הטעיה והתנהלות שלא בתום לב | הסכמי פשרה בישראל

הטעיה והתנהלות שלא בתום לב

הסכם פשרה | חברת שסטוביץ

הסכם פשרה | חברת שסטוביץ

ת"צ – 41844-01-15 הצדדים – מר פיני אלישקוב נ' ש. שסטוביץ' בע"מ וחברת קולגייט-פלמוליב תאריך פרסום – 12.07.2021 תקציר – בטענת התובע בדבר הטעייה ו/או הפרת ההתחייבות בנוגע לאמירות העשויות לייחס למוצרים הגנה/ מניעה/ הקלה או תועלת כלשהי בעניין זיעה/ ריח למשך זמן מוגדר, שנכתבו על דאודורנטים מסוג ספיד סטיק, אשר יוצרו ע"י חברת קולגייט ושווקו ע"י חברת שסטוביץ' ב"כ המבקש – עו"ד סימון אלישקוב ב"כ המשיבה – עו"ד אורי שנהר המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר ובעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

הסדר פשרה | אמישראגז

הסדר פשרה | אמישראגז

ת"צ – 4148-04-18 הצדדים –  מר ויליאם בקשי נ' אמישראגז החברה האמריקאית ישראלית לגז בע"מ תאריך פרסום – 09.06.2021 תקציר – עניין התובענה בטענת המבקש לפיה אמישראגז אינה מיידעת את לקוחותיה אודות העלאת מחירי הגז ודמי השימוש הקבועים וכי אי יידוע נטען זה מהווה הפרה לנהוג בדרף מקובלת ובתום לב, בהתאם לחוק החוזים ב"כ המבקש – מושקוביץ-סטיס, עו"ד ב"כ המשיבה – עו"ד גד טיכו ועו"ד אלון קנטי המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר והארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

הסכם פשרה | דואר ישראל

הסכם פשרה | דואר ישראל

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית ת"צ –11913-11-12, 28932-01-15 (אוחדו) הצדדים – שלמה רוזנהיים נ' חברת דואר ישראל בע"מ תאריך פרסום – 22.07.2021 תקציר – בטענות כי, (1) לקוחות אשר רכשו כרטיס ויזה נטען ועסקאותיהם, באמצעות פיי-פאל בוטלו, לא קיבלו החזר מלא של עמלת הביצוע בה חויבו בעת הרכישה (2) לקוחות רכשו מהמשיבה כרטיס אשראי "ויזה נטען דולר" וקנו באמצעותו דבר מה מעסק שמקום מושבו בארה"ב, נגבתה מהם עמלה ללא הצדקה או עמלה גבוהה יתר על המידה מן המשיבה ב"כ המבקש – יואב גפני, עו"ד ב"כ המשיבה – אייל בליזובסקי, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
הסכם פשרה | סמסונג

הסכם פשרה | סמסונג

ת"צ– 17854-11-15 הצדדים – יעקובסון ואח׳ נ׳ סקיילקס וסמסונג אלקטרוניקס בע״מ תאריך פרסום- 12.03.21 תקציר – המבקטים טוענים לכך שהמשיבה התנתה את שירותי האחריות למוצריה בכך שהלקוח יתקן ליקויים אחרים שאינם באחריות, כמו כן, הפקיעו אחריות ממכשירים שטופלו במעבדה בלתי מורשית. ב"כ המבקש – עו״ד אורי פלד ב"כ המשיבה – ליפא מאיר ושות׳ המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
הסכם פשרה | גולן טלקום

הסכם פשרה | גולן טלקום

ת"צ – 51350-11-20 הצדדים – גב' רחל ערמון נ' גולן טלקום בע"מ תאריך פרסום – 14.06.2021 תקציר – התובעת טוענת כי הנתבעת גובה ממנה תשלום שלא כדין בגין שירות תא קולי, ללא הסכמתה, וכי היא גובה תשלום זה כברירת מחדל מכל מנוי חדש או קיים בעת ביצוע החלפת חבילה. ב"כ המבקש – עו"ד רועי בכר ב"כ המשיבה – עו"ד תמיר כהנוב המודעה פורסמה בעיתונים גלובס והארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
הסכם פשרה | אפקון

