ביטולים | הסכמי פשרה בישראל

ביטולים

דיבאני

תובענה ייצוגית |דיבאני סנטר (ד.ס רהיטי יוקרה בע"מ) [23/07/2019]

ת"צ - 20304-05-16

תקציר - במסגרת הסכם פשרה שאושר לאחרונה, נמצא כי ייתכן ונפלו טעויות ביחס לכספים שנגבו כדמי ביטול עסקה מלקוחותינו.

כחברה בעלתמ מוניטין המקפידה על איכות ללא פשרות, חשוב לנו לשמור על זכויות לקוחותינו ולתת להם את השירות הטוב ביותר ואנו פועלים כל העת לשיפור ולתיקון הדרוש. כל מי שהזמין מאיתנו רהיטים, ספות, מערכות סלון וביקש לבטל את ההזמנה ונגבו ממנו דמי ביטול או שביקש לבטל את הרכישה ובקשתו סורבה, ייתכן וזכאי להחזר או לפיצוי כספי או לקבל שובר זיכוי.

עיתון: ישראל היום
ד.ס רהיטים

תביעה ייצוגית | ד.ס. רהיטי יוקרה (2001) בע"מ [15/12/2017]

ת"צ: 20304-05-16 הצדדים: ניצן שמואלי ואריאל גיז נ' ד.ס. רהיטי יוקרה (2001) בע"מ תאריך פרסום: 15/12/17

תקציר:

הטענה: התנהלותה של הנתבעת כלפי לקוחות אשר התקשרו עמה בהסכם שכלל תנייה לפיה "ביטול ההזמנה ע"י המזמין מחייב תשלום קבוע של 25% מסכום ההזמנה". ואשר ביקשו לבטל את ההסכם, כשלטענת התובעת לכאורה תנייה זו סותרת את הוראות הדין והנתבעת פעלה כלפיהם תוך הפרה לכאורה של תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה)], בין היתר, בכך שחייבה אותם בתשלום עולה על הסכום הקובע בתקנות ביטול עסקה, שהוא 5% או 100 ש"ח לפני הנמוך ביניהם.

תוצאת תמונה עבור ‪living room animation‬‏

עיתון: גלובס , הארץ
אל על

תביעה ייצוגית |אל-על נתיבי אויר לישראל בע"מ [23/07/2019]

ת"צ - 21074-04-14

הצדדים - ברנד נ' אל-על נתיבי אויר לישראל בע"מ

תאריך פרסום - 23.7.2019

תקציר - עניינה של התביעה הייצוגית בטענה, כי ברכישת כרטיסי טיסה של אל על באצעות אתר האינטרנט של הנתבעת הייצוגית, מוצגים במעמד המכירה תנאי ביטול ושינוי הכרטיס (בתקופה שלאחר חלוף זכות הביטול מכוח חוק הגנת הצרכן), באופן מטעה וכן כי הנתבעת הייצוגית איננה שולחת את פרטי הביטול והשינוי ללקוח גם לאחר רכישת הכרטיס.

ב"כ התובע - עו"ד אסף פינק

עיתון: גלובס , הארץ
בימות

הסדר פשרה | בימות 10 [16/1/2019]

ת"צ: 5881-11-16

הצדדים: סטרחוב נ' בימות 10

תאריך פרסום: 16/1/19

תקציר:

 הטענה: המשיבה גובה דמי ביטול עסקה בניגוד להוראות חוק הגנת הצרכן.

מנגד טענה המשיבה כי היא גובה 5 ש"ח כדמי טיפול לכרטיס המותרים לגבייה על פי דין, וכי ממילא מרוב מבטלי העסקאות לא נגבים דמי ביטול ולא דמי טיפול.

ב"כ המבקשת: קמחי, פלד, פוזנר, שילה ושות'

ב"כ המשיבה: עו"ד דוד לופו

עיתון: גלובס , מעריב
רויאל ג'ורדניאן

תביעה ייצוגית |רויאל ג'ורדניאן [06/03/2019]

ת"צ - 27789-11-14

הצדדים - רויטל ממן ואח' נ' Alia Royal Jordanian Airlines

תאריך פרסום -  6.3.2019

תקציר - עיקר התביעה הוא קבוצת הנוסעים שרכשו כרטיס טיסה מהמשיבה לטיסות בתאריכים 23.7.2014-21.8.2014, טיסתם בוטלה על ידי המשיבה בקטע הטיסה שבין ירדן וישראל או ישראל וירדן, לא ניתן להם כרטיס טיסה חלופי ולא קיבלו החזר תמורת הכרטיס כמתחייב על פי הוראות חוק שירותי תעופה או פיצוי מטעם המשיבה.

ב"כ התובעים - עוה"ד אדי בליטשטיין

עיתון: גלובס , הארץ