

בנוסף, בתום 60 יום, ממועד אישור הסדר הפשרה ואילך, הנתבעות תחדלנה מלפרסם את המוצרים, כהגדרתם לעיל, באמצעות היגדים או אמירות, שפורטו בהסדר הפשרה.

תוצאת תמונה עבור תרופות

סינטה בר

תובענה ייצוגית |סינטמה בר בע"מ בע"מ [24/01/2019]

ת"צ - 30181-12-16 הצדדים - גלסברג נ' סינטה בר בע"מ תאריך פרסום - 24.1.2019 תקציר - נטען כי המשיבה שלחה דברי פרסומת בניגוד להוראות סעיף 30א לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ"ב - 1982, בפרט בניגוד להוראות סעיף 30א(ה) לחוק זה. ב"כ התובע המייצג - עו"ד נדב אפלבאום

סודות המזרח

הסכם פשרה | סודות המזרח בע"מ [1/06/2017]

ת"צ: 940-04-13 הצדדים: חנה מירון נ' סודות המזרח בע"מ תאריך פרסום: 1/06/17

עיתון: ישראל היום
אינטר ביוטי קוסמטיקס

תביעה ייצוגית | אינטרביוטי קוסמטיקס בע"מ [28/12/2017]

 

ת"צ: 32499-12-15 הצדדים: יעל מנדלוביץ נ' אינטרביוטי קוסמטיקס בע"מ תאריך פרסום: 28/12/17

הטענה:

אינטרביוטי הפחיתה את תכולת מוצרי השמו והמרכך של המותג Elvive, אשר משווקים על ידה, מתכולה קודמת של 700 מ"ל לתכולה חדשה של 600 מ"ל, מבלי להודיע לציבור לקוחותיה כדבעי אודות הפחתת התכולה כאמור, חוק הגנת הצרכן, והטעתה אותה ואת הקבוצה אותה היא מבקשת לייצג. סכום התביעה נגדם הועמד על סך של 9,347,259 ש"ח.

 הקבוצה עליה יחול הסדר הפשרה: כל הלקוחות שרכשו את מוצרי השמפו והמרכך מבית המותג Elvive בתכולה של 700 מ"ל והמשיכו לרכושם לאחר הקטנת תכולתם ל- 600 מ"ל, עד למועד אישור הסכם הפשרה.

אינטרביוטי תעניק הטבה ללקוחותיה, במסגרתה תעמיד לרשתות הקמעונאיות, לרשתות הפארם ולנקודות מכירה בשוק הפרטי את האפשרות לרכוש את המוצרים בהנחה בשיעור ממוצע של כ-10% ממחיר המחירון לקמעונאי. (סך כולל של 352,000 יחידות מוצרים).

תוצאת תמונה עבור ‪elvive‬‏

דין שיווק דליה

תביעה ייצוגית | דין ושיווק קלייה בע"מ [19/10/2018]

תאריך פרסום: 19/10/18 הצדדים:סבג- אלרון נ' דין שיווק וקלייה בע"מ ת"צ: 42351-10-17 תקציר: התובעים טענו כי היה סימון שלא כדין של המוצר "עיסת התמרים", לא צוין אחוז מרכיב התמרים מסך כל אחוזי המוצר. בנוסף לא היית רשומה כתובת החברה, ומה שהיה כתוב, בכתב בלתי קריא וקטן מאוד. בהסכם הפשרה הוחלט כי הנתבעת תעניק הטבה לציבור על סך 30,000 ש"ח, התובעת תקבל 3000 ש"ח פיצוי והוצאות משפט.

קטגוריה: הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, בריאות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, רשלנות, רשתות מזון, שופרסל, הטעיה, הטעיה צרכנית, מצג שווא, תמרוקים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מחירים, קוסמטיקה, תרופות ורפואה, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, תשלומים עודפים, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, הטעיה, הטעיה צרכנית, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, כשרות, משקאות, רכיבים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרי קוסמטיקה ובישום, סופר פארם, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, רשלנות, תמרוקים, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית
אלמשהדווי

הסכם פשרה | אלמשהדאוי למסחר ושיווק בע"מ ואלמשהדאוי קינג סטור בע"מ [20/10/2017]

 

ת"צ: 19036-10-15 הצדדים: גברת מרים בלייס נ' אלמשהדאוי למסחר ושיווק בע"מ ואלמשהדאוי קינג סטור בע"מ תאריך פרסום: 20/10/17 + פרסום נוסף ב25/12/17 בגלובס

תקציר:

תביעה ייצוגית נגד אלמשהדאוי למסחר ושיווק בע"מ על כך שהם סימנו לא כדין את התווית על גבי המוצר.