הסכם פשרה | אפקון

הודעה בדבר מתן תוקף של פסק דין להסדר פשרה ת"צ – 24916-09-18 הצדדים – כהן ששון הרצל נ׳ אפקון בקרה ואוטומציה בע״מ ואח׳ תאריך פרסום – 13.09.2021 תקציר – בטענה לפיה המשיבות התקינו אצל עשרות בתי אב בישראל מדי מים מסוימים אשר אינם עומדים בתקנים הרלוונטיים בניגוד לדין. ב"כ המבקש – רנן גרשט, עו״ד ב"כ המשיבה – חגית בלייברג, עו״ד, אייל נחשון, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון ישראל היום נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: ישראל היום
הסכם פשרה | שופרסל

הסכם פשרה | שופרסל

ת"צ– 49091-02-15 הצדדים – מזרחי נ׳ שופרסל בע״מ תאריך פרסום – 24.03.21 תקציר – בטענה כי במבצעי הנחות בשופרסל בהם ניתנת הטבה בקניית מוצר נוסף, כאשר נרכשים יותר מוצרים ממספר המוצרים עליהם חל המבצע, נתנה שופרסל את ההטבה על המוצר הזול ביותר, למרות שהיה עליה לתת אותה על המוצר הקרוב במחירו למוצר היקר שנרכש, דבר אשר מהווה הפרת ההסכם בין המשיבה ללקוחותיה ב"כ המבקש – דביר גליזר, עו״ד, גיא הרמלין, עו״ד, שי צוקרמן, עו״ד ב"כ המשיבה – דנה אמיר, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון מעריב הבוקר

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, טקטיקת מכירה פסולה, מוצרי קוסמטיקה ובישום, קוסמטיקה, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק החוזים, חיובים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עמלות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזק ממוני, תנאי העסקה, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זיהום, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, תקן ישראלי, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, מבצעים, שופרסל, תשלומים
הסדר פשרה | פועלים

הסדר פשרה | פועלים

ת"צ – 48536-12-17 הצדדים – מר אמוץ חורב נ׳ פועלים אי.בי.אי ניהול וחיתום בע״מ ואח׳ תאריך פרסום – 20.05.2021 תקציר – נטען בין היתר כי בדוחות החברה הוחסר מידע מהותי אודות שיתוף פעולה של החברה עם יועצי ההנפקות רפי ליפא וגל עמית ותוך שנטען כי לאחר השת״פ המוזכר לעיל נסחרו מניות החברה בשער גבוה משהיו נסחרות אלמלא האמור לעיל וכי בעקבות גילוי המידע, שהתפרסם מאוחר, לטענת המבקש, ירד שער המניה של החברה בצורה חדה ונגרם נזק לחברי הקבוצה המיוצגת ב"כ המבקש – עו״ד שלומי מושקוביץ עו״ד נתי פולינגר ב"כ המשיבה – עו״ד ירון אלכאוי עו״ד אהוד כצנלסון המודעה פורסמה בעיתון ידיעות אחרונות ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, טקטיקת מכירה פסולה, מוצרי קוסמטיקה ובישום, קוסמטיקה, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק החוזים, חיובים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עמלות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזק ממוני, תנאי העסקה, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זיהום, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, תקן ישראלי, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, מבצעים, שופרסל, תשלומים, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך
הסכם פשרה | קינג סטור

הסכם פשרה | קינג סטור

ת"צ – 62242-07-20 הצדדים –דורית שכטר נ' אלמשהדאוי קינגסטור בע"מ תאריך פרסום – 04.05.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה פרסמה, הציגה ומכרה מוצרים כ"גבינה" למרות שהם אינם עונים לסטנדרט החוקי להגדרת גבינה בדין, באופן שגרם לצרכנים לנזקים ממוניים ובלי ממוניים. ב"כ המבקש – עו"ד, גולן נפתלי ב"כ המשיבה – עו"ד, נסיב איוב המודעה פורסמה  בעיתון מעריב, בעיתון הארץ, בעיתון דה מרקר ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, טקטיקת מכירה פסולה, מוצרי קוסמטיקה ובישום, קוסמטיקה, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק החוזים, חיובים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עמלות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזק ממוני, תנאי העסקה, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זיהום, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, תקן ישראלי, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, מבצעים, שופרסל, תשלומים, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני
הסכם פשרה | לופטהנזה

