גביית יתר | הסכמי פשרה בישראל

גביית יתר

מגדלי הים התיכון

תביעה ייצוגית |מגדלי הים התיכון-נורדיה בע"מ [01/03/2019]

ת"צ - 56428-05-16

הצדדים - פינברג ציפורה ואח' נ' מגדלי הים התיכון-נורדיה בע"מ 

תאריך פרסום - 1.3.2019

תקציר - עיקרה של התביעה הוא בקשת התובעים לפיצוי חברי הקבוצה ולהפחתת תשלומים אשר שילמו חברי הקבוצה בגין הלנת מטפל אישי, ביחידות הדיור אצל הנתבעות שבהסדר, בטענה כי התשלומים הנגבים הינם מכוחו של תנאי מקפח בחוזה אחיד ואינם מתיישבים, כביכול, עם פסיקת בית הדין לחוזים אחידים בח"א 35070-02-11 עמותת דיירי הדיור המוגן בישראל נ' אחוזת בית - מרכז מסחרי ודיור לגיל הזהב ואח' (פורסם בנבו, 28.05.2013).

ב"כ התובעים - וייס, פורת ושות' עורכי דין

ב"כ הנתבעת - יוסי אברהם ושות' עורכי דין

קפה קפה 9.12

הסכם פשרה | קפה קפה [28/10/2019]

ת"צ - 19441-06-17 הצדדים – מעין איטח נ' קפה קפה וזכייניות רשת קפה קפה תאריך פרסום - 28/10/2019 תקציר - הטענה: כי הזכייניות הפרו את הוראות חוק בנינים ציבוריים בכך שנמנעו מלהגיש קנקן מי שתיה צוננים ללא תשלום, ותחת זאת מכרו לחברי הקבוצה מוצרי שתיה במחיר מלא ואף מופקע. ב"כ המבקש: עו"ד ספיר חזן ב"כ המשיבה: עו"ד שי עובדיה

עיתון: הארץ , מעריב
הוט 2

תביעה ייצוגית |הוט מערכות תקשורת בע"מ [17/03/2019]

ת"צ - 7576-01-17

הצדדים - לקוחות המשיבה נ' הוט מערכות תקשורת בע"מ

תאריך פרסום - 17.3.2019

תקציר - עיקרה של התביעה הוא לקוחות המשיבה אשר הזמינה מהמשיבה בשבע השנים עובר להגשת בקשת האישור ועד לאישור הסכם הפשרה, ערוצי ספורט ו/או חבילות ערוצי ספורט; ביטלו את הרכישה (או הפסיקו את העסקה) בטרם חלף חודש ימים ממועד הרכישה כאמור; המשיבה חייבה אותם בסכום כולל הגבוה מהתעריף החודשי הרלוונטי של הערוץ/חבילה; המשיבה לא השיבה להם את התשלום העודף בתוספת הפרשי הצמדה וריבית כחוק ובתוספת הוצאותיהם הצרכניות כמצוות סעיף 14 ד1 לחוק הגנת הצרכן בתוספת הפרשי הצמדה וריבית כחוק.

ב"כ המבקשת - סולומונוב ושות'

ב"כ המשיבה - פישר בכר חן וול אוריון ושות'

עיתון: גלובס , הארץ
סלולר סדר פשרה

הסדר פשרה | 14/06/2020 חברות הסלולר

ת"צ:  15824-07-10, 19997-07-10, 10601-08-10 הצדדים – שרון ברניר- סיגורה נ' סלקום ישראל בע"מ יפעת קינן נ' פרטנר תקשורת בע"מ דוד רזניק נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 14/06/2020 תקציר – כל אדם ותאגיד שהיה לקוח של אחת החברות וחויב במס בשל שירותי התקשורת שנצרכו מחוץ לישראל הם נושא התובענה. .ב"כ המבקשים: עו"ד עופר לוי, עו"ד אהרן נמדר\ אביעד סרן ושות' המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
לוקר

תביעה ייצוגית | לוקר אמבין בע"מ [30/04/2018]

ת"צ: 42952-10-16 הצדדים: אמיר מיכלביץ, מיכל קלינגר  נ' לוקר אמבין בע"מ תאריך פרסום: 30/4/18 תקציר: הטענה: המשיבה לא השיבה למי ששכרו ממנה לוקרים את דמי השימוש בסך 25 ש"ח בגין השימוש במנעול.   תוצאת תמונה עבור לוקר

כלל 9

תביעה ייצוגית | כלל חברה לביטוח בע"מ [28/01/2018]