המוצר: שמן תירס בתכולה של 3 ליטר המיובא ומשווק באמצעותן, סומן כ"לא מכיל כולסטרול", "איור לב האדם" וסימון שגוי לערך הכולסטרול בטבלת הערכים התזונתיים.

הנתבעות הפרו חובות חקוקות הקבועות בתקנות בריאות הציבור.

חברי הקבוצה התובעת: כל מי שרכש במרכולים ובחנויות את המוצר שמן תירס באריזת 3 ליטר שמיובא ומשווק על ידי המשיבות ואריזתו סומנה שלא מכיל כולסטרול הנתבעות מתחייבות לפצות את חברי הקבוצה והציבור בסך כולל של 300,000 ש"ח.

לפרטים כנסו לנוסח המלא של התביעה.

שמן2

קטגוריה: הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, בריאות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, רשלנות, רשתות מזון, שופרסל, הטעיה, הטעיה צרכנית, מצג שווא, תמרוקים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מחירים, קוסמטיקה, תרופות ורפואה, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, תשלומים עודפים, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, הטעיה, הטעיה צרכנית, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, כשרות, משקאות, רכיבים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרי קוסמטיקה ובישום, סופר פארם, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, רשלנות, תמרוקים, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים
פין פאק

תביעה ייצוגית | פיין פק בע"מ ואח' [16/02/2018]

ת"צ: 31275-04-16 הצדדים: רבינוביץ' ואח'  נ' פיין פק בע"מ ואח' תאריך פרסום: 16.2.18 תקציר: הטענה: המשיבה שיווקה לציבור מוצרים הנושאים חותמת כשרות מזויפת של בד"צ "שארית ישראל" וכן אישור הנחזה כאישור כשרות מטעם הרבנות הראשית לישראל. כל זאת כאשר נטען למעשה, כי למוצרי המשיבה אין אישורי כשרות מטעם הגורמים הנ"ל. המבקשים טוענים כי הדמיון בעיצוב אריזת הסוכר של המשיבה לבין אריזה דומה של מוצר מתחרה, הינה למעשה הטעיה צרכנית. הנתבעים מכחישים את כלל טענות המבקשים. המשיבה תתחייב שהיא לא תמכור ולא תשווק כל מוצר הנושא את החותמת המופיעה בבקשת האישור ונספחיה, ולא תשווק ולא תמכור כל מוצר הנושא כל חותמת כשרות מכל גוף שהוא, אלא אם כן היא קיבלה אישור לכך מן הרבנות כחוק. המשיבה תיתן הטבה לטובת הציבור בסכום של יפחת מ- 25,000 ש"ח. הכסף יועבר לקרן לניהול וחלוקת כספים שנפסקו כסעד על פי חוק תובענות ייצוגיות. תוצאת תמונה עבור פיין פק    

קטגוריה: הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, בריאות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, רשלנות, רשתות מזון, שופרסל, הטעיה, הטעיה צרכנית, מצג שווא, תמרוקים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מחירים, קוסמטיקה, תרופות ורפואה, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, תשלומים עודפים, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, הטעיה, הטעיה צרכנית, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, כשרות, משקאות, רכיבים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרי קוסמטיקה ובישום, סופר פארם, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, רשלנות, תמרוקים, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, איסור הונאה בכשרות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, תוויות מוצרים
זוגלובק

תביעה ייצוגית | זוגלובק [09/10/2018]

תאריך פרסום: 09/10/18 הצדדים:סבג- רוני לוטן יניב נ' נקניק נהריה כשר זוגלובק בע"מ ת"צ: 20210-01-17 תקציר: התובעים טענו כי זוגלובק הטעו את הצרכנים על ידי כך שרשמו כי על נקניקיות שהן דלות שומן, כשפועל אחוז השומן היה מעל המינימום על מנת להכריז שהן דלות שומן. בהסכם הפשרה, התובעו פוצו ב 58 אלף ש"ח בנוסף להוצאות משפטיות. כמו כן התחייבה זוגלובק לתרום כ -300 אלף ש"ח לעמותות שונות, ו- 600 אלף ש"ל להנחות משמעותיות במוצרי החברה.

