הגנת הצרכן | הסכמי פשרה בישראל

הגנת הצרכן

הוט מובייל

תביעה ייצוגית | הוט מובייל בע"מ [21/06/2018]

  ת"צ: 39787-06-15 הצדדים: אילן מאור  נ' הוט מובייל בע"מ תאריך פרסום: 21/6/18 תקציר: הטענה: לקוחות רשת מירס אשר ניידו את מספרם לספק שירותים סלולריים אחר, המשיכו להיות מחויבים על ידי המשיבה בתשלום בגין שירותי שיחות הקשר, על אף שלא ניתן, מבחינה טכנית-מעשית, לעשות שימוש בשיחות הקשר לאחר מועד הניוד. תוצאת תמונה עבור הוט מובייל

עיתון: מעריב הבוקר
נירלט

הסכם פשרה | נירלט צבעים בע"מ ונירלט בע"מ [28/09/2017]

ת"צ: 6659-08-16 הצדדים: חברת החץ הבונה בע"מ נ' נירלט צבעים בע"מ ונירלט בע"מ תאריך פרסום: 28/9/17

בנק הפועליפ

הסכם פשרה | בנק הפועלים בע"מ [29/10/2018]

תאריך פרסום: 29/10/18 הצדדים:סבג- חגיגי נ' בנק הפועלים בע"מ ת"צ: 49339-11-11 תקציר: התובעים טענו כי בנק הפועלים בע"מ חייב חשבונות על הוצאות משפטיות ללא אישור או צו של בית דין. קבוצת התובעים הם אלו שהיו בהוצאה לפועל והבנק העמיס עליהם הוצאות נוספות, לכן בהסכם הפשרה פוצו התובעים.

קלארק

הסדר פשרה | קימברלי קלארק ישראל בע"מ [28/11/2019]

ת"צ - 42690-03-19

הצדדים - יעקב  סויסה נ' קימברלי קלארק ישראל בע"מ

תאריך פרסום - 28/11/19

תקציר - עניינה של בבקשת האישור והתובענה, בטענתו של המבקש, כי המשיבה לא עמדה בהנחיות הממונה על הרשות להגנת הצרכן וסחר הוגן בקשר לסימון הפחתת תכולה במספר סוגי מארזי מגבונים לחים ממותג "האגיס" המשווקים על ידי המשיבה. המשיבה תתרום מוצרים בשווי לצרכן של 45,000 ש"ח בחלוקה שווה לעמותות המפורטות בהסכם. 

ב"כ המשיבה קימברלי: קלארק ישראל בע"מ

ב"כ המבקש, יעקב סויסה: עו"ד נועם צוקר 

עיתון: מעריב , דה מרקר
מחלבת משק צוריאל

תביעה ייצוגית | מחלבת משק צוריאל בע"מ [4/01/2018]

ת"צ: 30637-07-13 הצדדים: גברת שושנה עטיה נ' מחלבת משק צוריאל בע"מ תאריך פרסום: 4/1/18

תקציר:

הטענה: סימון יוגורט העיזים אותו מייצרת ומשווקת מחלבת משק צוריאל בכינוי "יוגורט" במקום "יוגורט מיוצב" מהוה הפרה של תקן 285 ותקן ת"י 1145 סימון מוצר ארוז מראש. המשיבה פעלה בניגוד לחוק הגנת הצרכן.

חברי הקבוצה: כל צרכן אשר רכש את מוצרי היוגורט מתוצרת מחלבת משק צוריאל המכילים חומרים מייצבים ב-7 השנים שקדמו להגשת בקשת האישור ועד מתן תוקף של פסק דין להסדר הפשרה.

המשיבה מתחייבת להוסיף לשם הרשמי של מוצרי היוגורט המכילים חומר מייצב את המילה "מיוצב". המשיבה תעניק הטבה במישרין ללקוחותיה בדרך של מכירת מוצרי יוגורט שונים בדרך של מבצע 3 בתשלום ועוד 1 בחינם ותעשה כן עד להגעה לגובה סכום הטבה לצרכן בסכום 45,000 ש"ח.