הסכם פשרה | לופטהנזה

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה בבקשה לאישור תביעה ייצוגית ת"צ – 12645-10-16 הצדדים – אנדי זבוזננקו נ' לופטהנזה נתיבי אוויר גרמניים תאריך פרסום – 22.07.2021 תקציר – עניין התובענה בכך שחברת התעופה פעלה כביכול שלא בהתאם לדין הישראלי, בך שגבתה דמי ביטול עסקה שלא כדין, ולא סיפקה מסמך בכתב בו מפורטת הזכות לביטול העסקה בהתאם לחוק להגנת הצרכן ב"כ המבקש – עו"ד עמירם טפירו ב"כ המשיבה – עו"ד אילן וינדר ועו"ד אסף שפירא המודעה פורסמה  בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, טקטיקת מכירה פסולה, מוצרי קוסמטיקה ובישום, קוסמטיקה, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק החוזים, חיובים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עמלות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזק ממוני, תנאי העסקה, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זיהום, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, תקן ישראלי, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, מבצעים, שופרסל, תשלומים, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שירותי תעופה
הסכם פשרה | תנובה

הסכם פשרה | תנובה

ת"צ – 5663-09-18 הצדדים – מר ויקטור פדלון נ' תנובה מרכז שיתופי לשיווק תוצרת חקלאית בישראל בע"מ תאריך פרסום – 23.05.2021 תקציר – לפי המבקש, המשיבה פועלת בניגוד לחוק הגנת הצרכן ובפרט "איסור הטעיה" בכך שמשווקת מוצרים בעלי משקל שונה אריזות דומות אך בהיעדר סימון של המשקל השונה על פאת המוצר הגלויה לעיני הצרכן ב"כ המבקש – שרון ענבר-פדלון, עו"ד טלי לופו, עו"ד ב"כ המשיבה – תמר קרת, עו"ד אסף רצון, עו"ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, טקטיקת מכירה פסולה, מוצרי קוסמטיקה ובישום, קוסמטיקה, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק החוזים, חיובים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עמלות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזק ממוני, תנאי העסקה, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זיהום, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, תקן ישראלי, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, מבצעים, שופרסל, תשלומים, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שירותי תעופה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תרמית
הסכם פשרה | פרטנר

הסכם פשרה | פרטנר

ת"צ – 18299-05-16 הצדדים – הגב' שרית תמר נ' פרטנר תקשורת בע"מ תאריך פרסום – 13.07.2021 תקציר – עניינה של הבקשה בכך שהמשיבה מחייבת את לקוחותיה אשר רכשו תכנית סלולר הכוללת חבילת גלישה בתשלום נוסף ובניגוד לדין עבור יחידות גלישה שצרכו (למרות שלא חרגו מנפח החבילה) ב"כ המבקשת – עו"ד יוסי רוזנשטיין ב"כ המשיבה – עו"ד ניר הראל המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, טקטיקת מכירה פסולה, מוצרי קוסמטיקה ובישום, קוסמטיקה, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק החוזים, חיובים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עמלות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזק ממוני, תנאי העסקה, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זיהום, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, תקן ישראלי, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, מבצעים, שופרסל, תשלומים, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שירותי תעופה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תרמית, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזיקין, נזק ממוני, פרטנר, תשלומים עודפים
הסכם פשרה | שלמה החזקות

הסכם פשרה | שלמה החזקות

ת"צ – 6658-12-15 הצדדים – פולר מערכות אלקטרוניות בע"מ נ' ש.שלמה החזקות בע"מ ואח' תאריך פרסום – 14.07.2021 תקציר – עניין הבקשה בטענה לפיה המשיבה גבתה סכומי ביטוח ביתר מכל לקוח שחכר כלי רכב ונדרש לשלם עבור ביטוח חובה וזאת בניגוד לחוק לכאורה ב"כ המבקשת – נאור-גרשט, עו"ד ב"כ המשיבות – גורניצקי ושות' המודעה פורסמה בעיתון מעריבבעיתון גלובס נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, טקטיקת מכירה פסולה, מוצרי קוסמטיקה ובישום, קוסמטיקה, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק החוזים, חיובים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עמלות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזק ממוני, תנאי העסקה, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זיהום, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, תקן ישראלי, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, מבצעים, שופרסל, תשלומים, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שירותי תעופה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תרמית, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזיקין, נזק ממוני, פרטנר, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק החוזים, חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פקודת הנזיקין, תשלומים עודפים
הסכם פשרה | פרטנר