קטגוריה: הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, בריאות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, רשלנות, רשתות מזון, שופרסל, הטעיה, הטעיה צרכנית, מצג שווא, תמרוקים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מחירים, קוסמטיקה, תרופות ורפואה, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, תשלומים עודפים, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, הטעיה, הטעיה צרכנית, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, כשרות, משקאות, רכיבים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרי קוסמטיקה ובישום, סופר פארם, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, רשלנות, תמרוקים, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, איסור הונאה בכשרות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית
פרוטקר

תביעה ייצוגית | פרוקטר אנד גמבל ישראל אמ. די. או. בע"מ ו-מ.מ.ס. מולטי מרקטינג סרביסס בע"מ [14/11/2017]

 

ת"צ: 26005-11-14 הצדדים: פליקס גוטקוביץ' נ' פרוקטר אנד גמבל ישראל אמ. די. או. בע"מ ו-מ.מ.ס. מולטי מרקטינג סרביסס בע"מ תאריך פרסום: 14/11/17

תקציר:

טענת התובע: הנתבעות הקטינו את מיכל נוזל הכלים המשווק תחת המותג "פיירי" מ-750 מ"ל ל-650 מ"ל וכן הפחיתו את ריכוז החומר הפעיל מ- 36% ל-24%

מבלי שהן מפחיתות בהתאמה את מחיר נוזל הכלים ומבלי שהן מביאות לידיעת ציבור הצרכנים שינויים אלה בהתאם להוראות הדין.

הקבוצה עליה חל ההסדר: כל מי שרכש נוזל/י כלים מהמותג "פיירי" שאריזתו הוקטנה ו/או שנוספה לסדרה בה הוא משווק אריזה בתכולה מופחתת, בתקופה שהחלה שבע שנים קודם להגשת בקשת האישור והסתיימה ביום אישורו של הסדר הפשרה.

על פי ההסדר, המשיבה תעניק ללקוחות הטבה בגין רכישת המוצרים בסכום כולל של 750,000 ש"ח בכך שיזכו להנחות בשיעור של 7% לפחות עבור רכישת המוצרים.

 12125_L

קטגוריה: הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, בריאות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, רשלנות, רשתות מזון, שופרסל, הטעיה, הטעיה צרכנית, מצג שווא, תמרוקים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מחירים, קוסמטיקה, תרופות ורפואה, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, תשלומים עודפים, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, הטעיה, הטעיה צרכנית, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, כשרות, משקאות, רכיבים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרי קוסמטיקה ובישום, סופר פארם, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, רשלנות, תמרוקים, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, איסור הונאה בכשרות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק תובענות ייצוגיות, מוצרי ניקיון, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים
דואר 4

הסכם פשרה | חברת דואר ישראל בע"מ [04/10/2017]

ת"צ: 9841-01-17 הצדדים: אברהם ליבנה בז'סקי נ' חברת דואר ישראל בע"מ תאריך פרסום: 4/10/17

קטגוריה: הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, בריאות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, רשלנות, רשתות מזון, שופרסל, הטעיה, הטעיה צרכנית, מצג שווא, תמרוקים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מחירים, קוסמטיקה, תרופות ורפואה, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, תשלומים עודפים, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, הטעיה, הטעיה צרכנית, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, כשרות, משקאות, רכיבים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרי קוסמטיקה ובישום, סופר פארם, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, רשלנות, תמרוקים, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, איסור הונאה בכשרות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק תובענות ייצוגיות, מוצרי ניקיון, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, בעלי מוגבלויות, דואר, הטעיה צרכנית, הנגשה, פרסומות
תנובה 3

הסכם פשרה | תנובה מרכז שיתופי לשיווק תוצרת חקלאית בישראל בע"מ [17/09/2017]

 

ת"צ: 16954-12-15 הצדדים: מבורך נ' תנובה מרכז שיתופי לשיווק תוצרת חקלאית בישראל בע"מ תאריך פרסום: 17/9/17

קטגוריה: הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, בריאות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, רשלנות, רשתות מזון, שופרסל, הטעיה, הטעיה צרכנית, מצג שווא, תמרוקים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מחירים, קוסמטיקה, תרופות ורפואה, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, תשלומים עודפים, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, הטעיה, הטעיה צרכנית, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, כשרות, משקאות, רכיבים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרי קוסמטיקה ובישום, סופר פארם, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, רשלנות, תמרוקים, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, איסור הונאה בכשרות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק תובענות ייצוגיות, מוצרי ניקיון, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, בעלי מוגבלויות, דואר, הטעיה צרכנית, הנגשה, פרסומות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, ייצוגית, מזון, רשלנות
החברה לישראל