  ת"צ: 34393-11-16 הצדדים: טואטי  נ' כלל חברה לביטוח בע"מ תאריך פרסום: 28/1/18 תקציר: הטענה: כלל ביטוח ניכתה מס במקור בשיעור של 25% מהפרשי ההצמדה אשר שילמה לתובעת, המבוטחת אצלה, במסגרת תשלום תגמולי הביטוח בביטוח רכב, וזאת בניגוד לדין, ובפרט להוראות פקודת מס הכנסה. סכום התביעה נגד כלל ביטוח הועמד על סך של 3,000,000 ש"ח. חברי הקבוצה: הקבוצה עליה יחול הסכם הפשרה הינה כל היחידים אשר נוכה מהם מס במקור מסכום הפרשי ההצמדה אשר שולם להם ביחד עם תגמולי הביטוח, למעט כאלו שאינם פטורים ממס כאמור בסעיף 9 (13) לפקודת מס הכנסה, וזאת במשך תקופה של 3 השנים שקודם להגשת התובענה ועד ליום מתן פסק הדין. תוצאת תמונה עבור כלל ביטוח  

לאומי קארד 3

תביעה ייצוגית | לאומי קארד בע"מ וישראכרט בע"מ [9/10/2018]

ת"צ: 51653-02-15, 16437-02-15 הצדדים: נומה  נ' ישראכרט בע"מ, גנסין נ' לאומי קארד בע"מ תאריך פרסום: 9/1/0/18 תקציר: הטענה:  לאומי קארד וישראכרט נמנעו ממתן הנחות לחברי מועדוני הלקוחות מולטי עזריאלי, Executive, מגה ספורט (ממועדוני לאומי קארד), ורמי לוי (ממועדוני ישראכרט), בין השעות בתחנות תדלוק ובחנויות הנוחות ברשת סונול, המופעלות על ידי ספרינט מוטורס.  בתום שלושה חודשים מהמועד הקובע (כהגדרתו בהסכם הפשרה) ספרינט תעניק, באמצעות לאומי קארד וישראכרט, פיצוי בגין העבר בגין עסקאות תדלוק שבוצעו במתווה של "תשלום מראש" ובגין הנחות אשר נטען לגביהן שלא ניתנו ברגישות בחנויות הנוחות, וזאת בגובה 50% מסך ההנחות להן היו זכאים חברי הקבוצה.    

עיתון: מעריב הבוקר
סלקום 11

תביעה ייצוגית | סלקום ישראל בע"מ [27/04/2018]

  ת"צ: 24602-02-16 הצדדים: וימן  נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 27/4/2018 תקציר: בבקשת האישור התבקש לאשר את התובענה כייצוגית בכל הנוגע ל"קבוצת התובעים" שהם לקוחות סלקום אשר עשו שימוש ברשת דור 2 של סלקום החל מחודש פברואר 2015, ונטען כי הם חוו קשיי קליטה בשימוש במכשיר הטלפון הנייד שלהם. על פי הסדר הפשרה, סלקום תשיב לחברי הקבוצה סך כולל של 585,832 ש"ח. download (1)  

דיסקונט

תביעה ייצוגית |בנק דיסקונט לישראל בע"מ [03/12/2018]

ת"צ: 39507-07-14

הצדדים: מיה לפינר ומר יובל לפינר נ' בנק דיסקונט לישראל בע"מ

תאריך פרסום: 3/12/18

תקציר:

הטענה:

לקוחות הבנק אשר חשבונם היה מוגדר כחשבון סטודנט חויבו בעמלות הסכום או בשיעור העולה על אלה שהוצגו בתעריפון העמלות או בפרסומי הבנק.

באי כוח הקבוצה: עו"ד גיל רון, ועו"ד אהרן רבינוביץ', ממשרד גיל רון, קינן ושות', עורכי דין.

עיתון: גלובס , הארץ
קידום

תביעה ייצוגית | קבוצת קידום בע"מ [11/03/2018]

ת"צ: 17153-01-12 הצדדים: בידרמן  נ' קבוצת קידום בע"מ (מודיק בע"מ ו- וו.אס.אי וול סטריט ישראל בע"מ). תאריך פרסום: 11/3/18 תקציר: הטענה: תנאי החוזים שקבעו הנתבעות בהסכמי ההתקשרות מול לקוחותיהם, לפיהם לקוח הנרשם לקורס מולטימדיה ללימודי השפה האנגלית (תחת המותג הבינלאומי Wall Street Institute), אינו יכול לסיים את הסכם הלימודים בהלך תקופת הקורס, תוך קבלת החזר כספי יחסי מסוים מהווה תנאי מקפח בחוזה אחיד בהתאם להוראותיו של חוק החוזים האחידים. חברי הקבוצה הייצוגית הינם לקוחות הנתבעות, אשר התקשרו בהסכם ללימוד אנגלית בתוכנית וול-סטריט, החל מיום 9.1.2005 ועד ליום 31.12.2017 אשר הפסיקו את לימודיהם עד ליום 31.12.2017 ואשר נגבה מהם תשלום בגין רמת לימוד אשר לא למדו בפועל ולא ילמדו. תלמיד שרכש 3 חודשים נחשב כתלמיד שרכש רמה אחת. תלמיד שרכש 6 חודשים נחשב כתלמיד שרכש שתי רמות וכו'. הנתבעות יפצו את חברי הקבוצה הזכאים לפיצוי בהתאם להסכם הפשרה בפיצוי כספי כולל בסך של 9,770,000 ש"ח לפחות. תמונה קשורה  