בנוסף, המשיבה תתרום ממגוון מוצריה בשווי כולל של 55,000 ש"ח לאחות או יותר מהעמותות הגדולות

תוצאת תמונה עבור משק צוריאל יוגורט עיזים

עיתון: גלובס , הארץ
איתוראן

תביעה ייצוגית | איתוראן איתור ושליטה בע"מ [12/03/2018]

ת"צ: 20602-05-17 הצדדים: רוזנפלד ואח' נ' איתוראן איתור ושליטה בע"מ תאריך פרסום: 12/3/18 תקציר: בית המשפט המחוזי בחיפה אישר ונתן תוקף של פסק דין להסדר הפשרה הטענה: איתוראן איתור ושליטה בע"מ אינה ממציאה ללקוחותיה את הסכם ההתקשרות ולא מקבלת את הסכמת הלקוחות לתנאי ההסכם, וכן מחייבת לקוחות חדשים בתשלום בגין פרק הזמן שחלף בין התקנת והפעלת מערכת האיתור ברכבים לבין מסירתם לחזקת הלקוחות. הקבוצה: כלל צרכני המשיבה שחויבו בדמי מנוי טרם הסכמתם לתנאי ההסכם עם המשיבה בשבע השנים שקדמו ליום הגשת בקשת האישור. תוצאת תמונה עבור איתוראן איתו

עיתון: גלובס , מעריב
יפאורה תבורי בעמ

הסכם פשרה |יפאורה – תבורי בע"מ [04/06/2017]

ת"צ: 39840-05-15 הצדדים: אביב דבוש נ' יפאורה - תבורי בע"מ תאריך פרסום:04/06/17 פרסום חוזר:21/12/17

תקציר:

הטענה: המשיבה שיווקה את סדרת מוצרי Schwepps Water תחת הכינוי "Water- בתוספת ויטמינים ומינרלים בטעם..",

כך שלכאורה כינתה המשיבה את סדרת מוצריה "מים, וזאת על עף שלא מדובר במים, אלא במשקאות קלים בטעם. המשיבה נמנעה מלציין את שמו התקני של המוצר, משקה בטעם (שם הפרי) על בסיס מים מזוככים, על גבי הצד הגלוי לצרכן בעת הצגת המוצר למכירה.

הקבוצה המייצגת: לקוחות המשיבה אשר רכשו מוצר מסדרת Schwepps Water, בשש השנים שקדמו להגשת התובענה (המשיבה החלה לשווק סדרת מוצרים זו רק החל משנת 2011), ועד למועד אישור פשרה זו על ידי בית המשפט.

תרומה לתועלת הציבור: המשיבה תתרום מוצרים אותם היא מייצרת ומשווקת, בשווי כולל בסך של 285,000 ש"ח לעמותות המפורטות בהסכם.

תמונה קשורה

אגמי 3

תביעה ייצוגית | מאפיית אגמי בע"מ [25/04/2018]

  ת"צ: 12196-06-16 הצדדים: האני חנא  נ' מאפיית אגמי בע"מ תאריך פרסום: פרסום שלישי 25/4/18 תקציר: הטענה: הנתבעת משווקת מוצרי לחם מסוג "לחם אחיד קל ; לחם אחיד פרוס ; לחם בריאות ושובע ולחם בריאות ושובע קל" כשהם אינם ארוזים כדין על פי צו הגנת הצרכן (סימון ואריזה של מוצרי מזון) ותקנות בריאות הציבור (מזון) (סגירה של אריזות מזון), באופן שלאחר פתיחת אריזת המוצרים לראשונה לא ניתן להחזירה למצבה המקורי בלא שהצרכן יבחין בדבר. עוד נטען, כי מוצרי הנתבעת המסומנים בכינוי "קל" אינם עומדים בהוראות תקן1241 ולפיכך הנתבעת לא הייתה רשאית לסמן את המוצרים כ"קלים". תוצאת תמונה עבור מאפיית אגמי

טלפארמה 2

תביעה ייצוגית | טלפארמה בית המרקחת הישיר הראשון בע"מ [08/11/2018]

ת"צ: 16968-01-18 הצדדים: מיטרני וירט  נ' טלפארמה בית המרקחת הישיר הראשון בע"מ תאריך פרסום: 8/11/18 תקציר: הטענה: אי סימון מחיר המוצרים ליחידת מידה באתרי הסחר האלקטרוני "טלפארמה" ו- "טלמדיק", ובטענה שהמשיבה ייחסה סגולות ריפוי לתוספי התזונה הנמכרים באתר, תוך הפרה של תקנות הגנת הצרכן, חוק הגנה של בריאות הציבור, ותקנות בריאות הציבור (מזון- איסור ייחוס סגולות ריפוי למצרך מזון).    