הסכם פשרה | פרטנר

ת"צ – 31695-01-17 הצדדים – מר מרדכי מלאכי נ' חברת פרטנר תקשורת בע"מ תאריך פרסום – 13.06.2021 תקציר – טענת המבקש היא כי המשיבה התנתה הצטרפותם של מנויים לתכנית "גרין כשר" ברכישת מכשיר סלולארי, ובהתניה זו, הפרה לכאורה את תנאי רישיון בזק למתן שירותי רדיו טלפון בשיטה התאית (רט"ן) ב"כ המבקש – עוה"ד, אסף שילה ב"כ המשיבה – עוה"ד, דרור סברנסקי המודעה פורסמה בעיתון המודיע ובעיתון המבשר נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: המבשר , המודיע
קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, טקטיקת מכירה פסולה, מוצרי קוסמטיקה ובישום, קוסמטיקה, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק החוזים, חיובים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עמלות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזק ממוני, תנאי העסקה, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זיהום, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, תקן ישראלי, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, מבצעים, שופרסל, תשלומים, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שירותי תעופה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תרמית, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזיקין, נזק ממוני, פרטנר, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק החוזים, חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פקודת הנזיקין, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, התניית שירות בשירות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פגיעה באוטונומיה, פרטנר
הסכם פשרה | פסגות

הסכם פשרה | פסגות

ת"צ – 35374-10-16 הצדדים – ערן ועודד אסולין נ׳ פסגות קופות גמל ופנסיה בע״מ תאריך פרסום – 30.03.21 תקציר – בטענה כי במקרים בהם עמית בקופת הגמל היה מבוטח בפוליסת ביטוח חיים קבוצתי, מוטבים או יורשים, שהיו זכאים לקבל תגמולי ביטוח חיים לאחר פטירתו ניזוקו בשל כך שפסגות (או מי שקדם לה בניהול קופות הגמל) לא תבעה מחברת הביטוח לשלם לחשבון העמית המבוטח את תגמולי הביטוח ואף לא הביאה לידיעת המוטבים או היורשים את דבר קיומה של פוליסת חיים או דבר זכאותם לקבלת תגמולי ביטוח חיים ב"כ המבקש – עוה״ד דרור שלו, אבי סטוקהולם כהן ויעקב אנוך ב"כ המשיבה – המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון מעריב

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, טקטיקת מכירה פסולה, מוצרי קוסמטיקה ובישום, קוסמטיקה, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק החוזים, חיובים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עמלות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזק ממוני, תנאי העסקה, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זיהום, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, תקן ישראלי, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, מבצעים, שופרסל, תשלומים, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שירותי תעופה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תרמית, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזיקין, נזק ממוני, פרטנר, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק החוזים, חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פקודת הנזיקין, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, התניית שירות בשירות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פגיעה באוטונומיה, פרטנר, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרשי פנסיה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח, פוליסת ביטוח, פסגות קופות גמל ופנסיה, קרן פנסיה
הסכם פשרה | הפניקס

הסכם פשרה | הפניקס

ת"צ – 22047-02-18 הצדדים – קזיוף נ׳ הפניקס חברה לביטוח בע״מ תאריך פרסום – 24.03.21 תקציר – בטענה כי המשיבה גבתה דמי ביטוח, בפוליסת ביטוח חיים, גם לאחר פטירת המנוחה נעמי קזיוף ז״ל, כך עשו גם במקרים נוספים של מבוטחי החברה שנפטרו. ב"כ המבקש –  אלרן שפירא בר-אור, עו״ד ב"כ המשיבה – ברק טל, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון ישראל היום ובעיתון מעריב הבוקר