עיתון: גלובס , מעריב
ביתן

תובענה ייצוגית |יינות ביתן בע"מ [30/12/2019]

ת"צ - 21597-03-15 ,57429-11-16 הצדדים - אנגור נ' יינות ביתן בע"מ, גורן נ' יינות ביתן בע"מ תאריך פרסום - 30.12.19 תקציר - בקשת האישור עוסקת בטענות לפיהן לקוחות המשיבה חויבו עבור מוצרים, בעת התשלום בקופות שבסניפי המשיבה, במחירים העולים על אלה שהוצגו על תווית המוצר או על המדף, בין שהמחיר על המדף נקבע כמחיר רגיל, ובין שניתנה במסגרת מבצע. לפי הטענה, במקרים כאלה היה על המשיבה לגבות את המחיר הנמוך יותר, ואם נגבה המחיר הגבוה, להשיב את ההפרש. הקבוצה: כל לקוחות המשיבה אשר רכשו מוצרים, שנגבה עבורם בקופה מחיר גבוה מזה שהוצג על המוצרים, בתווית או בשלט הסמוך למוצרים, לרבות מוצרים במחיר מבצע ולרבות מבצעי מועדון, החל מיום 10 במרץ 2008 ועד אישור הסדר הפשרה. ב"כ הקבוצה: משרד כהן, ישראלי ושות' עורכי דין.  משרד גיל רון ושות', עורכי דין.  ב"כ המשיבה: עו"ד עמוס פון וייזל ממשרד אפריאט ושות' עורכי דין.  

מנורה מבטחים

הסכם פשרה | מנורה מבטחים חברה לביטוח בע"מ [15/11/2017]

ת"צ: 31841-03-16 הצדדים: מיכאלי נ' מנורה מבטחים חברה לביטוח בע"מ תאריך פרסום: 15/11/17

תקציר

הקבוצה המיוצגת: כוללת כל מבוטח אשר התקשר עם מנורה לרכישת פוליסה ביטוח מבנה

או שביקש להגדיל את הכיסוי הביטוחי הקיים בפוליסה לביטוח מבנה, לאחר ה-1 לחודש,

(בתקופה שנקבעה) וחויב בפרמיה ככלל או בפרמיה מוגדלת עבור הכיסוי הביטוחי או הכיסוי הביטוחי המוגדל.

המשיבה (מנורה מבטחים) תעניק לכל חברי הקבוצה במהלך אחד מששת החודשים לאחר המועד הקובע תשלום בשווי כספי של 15 ימי פרמיה

המשקפים ממוצע של תוספת הפרמיה שנגבתה בתחילת תקופת הביטוח ככלל או הביטוח המוגדל.

התשלום יכלול הצמדה ממועד הגביה ועד מועד ההחזר בפועל.

MenoraMivtachim-CMYK-800

בנק דיסקונט

תביעה ייצוגית |בנק דיסקונט לישראל בע"מ [29/04/2019]

ת"צ - 38264-05-16

הצדדים - נתי פולינגר משרד עורכי דין נ' בנק דיסקונט לישראל בע"מ

תאריך פרסום - 29.4.2019

תקציר - במסגרת הבקשה נטען כי לקוח של הבנק שמבקש לסגור את חשבונות בבנק, מחויב בעמלות אגב סגירת החשבון, בסכום העולה על המותר על פי דין.

הבינלאומי הראשון

תביעה ייצוגית | הבנק הבינלאומי הראשון לישראל בע"מ [22/01/2018]

ת"צ: 29322-07-16 הצדדים: שרית לוי נ' הבנק הבינלאומי הראשון לישראל בע"מ תאריך פרסום: 22/1/18 תקציר: הטענה: הבנק גבה מחשבונות מסוימים עמלת "גביה מראש של עמלות בקשר עם סגירת חשבון". בגין סגירת חשבון בניגוד לתעריפון המלא בכללי הבנקאות. הבנק ישיב סכום בשיעור של 65% מסך הכנסות הבנק בתקופה הרלוונטית בגין העמלות שנגבו במסגרת תהליך סגירת חשבון, בתוספת ריבית תיקונים כהגדרתה. סכום הפיצוי כלל ריבית התיקונים לא יפחת מסך של 288,839 ש"ח שיועבר לקרן שהוקמה מכוח סעיף 27א. תוצאת תמונה עבור הבנק הבינלאומי

עיתון: גלובס , כלכליסט
בזק 26

תביעה ייצוגית | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [26/12/2017]

ת"צ: 7650-09-16 הצדדים: שירלי עוזיאל אלברק ואח' נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום: 26/12/17

תקציר:

הטענה: בזק חייבה שלא כדין את המבקשים ולקוחות נוספים בגין שירותי תחזוקה עבור מכשירי טלפון מסוג טלכל.