גולן טלקום

תביעה ייצוגית | גולן טלקום בע"מ [29/08/2018]

ת"צ: 19531-08-17 הצדדים: אררה נ' גולן טלקום בע"מ תאריך פרסום: 29/8/18 תקציר: הטענה: הנתבעת הפרה את הוראות סעיף 75ד לרישיונה בכך שלא שלחה מסרונים סמוך לאחר ניצול 100%/95%/75% מנפח חבילת הגלישה של לקוחותיה בישראל. תוצאת תמונה עבור גולן טלקום

פרטנר 2

תביעה ייצוגית | פרטנר [14/11/2017]

ת"צ: 15059-11-13 הצדדים: אפרת כספי ואח' נ' פרטנר תאריך פרסום: 14/11/17

תקציר:

הטענה: פרטנר העלתה את תעריפיה בשיעור גבוה מהמותר ופעלה בניגוד להסכם המגביל את שיעור העלאת התעריפים.

הקבוצה המיוצגת: כל מנויי פרטנר שהיו מנויים בתכנית תעריפים שתנאיה כללו פסקת הגבלת העלאת תעריף.

לקוחות שחוו העלאת תעריפים בשיעור העולה על סך של 5 ש"ח לשנה.

פרטנר תשיב לחברי הקבוצה השבה מלאה של הסכומים שנגנבו מהם ביתר בתוספת הפרשי הצמדה וללא ריבית.

ההחזר יתבצע לכל המאוחר בחודש שיחול ארבעה חודשים לאחר מועד הזיכוי.

593px-Partner_logo.svg

המשביר בתי כלבו בעמ

הסכם פשרה | צבאן בכור תכשיטים בע"מ, בכור צבאן, המשביר בתי כלבו בע"מ [14/03/2017]

 

ת"צ: 24675-10-13 הצדדים: הררי נ' צבאן בכור תכשיטים בע"מ, בכור צבאן, המשביר בתי כלבו בע"מ תאריך פרסום: 14/03/17

קטגוריה: הגנת הצרכן, מזון, מחירים, רשת חנויות, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, משרד הבריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, מחירים, משקל, תוויות מוצרים, בנק הפועלים, הגנת הצרכן, חיובים, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, סימון, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, משקאות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, אריזות, הגנת הצרכן, טבלת ערכים, משקאות, רכיבים, תקנות בריאות הציבור, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, סימון, רכיבים, בריאות, הגנת הצרכן, מחירים, סגולות רפואיות, סימון, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק התקשורת, תקשורת, אריזות, הגנת הצרכן, המשביר לצרכן, רשת חנויות
הוט 4

הסדר פשרה |הוט מערכות תקשורת בע"מ [24/12/2019]

ת"צ - 48238-04-14 הצדדים - ברק צביון נ' הוט מערכות תקשורת בע"מ תאריך פרסום - .24/12/19 תקציר - טענת המבקש, הוט אינה מקיימת, כביכול, את הוראות חוק הגנת הצרכן בעניין התשלומים שהיא גובה ממנוייה הרוצים לבטל את רכישת הערוצים המוספים בתשלום שביצע בתוך 14 ימים ממועד רכישתם. לטענת המבקש, במקרה שבו מנוי הזמין ממנה ערוצים בתשלום וביטל את הרכישה בתוך 14 ימים ממועד רכישתם, היה על הוט להשיב לו, כביכול, בהתאם לחוק הגנת הצרכן, את החלק היחסי של דמי המנוי בגין הימים שלאחר יום הביטול בחישוב לינארי, קרי השבה של המכפלה של מספר הימים שלאחר יום הביטול באותו החודש בתעריף החודשי של הערוץ המוסף בתשלום חלקי 30, בניכוי חמישה אחוזים מהתעריף החודשי שיכולה הוט לגבות כדמי ביטול כדין.      