הסכם פשרה | החברה לישראל בע"מ [7.1.2019]

ת"צ: 30751-01-15 הצדדים: גבריאלי נ' החברה לישראל בע"מ תאריך פרסום: 07/01/19 תקציר: הטענה: טעות שנפלה בדו"ח הרבעון השלישי ב- 4.11.2014 גרה להטעיה לקבוצת בעלי המניות ולהפרה של סעיפים 31, 38ג, 52יא לחוק ניירות הערך. ב"כ המבקשת: עו"ד רונן להב, עו"ד ישראל וולנרמן, עו"ד גיל להב, עו"ד ויחל בקר ב"כ המשיבה: עו"ד חן תירוש ועו"ד משה יעקב ממשרד: הרצוג, פוקס, נאמן ושות', עורכי דין.

קטגוריה: הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, בריאות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, רשלנות, רשתות מזון, שופרסל, הטעיה, הטעיה צרכנית, מצג שווא, תמרוקים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מחירים, קוסמטיקה, תרופות ורפואה, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, תשלומים עודפים, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, הטעיה, הטעיה צרכנית, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, כשרות, משקאות, רכיבים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרי קוסמטיקה ובישום, סופר פארם, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, רשלנות, תמרוקים, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, איסור הונאה בכשרות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק תובענות ייצוגיות, מוצרי ניקיון, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, בעלי מוגבלויות, דואר, הטעיה צרכנית, הנגשה, פרסומות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, ייצוגית, מזון, רשלנות, אחריות, בורסה, הטעיה צרכנית, מניות, ניירות ערך
דביר שיווק

תביעה ייצוגית | ד.ר.ב. דביר שיווק (2011) בע"מ ואח' [06/02/18]

ת"צ: 38470-09-15 צדדים: נעם קלט ואח' נ' ד.ר.ב. דביר שיווק (2011) בע"מ ואח' תאריך פרסום: 6/2/18 תקציר: הטענה: המשיבות ייבאו, שיווקו ומכרו שוקולד ו/או ממרחי אגוזים מסוג DELINUT תוך הצגתם בכתב ככשרים, ועל אף שבפועל, לטענת המבקש, לא ניתן להם אישור כשרות מאת הגוף המוסמך - הרבנות הראשית לישראל. הצדדים הסכימו בכפוף לוויתור וסילוק כאמור להלן על תרומה של תווי קנייה ברשת "אושר עד" בסך של 60,000 ש"ח על ידי המשיבות לעמותות העוסקות בסיוע לנזקקים. תוצאת תמונה עבור ממרח שוקולד

עיתון: דה מרקר
קטגוריה: הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, בריאות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, רשלנות, רשתות מזון, שופרסל, הטעיה, הטעיה צרכנית, מצג שווא, תמרוקים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מחירים, קוסמטיקה, תרופות ורפואה, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, תשלומים עודפים, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, הטעיה, הטעיה צרכנית, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, כשרות, משקאות, רכיבים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרי קוסמטיקה ובישום, סופר פארם, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, רשלנות, תמרוקים, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, איסור הונאה בכשרות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק תובענות ייצוגיות, מוצרי ניקיון, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, בעלי מוגבלויות, דואר, הטעיה צרכנית, הנגשה, פרסומות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, ייצוגית, מזון, רשלנות, אחריות, בורסה, הטעיה צרכנית, מניות, ניירות ערך, אריזות, הטעיה צרכנית, כשרות, מזון, מרב כל מזון, רכיבים
מחסני השוק

אישור תובענה ייצוגית| כ.נ מחסני השוק בע"מ [03/02/2019]

ת"צ - 31998-04-18 הצדדים – מיכאל קונובסקי נ' כ.נ מחסני השוק בע"מ תאריך פרסום - 03.02.2019 תקציר - נטען כי הרשת לא רשמה מחיר סופיים על גבי קופסאות הסיגריות בהתאם לחובה בדין. ב"כ התובע המייצג - עו"ד דוד מיזרחי, ב"כ המשיבה- עו"ד איתי בסיס