עוד נטען, כי מדובר בחיוב סרק, שכן מדובר במכשירי טלפון שיוצרו עד שנות התשעים של המאה שעברה, אשר אינם משווקים יותר ו/או אינם בשימוש.

קבוצת התובעים: לקוחות בזק, אשר חויבו על ידי בזק בגין שירות התחזוקה עבור מכשירי טלפון מסוג טלכל, זמיר ועפרוני, במהלך שבע השנים שקדמו להגשת הבקשה.

החל מחודש מרץ 2017 שלחה בזק ללקוחותיה המנויים על שירות התחזוקה עבור מכשירי טלפון מסוג טלכל, זמיר ועפרוני, הודעה בכתב בחשבון הטלפון שנשלח אליהם, במסגרת ביקשה בזק מהלקוחות לעדכן אותם האם הם מעוניינים להמשיך ולקבל את שירות התחזוקה בתמורה לתשלום חודשי קבוע.

החל מיום 23.5.17 חדלה בזק לחייב את לקוחותיה בגין שירות התחזוקה (למעט הלקוחות שהשיבו שמעוניינים להמשיך לקבל שירות).

החל מיום 23.5.17 ועד ליום 23.11.17 המשיכה בזק לספק את שירות התחזוקה בחינם ללקוחות  שלא השיבו להודעת בזק כי הם מעוניינים להמשיך לקבל את שירות התחזוקה.

בזק תשלם גמול בסך כולל של 18,000 ש"ח ושכ"ט לבאי כוחם בסך של 182,000 ש"ח בתוספת מע"מ.

תוצאת תמונה עבור בזק

בני ברק

תביעה ייצוגית | עיריית בני ברק [16/01/2018]

ת"צ: 37868-03-17 הצדדים: רוזנרוט צבי נ' עיריית בני ברק

תאריך פרסום: 16/1/18

תקציר:

עילות התביעה: מבוססות על חוסר תום לב והפרת חובת ההגינות המנהלית, השבה מכוח שיקולים ציבוריים ומכוח חוק עשיית עושר ולא במשפט, בגין הוצאת הודעות תשלום קנס חסרות כל בסיס חוקי או עובדי לנהגים אשר החנו את רכבם כחוק, וזאת באמתלה שהחנו את רכבם בניגוד לחוק העזר.

הקבוצה: כל אדם אשר במשך 24 החודשים שקדמו להגשת התובענה, שילם על הודעת קנס (דו"ח חניה) אשר הוצאה לו שלא כדין ע"י עיריית בני ברק בהתאם לחוק עזר לבני ברק (העמדת רכב וחנייתו), בטענה כי החנה את רכבו בשטח שלא כחוק זאת חרף העובדה שחנה כחוק וגלגלי רכבו כלל לא הועמדו על המדרכה ו/או הפריעו למעבר בה.

 תוצאת תמונה עבור עיריית בני ברק

חברה להובלות

הסכם פשרה | שפר את אלי לוי בע"מ ואח' ואחים אמג'ד חברה להובלות וחומרי בנין בע"מ [25/07/2017]

ת"צ: 6648-09-12 הצדדים: יחיאל ואח' נ' שפר את אלי לוי בע"מ ואח' ואחים אמג'ד חברה להובלות וחומרי בנין בע"מ תאריך פרסום: 25/7/17

עיתון: הארץ , כלכליסט
קטגוריה: בנק דיסקונט, בנקים, גביית יתר, ניירות ערך, עמלות, גביית יתר, פיצויים, תשלומים, גביית יתר, חוק בניינים ציבוריים, תרמית, גביית יתר, הוט, טלוויזיה, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר, גביית יתר, חיובים, ביטוח, גביית יתר, חיובים, כלל חברה לביטוח, מיסים, תשלומים, גביית יתר, חיובים, ישראכרט, כרטיסי אשראי, לאומי קארד, מבצעים, מחירים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, בנק דיסקונט, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, גביית יתר, חוק החוזים, חיובים, לימודים, פיצויים, תשלומים, גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, מחירים, רשתות מזון, תווית מוטעית, ביטוח, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, בנק דיסקונט, גביית יתר, עמלות, בנק הבינלאומי, בנקים, גביית יתר, עמלות, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, חוק העזר, חוקי תנועה, חיובי אגרות, חיובים, חנייה, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, דלק, הגנת הצרכן, חיובים, פקודת הנזיקין, רכב, רכבים, תחבורה, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים
פרדס חנה

תביעה ייצוגית | מועצה מקומית פרדס חנה- כרכור [01/03/2018]