קטגוריה: הגנת הצרכן, מזון, מחירים, רשת חנויות, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, משרד הבריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, מחירים, משקל, תוויות מוצרים, בנק הפועלים, הגנת הצרכן, חיובים, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, סימון, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, משקאות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, אריזות, הגנת הצרכן, טבלת ערכים, משקאות, רכיבים, תקנות בריאות הציבור, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, סימון, רכיבים, בריאות, הגנת הצרכן, מחירים, סגולות רפואיות, סימון, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק התקשורת, תקשורת, אריזות, הגנת הצרכן, המשביר לצרכן, רשת חנויות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט
נוביה

תביעה ייצוגית | נביעות טבע הגליל בע"מ [22/02/2018]

ת"צ: 24189-05-17 הצדדים: משה בר נחום ואח' נ' נביעות טבע הגליל בע"מ תאריך פרסום: 22/2/18 תקציר: הטענה: למים מבר המים "נוביה" טעם לוואי רע וכי נביעות התעכבה בטיפול בטענת טעם הלוואי. כי במים שהופקו מבר הנוביה נמצאו חיידקים, כלור וחלקיקי אבנית, ונביעות לא סיפקה במועד ההתקשרות את הוראות השימוש בבר הנוביה, תנאי האחריות למוצר ודו"חות טכנאים לאחר בדיקת המוצר. חברי הקבוצה: כלל הצרכנים ולקוחות נביעות אשר התקשרו עם נביעות בהסכם לרכישת בר הנוביה עד לאישור הסכם הפשרה בפסק דין. נביעות תעניק הטבה לכל חברי הקבוצה וכל לקוח חדש בדמות קבלת מוצרי נביעות (בשווי לצרכן של כ-100 ש"ח). בר המים החדש של נביעות

קטגוריה: הגנת הצרכן, מזון, מחירים, רשת חנויות, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, משרד הבריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, מחירים, משקל, תוויות מוצרים, בנק הפועלים, הגנת הצרכן, חיובים, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, סימון, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, משקאות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, אריזות, הגנת הצרכן, טבלת ערכים, משקאות, רכיבים, תקנות בריאות הציבור, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, סימון, רכיבים, בריאות, הגנת הצרכן, מחירים, סגולות רפואיות, סימון, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק התקשורת, תקשורת, אריזות, הגנת הצרכן, המשביר לצרכן, רשת חנויות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, בריאות, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, פקודת הנזיקין, תקנות בריאות הציבור
סודות המזרח

הסכם פשרה | סודות המזרח בע"מ [1/06/2017]

ת"צ: 940-04-13 הצדדים: חנה מירון נ' סודות המזרח בע"מ תאריך פרסום: 1/06/17

עיתון: ישראל היום
קטגוריה: הגנת הצרכן, מזון, מחירים, רשת חנויות, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, משרד הבריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, מחירים, משקל, תוויות מוצרים, בנק הפועלים, הגנת הצרכן, חיובים, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, סימון, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, משקאות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, אריזות, הגנת הצרכן, טבלת ערכים, משקאות, רכיבים, תקנות בריאות הציבור, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, סימון, רכיבים, בריאות, הגנת הצרכן, מחירים, סגולות רפואיות, סימון, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק התקשורת, תקשורת, אריזות, הגנת הצרכן, המשביר לצרכן, רשת חנויות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, בריאות, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, פקודת הנזיקין, תקנות בריאות הציבור, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, כשרות, משקאות, רכיבים
ג'יימס ריצרדסון 2

תביעה ייצוגית | JAMES RICHARDSON PROPRIETARY LTD ג'יימס ריצ'רדסון [30/05/2018]

ת"צ: 60359-09-14 הצדדים: יעיש כהן  נ' JAMES RICHARDSON PROPRIETARY LTD (ג'יימס ריצ'רדסון פרופריאטרי לימיטד) תאריך פרסום: 30.5.18 תקציר: טענת המבקשת: המשיבה מבצעת המרה של מטבע חוץ, שאינו דולר ארצות הברית, ללקוחות המשלמים במזומן, שלא כדין. הקבוצה: כלל לקוחות המשיבה אשר ביצעו רכישת מוצרים בחנות בנמל התעופה ושילמו באמצעות מטבע חוץ (שאינו דולר ארצות הברית), החל משבע השנים שקדמו להגשת בקשת האישור ועד היום. תוצאת תמונה עבור ג'יימס ריצ'רדסון לוגו

עיתון: הארץ
קטגוריה: הגנת הצרכן, מזון, מחירים, רשת חנויות, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, משרד הבריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, מחירים, משקל, תוויות מוצרים, בנק הפועלים, הגנת הצרכן, חיובים, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, סימון, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, משקאות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, אריזות, הגנת הצרכן, טבלת ערכים, משקאות, רכיבים, תקנות בריאות הציבור, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, סימון, רכיבים, בריאות, הגנת הצרכן, מחירים, סגולות רפואיות, סימון, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק התקשורת, תקשורת, אריזות, הגנת הצרכן, המשביר לצרכן, רשת חנויות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, בריאות, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, פקודת הנזיקין, תקנות בריאות הציבור, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, כשרות, משקאות, רכיבים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני
רהיטי יוקרה