קטגוריה: הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, בריאות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, רשלנות, רשתות מזון, שופרסל, הטעיה, הטעיה צרכנית, מצג שווא, תמרוקים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מחירים, קוסמטיקה, תרופות ורפואה, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, תשלומים עודפים, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, הטעיה, הטעיה צרכנית, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, כשרות, משקאות, רכיבים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרי קוסמטיקה ובישום, סופר פארם, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, רשלנות, תמרוקים, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, איסור הונאה בכשרות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק תובענות ייצוגיות, מוצרי ניקיון, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, בעלי מוגבלויות, דואר, הטעיה צרכנית, הנגשה, פרסומות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, ייצוגית, מזון, רשלנות, אחריות, בורסה, הטעיה צרכנית, מניות, ניירות ערך, אריזות, הטעיה צרכנית, כשרות, מזון, מרב כל מזון, רכיבים, הטעיה, הטעיה צרכנית
Capture

תביעה ייצוגית | הרשת הרביעית, רמי לוי, סופר דוש, ויקטורי, כהן מחסני השוק, ספיר דן קמעונאות, אי.ג'י.אם השקעות, לוטמלי תעשיות פלסטיק [31/12/2017]

ת"צ: 38838-08-15 הצדדים: לילך טבקמן  נ' הרשת הרביעית, רמי לוי, סופר דוש, ויקטורי, כהן מחסני השוק, ספיר דן קמעונאות, אי.ג'י.אם השקעות, לוטמלי תעשיות פלסטיק תאריך פרסום: 31/12/17 תקציר: הטענה: כי תכונותיהן של שקיות פלסטיק המשווקות תחת השם "המותג", והמיוצרות בטכנולוגיה הידועה בשם Oxo Biodegradable (להלן : טכנולוגיית האוקסו")ואשר על גבי אריזתן צוין, כי הן שקיות מתכלות וידידותיות לסביבה, אינן עומדות בתנאי הכיתוב המופיע על גבי האריזה: כי שקיות האוקסו משווקות באופן אסור כבעלות "תו ירוק של מכון התקנים הישראלי" ללא רשות מכון התקנים, וכי שיווק השקיות כבעלות תו "מגן דוד ירוק שוחרי איכות הסביבה" ו/או כבעלות תו "Green", הינו אסור ו/או מטעה ו/או עלול להטעות. הגדרת הקבוצה: "כל הצרכנים אשר רכשו ו/או ירכשו שקיות "מתכלות" ו/או "ידידותיות לסביבה" של "המותג" אצל המשיבות ו/או אשר יוצרו או יובאו על ידי המשיבות, במהלך 7 השנים שקדמו להגשת התובענה ועד למתן פסד דין בתביעה". הסדרה עתידית: בתוך 60 יום ממועד אישורו של הסכם הפשרה בפסק דין, תחדלנה הנתבעות מלשווק ולמכור את שקיות האוקסו. היה ומי מבין הנתבעות תחליט לשווק בעתיד שקיות אוקסו, ייעשה הדבר אך ורק בכפוף לעמידתן בהוראות כדלקמן: שם השקית אשר יצוין בכותרת האריזות יהיה: שקיות OXO או שקיות בטכנולוגיית OXO. הכיתוב על גבי האריזות, השקיות והפרסומים של המוצרים ישונה באופן בו לא ייכתב שהן לשמירה על איכות הסביבה/ מאפשרות סביבה ירוקה/ מתאימות למיחזור. לא יופיע סמל המיחזור, ועוד. כפיצוי לחברי הקבוצה, נקבע כי יוענק על ידי הנתבעות סעד לתועלת הציבור, בשווי כולל של  250,000 ש"ח. תוצאת תמונה עבור ‪plastic bags‬‏    

קטגוריה: הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, בריאות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, רשלנות, רשתות מזון, שופרסל, הטעיה, הטעיה צרכנית, מצג שווא, תמרוקים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מחירים, קוסמטיקה, תרופות ורפואה, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, תשלומים עודפים, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, הטעיה, הטעיה צרכנית, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, כשרות, משקאות, רכיבים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרי קוסמטיקה ובישום, סופר פארם, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, רשלנות, תמרוקים, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, איסור הונאה בכשרות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק תובענות ייצוגיות, מוצרי ניקיון, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, בעלי מוגבלויות, דואר, הטעיה צרכנית, הנגשה, פרסומות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, ייצוגית, מזון, רשלנות, אחריות, בורסה, הטעיה צרכנית, מניות, ניירות ערך, אריזות, הטעיה צרכנית, כשרות, מזון, מרב כל מזון, רכיבים, הטעיה, הטעיה צרכנית, איכות הסביבה, אריזות, הטעיה צרכנית, ויקטורי רשת סופר, מוצרי ניקיון, מכון התקנים, מפגע סביבתי, רשת חנויות
יינות ביתן