ת"צ: 32891-09-17 הצדדים: אלכס ועליזה פריצקין  נ' מועצה מקומית פרדס חנה - כרכור תאריך פרסום: 1/3/18 תקציר: הטענה: המועצה גובה ביתר הוצאות גביה בגין מכתבים בדואר רגיל ובדואר רשום ואינה רשאית לגבות באופן אוטומטי וגורף את הסכומים המירביים שנקבעו בתקנות המסים ביחס לפעולות אלו, אלא רק את ההוצאות הישירות הפועל הכרוכות בכך. קבוצת התובעים: כל מי שחויב בהוצאות משלוח דרישת תשלום חוב בדואר רגיל ובדואר רשום בסכומים המרביים הקבועים בתקנות המסים במקום בעלות ההוצאות הישירות שנדרשו לצורך ביצוע פעולות אלה, ושהוצאות אלה לא שולמו על ידו. המועצה תשיב לחברי הקבוצה סכום כולל בסך של 419,216 ש"ח וזאת באמצעות תיקון חשבונות חברי הקבוצה בהתאם, תיקון שכבר בוצע במלואו. תוצאת תמונה עבור מועצה פרדס חנה כרכור      

קטגוריה: בנק דיסקונט, בנקים, גביית יתר, ניירות ערך, עמלות, גביית יתר, פיצויים, תשלומים, גביית יתר, חוק בניינים ציבוריים, תרמית, גביית יתר, הוט, טלוויזיה, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר, גביית יתר, חיובים, ביטוח, גביית יתר, חיובים, כלל חברה לביטוח, מיסים, תשלומים, גביית יתר, חיובים, ישראכרט, כרטיסי אשראי, לאומי קארד, מבצעים, מחירים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, בנק דיסקונט, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, גביית יתר, חוק החוזים, חיובים, לימודים, פיצויים, תשלומים, גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, מחירים, רשתות מזון, תווית מוטעית, ביטוח, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, בנק דיסקונט, גביית יתר, עמלות, בנק הבינלאומי, בנקים, גביית יתר, עמלות, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, חוק העזר, חוקי תנועה, חיובי אגרות, חיובים, חנייה, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, דלק, הגנת הצרכן, חיובים, פקודת הנזיקין, רכב, רכבים, תחבורה, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, גביית יתר, דואר, חיובים, עיריות, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים
פריים ליס ניהול

תביעה ייצוגית | פריים ליס ניהול צי רכב בע"מ [19/08/2018]

ת"צ: 51-379087-3 הצדדים: המרכז הישראלי לכירורגיה גניקולוגית ומיילדותית בע"מ   נ' פריים ליס ניהול צי רכב בע"מ תאריך פרסום: 19.8.18 תקציר: הטענה: המשיבה מחייבת ביתר את לקוחותיה אשר חוכרים ממנה רכבים, עבור עלויות הנסיעה בכבישי אגרה ובדמי הטיפול בגין "הסבה" של תשלומים ודו"חות שהחברה גובה מלקוחות במקרים בהם הוטל על המשתמש ברכביה חיוב על ידי רשות כלשהי. תוצאת תמונה עבור פריים ליס ניהול ציי רכב בע"מ

עיתון: הארץ
קטגוריה: בנק דיסקונט, בנקים, גביית יתר, ניירות ערך, עמלות, גביית יתר, פיצויים, תשלומים, גביית יתר, חוק בניינים ציבוריים, תרמית, גביית יתר, הוט, טלוויזיה, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר, גביית יתר, חיובים, ביטוח, גביית יתר, חיובים, כלל חברה לביטוח, מיסים, תשלומים, גביית יתר, חיובים, ישראכרט, כרטיסי אשראי, לאומי קארד, מבצעים, מחירים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, בנק דיסקונט, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, גביית יתר, חוק החוזים, חיובים, לימודים, פיצויים, תשלומים, גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, מחירים, רשתות מזון, תווית מוטעית, ביטוח, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, בנק דיסקונט, גביית יתר, עמלות, בנק הבינלאומי, בנקים, גביית יתר, עמלות, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, חוק העזר, חוקי תנועה, חיובי אגרות, חיובים, חנייה, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, דלק, הגנת הצרכן, חיובים, פקודת הנזיקין, רכב, רכבים, תחבורה, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, גביית יתר, דואר, חיובים, עיריות, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, החזר הוצאות, החזרי נסיעות, כביש 6, כבישי אגרה, רכבים
דור אלון הסכם פשרה