תובענה ייצוגית |ד.ס רהיטי יוקרה (2001) בע"מ [18/02/2019]

ת"צ - 20304-05-16

הצדדים - יעל שולמן נ' ד.ס רהיטי יוקרה (2001) בע"מ

תאריך פרסום - 18.2.2019

תקציר - נטען כי הנתבעת לא קיימה את תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), וכללה שלא כדין בהסכמים שבינה לבין לקוחותיה תניה לפיה ביטול הזמנה מחייב תשלום של 25% מסכום ההזמנה, במקום סכום של 5% או 100% לפי הנמוך, כפי שנקבע בתקנות.

ב"כ התובעת - עו"ד ניצן שמואלי ועו"ד אריאל גיז

ב"כ הנתבעת - עו"ד ניר יאיר

עיתון: ישראל היום
קטגוריה: הגנת הצרכן, מזון, מחירים, רשת חנויות, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, משרד הבריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, מחירים, משקל, תוויות מוצרים, בנק הפועלים, הגנת הצרכן, חיובים, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, סימון, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, משקאות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, אריזות, הגנת הצרכן, טבלת ערכים, משקאות, רכיבים, תקנות בריאות הציבור, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, סימון, רכיבים, בריאות, הגנת הצרכן, מחירים, סגולות רפואיות, סימון, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק התקשורת, תקשורת, אריזות, הגנת הצרכן, המשביר לצרכן, רשת חנויות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, בריאות, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, פקודת הנזיקין, תקנות בריאות הציבור, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, כשרות, משקאות, רכיבים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, גביית יתר, הגנת הצרכן, רהיטים
אל על 2

תביעה ייצוגית | אל על נתיבי אוויר לישראל בע"מ [21/12/2017]

ת"צ: 15698-04-15 הצדדים: רו"ח עופר מנירב והגב' פנינה מנירב נ' אל על נתיבי אוויר לישראל בע"מ תאריך פרסום: 21/12/17

תקציר:

שינויים בתכנית המועדון של הנוסע המתמיד של אל על.

חברי הקבוצה: כלל החברים, בכל המעמדות, של מועדון "הנוסע המתמיד" של אל על שבמועד כל אחד מהשינויים שנעשו על ידי אל על

בתוכנית המועדון בשנים 2014 ו-2015 ונזכרו בהחלטת בית המשפט, החזיקו בנקודות ושערך נקודותיהם פחת בשל השינויים.

עילת התביעה: שינוי שלא כדין, של תנאי תכנית מועדון הנוסע המתמיד של אל על

תוצאת תמונה עבור אל על

קטגוריה: הגנת הצרכן, מזון, מחירים, רשת חנויות, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, משרד הבריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, מחירים, משקל, תוויות מוצרים, בנק הפועלים, הגנת הצרכן, חיובים, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, סימון, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, משקאות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, אריזות, הגנת הצרכן, טבלת ערכים, משקאות, רכיבים, תקנות בריאות הציבור, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, סימון, רכיבים, בריאות, הגנת הצרכן, מחירים, סגולות רפואיות, סימון, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק התקשורת, תקשורת, אריזות, הגנת הצרכן, המשביר לצרכן, רשת חנויות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, בריאות, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, פקודת הנזיקין, תקנות בריאות הציבור, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, כשרות, משקאות, רכיבים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, גביית יתר, הגנת הצרכן, רהיטים, אל על, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מנויים, פקודת הנזיקין
שסטוביץ

הסדר פשרה |ש. שסטוביץ בע"מ ואח' [19/11/2019]

ת"צ - 60199-01-17 הצדדים - קידר יעל נ' ש. שסטוביץ' בע"מ ואח' תאריך פרסום - 19/11/19 תקציר - עניינה של התובענה הייצוגית כי המשיבות שיווקו מארז פדים קוסמטיים של המותג "בלונס" עם כיתוב "3 יחידות במחיר מבצע" מבלי שיהיה מדובר במהדורה מוגבלת או בזמן קצוב. ב"כ התובעים - עו"ד שרון ענבר פדלון, עו"ד טלי לופו ב"כ המשיבות - עו"ד הלל איש-שלום, עו"ד רועי קובובסקי, ב"כ המשיבה 2: עו"ד גלית פליישר  

