הוט | הסכמי פשרה בישראל

הוט

הוט 2

תביעה ייצוגית | הוט- מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום שותפות מוגבלת [25/12/2017]

ת"צ: 25155-04-12 הצדדים: עוה"ד שרון פינקלשטיין נ' הוט תאריך פרסום: 25/12/17

הודעה כי ביום 11/12/17 אישר בית המשפט המחוזי בתל אביב יפו ונתן תוקף של פסק דין להסדר הפשרה המתוקן, אשר הוגש לאישור בית המשפט ביום 4/9/17.

הטענה: הוט מחויבת לספק שירות לקוחות פרונטאלי ללקוחותיה וחובה זו, כביכול, הופרה על ידי הוט.

עיקרי הסדר הפשרה- שדרוג עמדות שירות הפרונטאלי ומתן פיצוי לציבור

 תוצאת תמונה עבור הוט

עיתון: הארץ , מעריב
2הוט

הסכם פשרה | הוט מובייל בע"מ [15/06/2017]

ת"צ: 39787-06-15 הצדדים: אילן מאור נ' הוט מובייל בע"מ תאריך פרסום: 15/06/17

עיתון: גלובס , מעריב
הוט אוקטובר

הסכם פשרה | הוט-מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום [18/10/2017]

ת"צ: 552-07-14 הצדדים: קרבקי ואח' נ' הוט תאריך פרסום: 18/10/17

עיתון: גלובס , הארץ
הוט

הסכם פשרה | הוט מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום [28/03/2017]

ת"צ: 3637-08-13 הצדדים: מר שמואל שמר ז"ל ומר זיו כהן נ' הוט מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום שותפות מוגבלת תאריך פרסום: 28/03/17

עיתון: גלובס
הוט 1

תביעה ייצוגית | הוט מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום שותפות מוגבלת [18/10/2018]

ת"צ: 3637-08-13 הצדדים: שמואל שמר ז"ל ומר זיו כהן נ' הוט מערכות תקשורת בע"מ והוט טלקום שותפות מוגבלת תאריך פרסום: 18/10/18 תקציר: הטענה: במהלך חודשים יוני-אוגוסט 2013, ואילך הוט התעכבה באספקת שירותים שונים ללקוחותיה, בפרט שירותי טיפול בתקלות באמצעות טכנאים, וזאת, עקב שיבושי עבודה אשר ננקטו על ידי עובדיה. במעשים אלו הפרו כביכול המשיבות את הוראות חוק התקשורת (בזק ושידורים).    

עיתון: גלובס , הארץ
הוט 11

הסכם פשרה | די.בי.אס שירותי לווין 1998 בע"מ, הוט מערכות תקשורת בע"מ [05/01/2015]

ת"צ: 43495-11-11, 32151-10-11 הצדדים: 

פרידה כהן  נ' די.בי.אס שירותי לווין 1998 בע"מ

אלכס פליק ז"ל נ' הוט מערכות תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 05/01/2015

עיתון: כלכליסט
הוט 10

תביעה ייצוגית | הוט מערכות תקשורת בע"מ, הוט טלקום שותפות מוגבלת [26/06/2018]

  ת"צ: 50462-11-13 הצדדים: מר משה ארסבן  נ' הוט מערכות תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 26/6/18 תקציר: הטענה: הוט נוהגת, כביכול, כלפי מי שנתפס בעיניה כלקוח פוטנציאלי, כעניין שבמדיניות, בפרקטיקה של הטרדה "באינספור" שיחות טלפון חוזרות, בכמות ובתדירויות גבוהות. פניות אשר נמשכות, כביכול, גם כאשר הצרכן מבהיר להוט כי הוא אינו מעוניין בשירותיה וכי אינו מעוניין שתוסיף לפנות אליו. התנהלות זו של הוט מקימה לחברי הקבוצה הנטענת כהגדרתה להלן, עילות תביעה בגין הפרת חובה חקוקה לחוק התקשורת, בגין פגיעה בפרטיות מכוח חוק הגנת הפרטיות, ובגין רשלנות וחוסר תום לב במשא ומתן לקראת כריתת חוזה. hot_logo_4  

עיתון: הארץ
די בי אס 3

תביעה ייצוגית | די. בי. אס שרותי לווין (1998) בע"מ ואח' [07/05/2018]

ת"צ: 48405-10-17 הצדדים: אורי דש ועופר דש  נ' די. בי. אס שרותי לוויין (1998 בע"מ), הוט מערכות תקשורת בע"מ וצ'רלטון בע"מ חברי הקבוצה: מנויי הוט ויס אשר נמנעה מהם האפשרות לצפות במשחקי חצי הגמר של הליגה האירופית בכדורגל בשנת 2004 בשל הצורך לשלם עבורם, ומנויי הוט ויס אשר רכשו את זכויות הצפייה על מנת לצפות באותם משחקים, רכישה אשר לא הייתה מתבצעת אילו המשחקים היו משודרים בהתאם להחלטת המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לווין. עיקרי הסדר הפשרה: עם אישור הסדר הפשרה, צ'רלטון תפתח לציבור הרחב את השידור בארבעה משחקי כדורגל כמפורט בהסכם. משחק כדורגל אחד מהליגה הבכירה בגרמניה, כאשר אחת מהקבוצות המשחקות בו היא קבוצה מבין הקבוצות: באיירן מינכן או בורוסיה דורטמונד משחק כדורגל מהליגה הבכירה באיטליה משחק כדורגל אחד מהליגה הבכירה בפורטוגל   תאריך פרסום:

יס 2

תביעה ייצוגית | די. בי. אס. שרותי לווין (1998 ) בע"מ ואח' [14/10/2018]

ת"צ: 48405-10-17 הצדדים: דש  נ' די. בי. אס. שרותי לווין (1998) בע"מ, הוט מערכות תקשורת בע"מ וצ'רלטון בע"מ תאריך פרסום: 14/10/18 תקציר: בשידורי משחקי חצי גמר הליגה האירופית בכדורגל בשנת 2014 בערוצים בתשלום "ספורט 1" ו"ספורט 2" המופקים על ידי צ'רלטון.  הטענה: לטענת המבקשים, לאור התנהלות זו נמנעה מהם ומקבוצה של צופים האפשרות לצפות בשידורים וזאת תוך הפרה של החלטה של המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לוויין, אשר אוסרת על שידור משחקים שונים בערוץ בתשלום אלא אם ניתן לכך אישור המועצה.    

הוט 99

תביעה ייצוגית | הוט מערכות תקשורת בע"מ [07/06/2018]

ת"צ: 48238-04-14 הצדדים: ברק צביון  נ' הוט מערכות תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 7/6/18 תקציר: הטענה: המשיבה אינה ממלאת אחר הוראות חוק הגנת הצרכן, העוסקות בביטול עסקה בכך שאינה משיבה ללקוחותיה את הסכומים המגיעים להם במקרה בו מתבקש ביטול שידורים מוספים בתוך 14 ימים ממועד עשיית העסקה או מיום קבלת המסמך אודותיה ( חלק יחסי של דמי המנוי בגין הימים שלאחר יום הביטול בחישוב לינארי, בניכוי 5% מהתעריף החודשי שיכולה הוט לגבות כדמי ביטול כדין). תוצאת תמונה עבור הוט