תביעה ייצוגית | דור אלון

ת"צ 77684-01-19 הצדדים – דמתי נ' דור אלון ניהול מתחמים קמוענאיים בע"מ תאריך פרסום: 8/11/2020 תקציר – בסניפי המשיבה, סופר אלונית, אלונית בקיבוץ ובמושב, דוכן גן שמואל חויבו מוצרים שנארז במשקל כולל האריזה, ללא הפחתה. ב"כ המבקש – עו"ד אלון שגיא, עו"ד משה און ב"כ המשיבה- עו"ד אורי ששון המודעה פורסמה בעיתון הארץ ובעיתון מעריב נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: בנק דיסקונט, בנקים, גביית יתר, ניירות ערך, עמלות, גביית יתר, פיצויים, תשלומים, גביית יתר, חוק בניינים ציבוריים, תרמית, גביית יתר, הוט, טלוויזיה, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר, גביית יתר, חיובים, ביטוח, גביית יתר, חיובים, כלל חברה לביטוח, מיסים, תשלומים, גביית יתר, חיובים, ישראכרט, כרטיסי אשראי, לאומי קארד, מבצעים, מחירים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, בנק דיסקונט, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, גביית יתר, חוק החוזים, חיובים, לימודים, פיצויים, תשלומים, גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, מחירים, רשתות מזון, תווית מוטעית, ביטוח, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, בנק דיסקונט, גביית יתר, עמלות, בנק הבינלאומי, בנקים, גביית יתר, עמלות, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, חוק העזר, חוקי תנועה, חיובי אגרות, חיובים, חנייה, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, דלק, הגנת הצרכן, חיובים, פקודת הנזיקין, רכב, רכבים, תחבורה, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, גביית יתר, דואר, חיובים, עיריות, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, החזר הוצאות, החזרי נסיעות, כביש 6, כבישי אגרה, רכבים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חיובים, מזון, מחירים
הוט 4

הסדר פשרה |הוט מערכות תקשורת בע"מ [24/12/2019]

ת"צ - 48238-04-14 הצדדים - ברק צביון נ' הוט מערכות תקשורת בע"מ תאריך פרסום - .24/12/19 תקציר - טענת המבקש, הוט אינה מקיימת, כביכול, את הוראות חוק הגנת הצרכן בעניין התשלומים שהיא גובה ממנוייה הרוצים לבטל את רכישת הערוצים המוספים בתשלום שביצע בתוך 14 ימים ממועד רכישתם. לטענת המבקש, במקרה שבו מנוי הזמין ממנה ערוצים בתשלום וביטל את הרכישה בתוך 14 ימים ממועד רכישתם, היה על הוט להשיב לו, כביכול, בהתאם לחוק הגנת הצרכן, את החלק היחסי של דמי המנוי בגין הימים שלאחר יום הביטול בחישוב לינארי, קרי השבה של המכפלה של מספר הימים שלאחר יום הביטול באותו החודש בתעריף החודשי של הערוץ המוסף בתשלום חלקי 30, בניכוי חמישה אחוזים מהתעריף החודשי שיכולה הוט לגבות כדמי ביטול כדין.      

קטגוריה: בנק דיסקונט, בנקים, גביית יתר, ניירות ערך, עמלות, גביית יתר, פיצויים, תשלומים, גביית יתר, חוק בניינים ציבוריים, תרמית, גביית יתר, הוט, טלוויזיה, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר, גביית יתר, חיובים, ביטוח, גביית יתר, חיובים, כלל חברה לביטוח, מיסים, תשלומים, גביית יתר, חיובים, ישראכרט, כרטיסי אשראי, לאומי קארד, מבצעים, מחירים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, בנק דיסקונט, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, גביית יתר, חוק החוזים, חיובים, לימודים, פיצויים, תשלומים, גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, מחירים, רשתות מזון, תווית מוטעית, ביטוח, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, בנק דיסקונט, גביית יתר, עמלות, בנק הבינלאומי, בנקים, גביית יתר, עמלות, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, חוק העזר, חוקי תנועה, חיובי אגרות, חיובים, חנייה, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, דלק, הגנת הצרכן, חיובים, פקודת הנזיקין, רכב, רכבים, תחבורה, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, גביית יתר, דואר, חיובים, עיריות, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, החזר הוצאות, החזרי נסיעות, כביש 6, כבישי אגרה, רכבים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חיובים, מזון, מחירים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט
סמייל

תביעה ייצוגית | 012 סמייל טלקום בע"מ [18/10/2018]

ת"צ: 25670-01-10 הצדדים: אלי שרביט נ' 012 סמייל תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 18/10/10 תקציר: הטענה: 012 סמייל הפרה את חובתה לספק שירות טלפוני חינם ללקוחותיה המתקשרים מקו טלפון נייד לשם דיווח על תקלה בשירותי מפעיל בזק בינלאומיים המסופקים על ידה, שכן העמידה לרשות לקוחותיה קו 1-800 שבו לקוח המתקשר מטלפון נייד נושא בעלות המשולמת למפעיל הרט"ן של הלקוח.    