תביעה ייצוגית | יינות ביתן [12/11/2018]

ת"צ: 21141-09-15 הצדדים: שחר בז'רנו נ' יינות ביתן תאריך פרסום: 12/11/18 תקציר: הטענה: המשיבה ביצעה הטעיה של ציבור הצרכנים בנוגע למכירת משקאות אשר המחיר המוטבע על גבי המדבקות הצמודות להם והצגתם לקהל הצרכנים אינו כולל את עלות הפיקדון עבור החזרת בקבוק או פחית כנדרש. לטענת המבקש, בהתאם לבדיקות שערך, מחיר המשקאות חייבי הפיקדון שונה וגבוה ממחירם בפועל, בקופה. לפיכך, נטען כי הוטעה הצרכן לחשוב, כי שילם עבור משקה עלות גבוהה.  

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, בריאות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, רשלנות, רשתות מזון, שופרסל, הטעיה, הטעיה צרכנית, מצג שווא, תמרוקים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מחירים, קוסמטיקה, תרופות ורפואה, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, תשלומים עודפים, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, הטעיה, הטעיה צרכנית, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, כשרות, משקאות, רכיבים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרי קוסמטיקה ובישום, סופר פארם, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, רשלנות, תמרוקים, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, איסור הונאה בכשרות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק תובענות ייצוגיות, מוצרי ניקיון, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, בעלי מוגבלויות, דואר, הטעיה צרכנית, הנגשה, פרסומות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, ייצוגית, מזון, רשלנות, אחריות, בורסה, הטעיה צרכנית, מניות, ניירות ערך, אריזות, הטעיה צרכנית, כשרות, מזון, מרב כל מזון, רכיבים, הטעיה, הטעיה צרכנית, איכות הסביבה, אריזות, הטעיה צרכנית, ויקטורי רשת סופר, מוצרי ניקיון, מכון התקנים, מפגע סביבתי, רשת חנויות, הטעיה צרכנית, מחירים, משקאות, פיקדון, תווית מוטעית
בזק 7.2.19

הסכם פשרה | בזק חברה ישראלית לתקשורת בע"מ [03/02/2019]

ת"צ  - 3254-11-15 הצדדים – רם דקל נ' בזק חברה ישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום - 03.02.2019 תקציר - נטען כי הבזק הטעתה את לקוחותיה בפרסומים שאפשר לגלוש 100 מגה אך בפועל זה לא אפשרי. ב"כ התובע המייצג - עו"ד דוד מיזרחי, ב"כ המשיבה- עו"ד איתי בסיס

קטגוריה: הטעיה צרכנית, מבצעים, מחירים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תרמית, בריאות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, רשלנות, רשתות מזון, שופרסל, הטעיה, הטעיה צרכנית, מצג שווא, תמרוקים, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מחירים, קוסמטיקה, תרופות ורפואה, בריאות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, משרד הבריאות, פגיעה באוטונומיה, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, תרופות ורפואה, גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, תשלומים עודפים, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, בריאות, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מכבי שירותי בריאות, סופר פארם, פרסומות, תוויות מוצרים, תכולה, תרופות ורפואה, הטעיה, הטעיה צרכנית, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, כשרות, משקאות, רכיבים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מוצרי קוסמטיקה ובישום, סופר פארם, פגיעה באוטונומיה, קוסמטיקה, רשלנות, תמרוקים, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, טבלת ערכים, מזון, רכיבים, תוויות מוצרים, איסור הונאה בכשרות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, תוויות מוצרים, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק תובענות ייצוגיות, מוצרי ניקיון, פקודת הנזיקין, תוויות מוצרים, בעלי מוגבלויות, דואר, הטעיה צרכנית, הנגשה, פרסומות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, ייצוגית, מזון, רשלנות, אחריות, בורסה, הטעיה צרכנית, מניות, ניירות ערך, אריזות, הטעיה צרכנית, כשרות, מזון, מרב כל מזון, רכיבים, הטעיה, הטעיה צרכנית, איכות הסביבה, אריזות, הטעיה צרכנית, ויקטורי רשת סופר, מוצרי ניקיון, מכון התקנים, מפגע סביבתי, רשת חנויות, הטעיה צרכנית, מחירים, משקאות, פיקדון, תווית מוטעית, הטעיה, הטעיה צרכנית, חיובים, מחירים