קטגוריה: הגנת הצרכן, מזון, מחירים, רשת חנויות, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, משרד הבריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, מחירים, משקל, תוויות מוצרים, בנק הפועלים, הגנת הצרכן, חיובים, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, סימון, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, משקאות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, אריזות, הגנת הצרכן, טבלת ערכים, משקאות, רכיבים, תקנות בריאות הציבור, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, סימון, רכיבים, בריאות, הגנת הצרכן, מחירים, סגולות רפואיות, סימון, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק התקשורת, תקשורת, אריזות, הגנת הצרכן, המשביר לצרכן, רשת חנויות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, בריאות, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, פקודת הנזיקין, תקנות בריאות הציבור, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, כשרות, משקאות, רכיבים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, גביית יתר, הגנת הצרכן, רהיטים, אל על, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מנויים, פקודת הנזיקין, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מחירים, פרסומות, קוסמטיקה, רשלנות
אירופלקס

הסכם פשרה |אירופלקס לשינה טובה יותר בע"מ [11/06/2019]

ת"צ - 26150-10-17 הצדדים - לירן דדו נ' אירופלקס לשינה טובה יותר בע"מ תאריך פרסום - 11.6.2019 תקציר - עניינה של בקשת האישור בטענת המבקש כי המשיבה הציגה, במדיות שונות, את מחיריהם של חלק ממוצריה כמחירי מבצע, המעניקים הנחות על מחיר נקוב כלשהו. המבקש טען כי מבצעים אלו פורסמו תקופה ממושכת העולה על התקופה הקבועה בדין, כי המחיר הרגיל המוצג בהם אינו המכיר בו נמכרו בפועל טרם המבצע, וכי קיים חשש כי פרסום המבצעים באופן זה השפיע בצורה בלתי הוגנת על לקוחות המשיבה והטעה אותם. ב"כ המבקש - עו"ד ירון גולדין  

קטגוריה: הגנת הצרכן, מזון, מחירים, רשת חנויות, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, משרד הבריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, מחירים, משקל, תוויות מוצרים, בנק הפועלים, הגנת הצרכן, חיובים, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, סימון, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, משקאות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, אריזות, הגנת הצרכן, טבלת ערכים, משקאות, רכיבים, תקנות בריאות הציבור, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, סימון, רכיבים, בריאות, הגנת הצרכן, מחירים, סגולות רפואיות, סימון, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק התקשורת, תקשורת, אריזות, הגנת הצרכן, המשביר לצרכן, רשת חנויות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, בריאות, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, פקודת הנזיקין, תקנות בריאות הציבור, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, כשרות, משקאות, רכיבים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, גביית יתר, הגנת הצרכן, רהיטים, אל על, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מנויים, פקודת הנזיקין, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מחירים, פרסומות, קוסמטיקה, רשלנות, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים
טוטו

תובענה ייצוגית | המועצה להסדר ההימורים בספורט [22/11/2018]

ת"צ: 68518-01-18 הצדדים: מר נעם ברודסקי נ' המועצה להסדר ההימורים בספורט תאריך פרסום: 22/11/18 תקציר: עניינה של התובענה הינו בהימורי הספורט היומיים המכונים "ווינר" ( Winner) המופעלים על ידי הנתבעת באינטרנט. לטענת התובע, הנתבעת הטעתה אותו ואת ציבור המשתתפים בהימורי המועצה באינטרנט בהצגה לא נכונה של סכום "הזכייה הצפויה" למשתתפים, הטעיה שתוצאתה יצירת הימורים מיותרים ומוטעים, גרימת נזק למשתתפים והתעשרות שלא כדין של הנתבעת.  