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, טקטיקת מכירה פסולה, מוצרי קוסמטיקה ובישום, קוסמטיקה, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק החוזים, חיובים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עמלות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזק ממוני, תנאי העסקה, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זיהום, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, תקן ישראלי, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, מבצעים, שופרסל, תשלומים, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שירותי תעופה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תרמית, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזיקין, נזק ממוני, פרטנר, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק החוזים, חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פקודת הנזיקין, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, התניית שירות בשירות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פגיעה באוטונומיה, פרטנר, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרשי פנסיה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח, פוליסת ביטוח, פסגות קופות גמל ופנסיה, קרן פנסיה, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפניקס חברה לביטוח, חוק חוזה הביטוח, פוליסת ביטוח, תרמית
הסכם פשרה | פרטנר

הסכם פשרה | פרטנר

הודעה בדבר אישור הסדר פשרה בתביעה ייצוגית ת"צ – 12241-09-10 הצדדים – בן ציון יבלינוביץ׳ נ׳ חברת פרטנר תקשורת בע״מ תאריך פרסום – 27.07.2021 תקציר –  בעניין  חיוב חשבונם של המבקשים בגין צריכת שירותים שלטענתם לא בקשו. קבלת מסרונים ושמוש באתרי תוכן במכשיר הטלפון הסלולארי, שניתנו על ידי ספקי תוכן שונים באמצעות חברות תוכן שונות חויבו בחשבון הלקוח אצל פרטנר. ב"כ המבקש – מיכאל בך, עו״ד, רון לדרמן, עו״ד ב"כ המשיבה – אריאלה אבלוב, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, טקטיקת מכירה פסולה, מוצרי קוסמטיקה ובישום, קוסמטיקה, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק החוזים, חיובים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עמלות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזק ממוני, תנאי העסקה, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זיהום, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, תקן ישראלי, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, מבצעים, שופרסל, תשלומים, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שירותי תעופה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תרמית, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזיקין, נזק ממוני, פרטנר, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק החוזים, חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פקודת הנזיקין, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, התניית שירות בשירות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פגיעה באוטונומיה, פרטנר, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרשי פנסיה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח, פוליסת ביטוח, פסגות קופות גמל ופנסיה, קרן פנסיה, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפניקס חברה לביטוח, חוק חוזה הביטוח, פוליסת ביטוח, תרמית, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סלולאר, פגיעה באוטונומיה, פרטנר
הסכם פשרה | שופרסל

הסכם פשרה | שופרסל

הודעה בדבר הגשת בקשה לאישור הסדר פשרה בתובענה ייצוגית ת"צ –  3288-05-20 הצדדים – מר פסח חנוך זקס נ׳ בי דראגסטורס בע״מ ושופרסל בע״מ תאריך פרסום – 11.08.2021 תקציר – לטענת המבקש, המשיבה מפרסמת מבצעי כזב בעמוד הנושא את השם ״מבצעים באתר״ ומצוי באתר הזמנות אונליין של המשיבה, אשר מהווה קידום מכירות אסור תחת כותרות כוזבות של מבצעים פיקטיביים המתנוססים לריק באתר ב"כ המבקש – עו״ד טלי לופו ב"כ המשיבה – עו״ד דפנה צרפתי ועו״ד רימון גן-עד מיה המודעה פורסמה  בעיתון ידיעות אחרונות ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, טקטיקת מכירה פסולה, מוצרי קוסמטיקה ובישום, קוסמטיקה, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק החוזים, חיובים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עמלות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזק ממוני, תנאי העסקה, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זיהום, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, תקן ישראלי, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, מבצעים, שופרסל, תשלומים, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שירותי תעופה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תרמית, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזיקין, נזק ממוני, פרטנר, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק החוזים, חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פקודת הנזיקין, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, התניית שירות בשירות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פגיעה באוטונומיה, פרטנר, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרשי פנסיה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח, פוליסת ביטוח, פסגות קופות גמל ופנסיה, קרן פנסיה, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפניקס חברה לביטוח, חוק חוזה הביטוח, פוליסת ביטוח, תרמית, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סלולאר, פגיעה באוטונומיה, פרטנר, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, חוק בנינים ציבוריםם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, שופרסל
הסדר פשרה | גל שירותי חניה