קטגוריה: בנק דיסקונט, בנקים, גביית יתר, ניירות ערך, עמלות, גביית יתר, פיצויים, תשלומים, גביית יתר, חוק בניינים ציבוריים, תרמית, גביית יתר, הוט, טלוויזיה, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר, גביית יתר, חיובים, ביטוח, גביית יתר, חיובים, כלל חברה לביטוח, מיסים, תשלומים, גביית יתר, חיובים, ישראכרט, כרטיסי אשראי, לאומי קארד, מבצעים, מחירים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, בנק דיסקונט, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, גביית יתר, חוק החוזים, חיובים, לימודים, פיצויים, תשלומים, גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, מחירים, רשתות מזון, תווית מוטעית, ביטוח, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, בנק דיסקונט, גביית יתר, עמלות, בנק הבינלאומי, בנקים, גביית יתר, עמלות, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, חוק העזר, חוקי תנועה, חיובי אגרות, חיובים, חנייה, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, דלק, הגנת הצרכן, חיובים, פקודת הנזיקין, רכב, רכבים, תחבורה, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, גביית יתר, דואר, חיובים, עיריות, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, החזר הוצאות, החזרי נסיעות, כביש 6, כבישי אגרה, רכבים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חיובים, מזון, מחירים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, 012 סמייל, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, טלפון, תשלומים, תשלומים עודפים
זוגלובק 3

הסכם פשרה | חברת נקניק נהריה כשר זוגלובק בע"מ [1/10/2017]

ת"צ: 46053-02-16 הצדדים: שגב ואח' נ' חברת נקניק נהריה כשר זוגלובק בע"מ תאריך פרסום: 1/10/17

עיתון: גלובס
קטגוריה: בנק דיסקונט, בנקים, גביית יתר, ניירות ערך, עמלות, גביית יתר, פיצויים, תשלומים, גביית יתר, חוק בניינים ציבוריים, תרמית, גביית יתר, הוט, טלוויזיה, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר, גביית יתר, חיובים, ביטוח, גביית יתר, חיובים, כלל חברה לביטוח, מיסים, תשלומים, גביית יתר, חיובים, ישראכרט, כרטיסי אשראי, לאומי קארד, מבצעים, מחירים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, בנק דיסקונט, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, גביית יתר, חוק החוזים, חיובים, לימודים, פיצויים, תשלומים, גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, מחירים, רשתות מזון, תווית מוטעית, ביטוח, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, בנק דיסקונט, גביית יתר, עמלות, בנק הבינלאומי, בנקים, גביית יתר, עמלות, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, חוק העזר, חוקי תנועה, חיובי אגרות, חיובים, חנייה, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, דלק, הגנת הצרכן, חיובים, פקודת הנזיקין, רכב, רכבים, תחבורה, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, גביית יתר, דואר, חיובים, עיריות, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, החזר הוצאות, החזרי נסיעות, כביש 6, כבישי אגרה, רכבים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חיובים, מזון, מחירים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, 012 סמייל, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, טלפון, תשלומים, תשלומים עודפים, אריזות, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, משקל, תוויות מוצרים, תשלומים, תשלומים עודפים
קורל תל

תביעה ייצוגית |קורל – תל בע"מ [14/02/2019]

ת"צ - 17402-10-16

הצדדים - הירשנזון ואח' נ' קורל - תל בע"מ

תאריך פרסום - 14.2.2019

תקציר -נטען כי המשיבה הינה בעלת מונופולין על פי דיני ההגבלים העסקיים וכי ככזו היא מנצלת לרעה את כוחה המונופוליסטי וגובה מחיר גבוה מהראוי ובלתי הוגן מסוחרי רכב עבור פרסום מודעות למכירת כלי רכב. 

ב"כ התובע - עו"ד רם דקל

ב"כ המשיבה - אגמון ושות' רוזנברג הכהן ושות'

קטגוריה: בנק דיסקונט, בנקים, גביית יתר, ניירות ערך, עמלות, גביית יתר, פיצויים, תשלומים, גביית יתר, חוק בניינים ציבוריים, תרמית, גביית יתר, הוט, טלוויזיה, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר, גביית יתר, חיובים, ביטוח, גביית יתר, חיובים, כלל חברה לביטוח, מיסים, תשלומים, גביית יתר, חיובים, ישראכרט, כרטיסי אשראי, לאומי קארד, מבצעים, מחירים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, בנק דיסקונט, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, גביית יתר, חוק החוזים, חיובים, לימודים, פיצויים, תשלומים, גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, מחירים, רשתות מזון, תווית מוטעית, ביטוח, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, בנק דיסקונט, גביית יתר, עמלות, בנק הבינלאומי, בנקים, גביית יתר, עמלות, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, חוק העזר, חוקי תנועה, חיובי אגרות, חיובים, חנייה, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, דלק, הגנת הצרכן, חיובים, פקודת הנזיקין, רכב, רכבים, תחבורה, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, גביית יתר, דואר, חיובים, עיריות, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, החזר הוצאות, החזרי נסיעות, כביש 6, כבישי אגרה, רכבים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חיובים, מזון, מחירים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, 012 סמייל, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, טלפון, תשלומים, תשלומים עודפים, אריזות, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, משקל, תוויות מוצרים, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, דיני ההגבלים, מונופולין, רכב, רכבים
סלקום ישראל