קטגוריה: הגנת הצרכן, מזון, מחירים, רשת חנויות, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, משרד הבריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, מחירים, משקל, תוויות מוצרים, בנק הפועלים, הגנת הצרכן, חיובים, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, סימון, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, משקאות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, אריזות, הגנת הצרכן, טבלת ערכים, משקאות, רכיבים, תקנות בריאות הציבור, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, סימון, רכיבים, בריאות, הגנת הצרכן, מחירים, סגולות רפואיות, סימון, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק התקשורת, תקשורת, אריזות, הגנת הצרכן, המשביר לצרכן, רשת חנויות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, בריאות, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, פקודת הנזיקין, תקנות בריאות הציבור, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, כשרות, משקאות, רכיבים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, גביית יתר, הגנת הצרכן, רהיטים, אל על, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מנויים, פקודת הנזיקין, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מחירים, פרסומות, קוסמטיקה, רשלנות, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, הגנת הצרכן, הגרלות, הטעיה צרכנית, הימורים, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טוטו, נזיקין
אלקליל 1

תביעה ייצוגית |אלקליל בע"מ [13/05/2019]

ת"צ -20717-12-18

הצדדים - בריוטי נ' אלקליל בע"מ

תאריך פרסום - 13.5.2019

תקציר - התובענה עוסקת בטענה כי באתר הסחר האינטרנטי של המשיבה לא הוצגו מחירי המוצרים ליחידת מידה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן, ולפיכך נטען כי נגרם לצרכנים נזק ממוני ובלתי ממוני.

ב"כ המבקשת - עו"ד הגר ביין

ב"כ המשיבה - עו"ד מיכה מנס

קטגוריה: הגנת הצרכן, מזון, מחירים, רשת חנויות, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, משרד הבריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, מחירים, משקל, תוויות מוצרים, בנק הפועלים, הגנת הצרכן, חיובים, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, סימון, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, משקאות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, אריזות, הגנת הצרכן, טבלת ערכים, משקאות, רכיבים, תקנות בריאות הציבור, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, סימון, רכיבים, בריאות, הגנת הצרכן, מחירים, סגולות רפואיות, סימון, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק התקשורת, תקשורת, אריזות, הגנת הצרכן, המשביר לצרכן, רשת חנויות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, בריאות, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, פקודת הנזיקין, תקנות בריאות הציבור, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, כשרות, משקאות, רכיבים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, גביית יתר, הגנת הצרכן, רהיטים, אל על, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מנויים, פקודת הנזיקין, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מחירים, פרסומות, קוסמטיקה, רשלנות, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, הגנת הצרכן, הגרלות, הטעיה צרכנית, הימורים, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טוטו, נזיקין, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני
שופרסל

תביעה ייצוגית | חברת שופרסל בע"מ [02/05/2018]

ת"צ: 34877-10-16 הצדדים: יצחק שמעון  נ' חברת שופרסל בע"מ תאריך פרסום: 2/5/18 תקציר: הטענה: בסניפי רשת "יש" המשיבה מטעה את לקוחותיה עת היא שוקלת מוצרי בשר ועוף הארוזים מראש, יחד עם המגשית ו/או תבנית האריזה.   תוצאת תמונה עבור יש

עיתון: הארץ
קטגוריה: הגנת הצרכן, מזון, מחירים, רשת חנויות, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, משרד הבריאות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט מובייל, חיובים, מכשירים ניידים, מסרונים, סלולאר, פלאפונים, תקשורת, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חיובים, מחירים, משקל, תוויות מוצרים, בנק הפועלים, הגנת הצרכן, חיובים, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, סימון, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, משקאות, רכיבים, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, רכב, רכבים, רשלנות, שירותים, אריזות, הגנת הצרכן, טבלת ערכים, משקאות, רכיבים, תקנות בריאות הציבור, אריזות, בריאות, הגנת הצרכן, מזון, סימון, רכיבים, בריאות, הגנת הצרכן, מחירים, סגולות רפואיות, סימון, תוויות מוצרים, תרופות ורפואה, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוזה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חוזה, חוק התקשורת, תקשורת, אריזות, הגנת הצרכן, המשביר לצרכן, רשת חנויות, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, בריאות, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, פגיעה באוטונומיה, פקודת הנזיקין, תקנות בריאות הציבור, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, כשרות, משקאות, רכיבים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, נזק בלתי ממוני, גביית יתר, הגנת הצרכן, רהיטים, אל על, הגנת הצרכן, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, מנויים, פקודת הנזיקין, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, מחירים, פרסומות, קוסמטיקה, רשלנות, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, מבצעים, הגנת הצרכן, הגרלות, הטעיה צרכנית, הימורים, הפרת חובה חקוקה, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, טוטו, נזיקין, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אריזות, גביית יתר, הגנת הצרכן, מזון, מחירים, משקל
קידום 2