הסדר פשרה | גל שירותי חניה

ת"צ –  51968-11-19 הצדדים – בצלאל נדב נ' גל שירותי חניה בע"מ תאריך פרסום – 19.04.2021 תקציר – בטענה כי המשיבה מפרסמת מחיר אחיד לחניון לילה אך בפועל מחייבת לפי שעה או לפי המחיר מקסימלי יומי/אובדן כרטיס. ב"כ המבקש – עו"ד, יעקב שדה ועו"ד, יוני פולק ב"כ המשיבה – עו"ד רפאל בייפוס המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון מעריב הבוקר נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, טקטיקת מכירה פסולה, מוצרי קוסמטיקה ובישום, קוסמטיקה, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק החוזים, חיובים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עמלות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזק ממוני, תנאי העסקה, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זיהום, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, תקן ישראלי, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, מבצעים, שופרסל, תשלומים, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שירותי תעופה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תרמית, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזיקין, נזק ממוני, פרטנר, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק החוזים, חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פקודת הנזיקין, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, התניית שירות בשירות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פגיעה באוטונומיה, פרטנר, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרשי פנסיה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח, פוליסת ביטוח, פסגות קופות גמל ופנסיה, קרן פנסיה, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפניקס חברה לביטוח, חוק חוזה הביטוח, פוליסת ביטוח, תרמית, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סלולאר, פגיעה באוטונומיה, פרטנר, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, חוק בנינים ציבוריםם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, שופרסל, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מחירים
הסכם פשרה | מיקרוסופט

הסכם פשרה | מיקרוסופט

ת"צ – 23621-04-18 הצדדים – בן סימון נ׳ Microsoft Corporation תאריך פרסום – 07.04.21 תקציר – בטענה כי המשיבות לא עמדו בהוראת הדין בקשר למנויי שירות בתשלום שנתי, כיוון שחידשו את המנוי באופן אוטומטי בניגוד לדין, כמו כן, לא ניתן היה לבטל את המנוי ו/או לקבל החזר. ב"כ המבקש – גלית דליות, עו״ד ב"כ המשיבות – אייל רועי שגיא, עו״ד אריאלה אבלוב, עו״ד המודעה פורסמה בעיתון ישראל היום ובעיתון מעריב הבוקר נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון:
קטגוריה: הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, טקטיקת מכירה פסולה, מוצרי קוסמטיקה ובישום, קוסמטיקה, תווית מוטעית, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק החוזים, חיובים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, עמלות, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת חובת תום הלב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טקטיקת מכירה פסולה, נזק ממוני, תנאי העסקה, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרת הסכם, הפרת חובה חקוקה, הפרת תקנון, זיהום, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, תקן ישראלי, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, מבצעים, שופרסל, תשלומים, בורסה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, מניות, נזק ממוני, ניירות ערך, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, טקטיקת מכירה פסולה, מזון, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק שירותי תעופה, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, השפעה בלתי הוגנת על הצרכן, חוק עשיית עושר ולא במשפט, משקל, פגיעה באוטונומיה, רשלנות, תרמית, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזיקין, נזק ממוני, פרטנר, תשלומים עודפים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, חוק החוזים, חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, חוק חוזה הביטוח, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, פקודת הנזיקין, תשלומים עודפים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, התניית שירות בשירות, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סלולאר, פגיעה באוטונומיה, פרטנר, ביטוח חיים, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, הפרשי פנסיה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, סוכנות ביטוח, פוליסת ביטוח, פסגות קופות גמל ופנסיה, קרן פנסיה, גביית יתר, דמי ביטוח, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הפניקס חברה לביטוח, חוק חוזה הביטוח, פוליסת ביטוח, תרמית, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק ממוני, סלולאר, פגיעה באוטונומיה, פרטנר, אתר אינטרנט (מקוון), הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, התרשלות, חוק בנינים ציבוריםם, טקטיקת מכירה פסולה, מבצעים, שופרסל, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מחירים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה והתנהלות שלא בתום לב, הטעיה צרכנית, מנויים