הסכם פשרה |סלקום ישראל בע"מ [15/05/2019]

ת"צ - 5506-04-15

הצדדים - גרינברג נ' סלקום ישראל בע"מ

תאריך פרסום - 15.5.2019

תקציר - התביעה עוסקת בשירות פירוט שיחות בו נתבקש להשיב לחברי הקבוצה (לקוחות שהיו מנויים לשירות פירוט השיחות ואשר במועד ההתקשרות קיבלו שירות זה בחינם) את הסכומים ששילמו עבור שירות זה החל מיום 18.8.2009. 

ב"כ התובעים - עו"ד גיל רון, עו"ד אהרן ריבנוביץ', עו"ד מיכל יודלמן-הרצברג ועו"ד יעקב אביעד

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: בנק דיסקונט, בנקים, גביית יתר, ניירות ערך, עמלות, גביית יתר, פיצויים, תשלומים, גביית יתר, חוק בניינים ציבוריים, תרמית, גביית יתר, הוט, טלוויזיה, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר, גביית יתר, חיובים, ביטוח, גביית יתר, חיובים, כלל חברה לביטוח, מיסים, תשלומים, גביית יתר, חיובים, ישראכרט, כרטיסי אשראי, לאומי קארד, מבצעים, מחירים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, בנק דיסקונט, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, גביית יתר, חוק החוזים, חיובים, לימודים, פיצויים, תשלומים, גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, מחירים, רשתות מזון, תווית מוטעית, ביטוח, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, בנק דיסקונט, גביית יתר, עמלות, בנק הבינלאומי, בנקים, גביית יתר, עמלות, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, חוק העזר, חוקי תנועה, חיובי אגרות, חיובים, חנייה, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, דלק, הגנת הצרכן, חיובים, פקודת הנזיקין, רכב, רכבים, תחבורה, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, גביית יתר, דואר, חיובים, עיריות, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, החזר הוצאות, החזרי נסיעות, כביש 6, כבישי אגרה, רכבים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חיובים, מזון, מחירים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, 012 סמייל, גביית יתר, חוק התקשורת, חיובים, טלפון, תשלומים, תשלומים עודפים, אריזות, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, משקל, תוויות מוצרים, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, דיני ההגבלים, מונופולין, רכב, רכבים, גביית יתר, סלולאר, סלקום
אי איי ג'י

הסכם פשרה | איי אי ג'י ישראל חברה לביטוח בע"מ [1/10/2017]

ת"צ: 22782-02-16 הצדדים: מורן נוי זעירא נ' איי אי ג'י ישראל חברה לביטוח בע"מ תאריך פרסום: 1/10/17

קטגוריה: בנק דיסקונט, בנקים, גביית יתר, ניירות ערך, עמלות, גביית יתר, פיצויים, תשלומים, גביית יתר, חוק בניינים ציבוריים, תרמית, גביית יתר, הוט, טלוויזיה, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר, גביית יתר, חיובים, ביטוח, גביית יתר, חיובים, כלל חברה לביטוח, מיסים, תשלומים, גביית יתר, חיובים, ישראכרט, כרטיסי אשראי, לאומי קארד, מבצעים, מחירים, גביית יתר, חיובים, סלולאר, סלקום, תקשורת, בנק דיסקונט, בנקים, גביית יתר, חיובים, עמלות, גביית יתר, חוק החוזים, חיובים, לימודים, פיצויים, תשלומים, גביית יתר, הטעיה, הטעיה צרכנית, מחירים, רשתות מזון, תווית מוטעית, ביטוח, גביית יתר, חיובי אגרות, חיובים, בנק דיסקונט, גביית יתר, עמלות, בנק הבינלאומי, בנקים, גביית יתר, עמלות, בזק, גביית יתר, מנויים, שירותי לקוחות, תקשורת, תשלומים, גביית יתר, חוק העזר, חוקי תנועה, חיובי אגרות, חיובים, חנייה, רכב, רכבים, תחבורה, תעבורה, גביית יתר, דלק, הגנת הצרכן, חיובים, פקודת הנזיקין, רכב, רכבים, תחבורה, תקנות הגבייה, תשלומים עודפים, גביית יתר, דואר, חיובים, עיריות, תקנות הגבייה, תשלומים, תשלומים עודפים, גביית יתר, החזר הוצאות, החזרי נסיעות, כביש 6, כבישי אגרה, רכבים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חיובים, מזון, מחירים, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, 012