אל על | הסכמי פשרה בישראל

אל על

תעופה

הסדר פשרה |ארקיע, אל על, ישראייר ורשות שדות התעופה [02/05/2019]

ת"צ - 19869-01-15

הצדדים - בעלי מוגבלויות בשמיעה המיוצגים ע"י משרד אבני פלסר עורכי דין

תאריך פרסום - 2.5.2019

תקציר - עניינה של בקשת האישור בטענת המבקשים (המוכחשת ע"י המשיבות) כי המשיבות מפרות את הוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, בכל נוגע להימצאה ו/או הפעלה של מערכות עזר לשמיעה בעמדות שירות של המשיבות בבתי נתיבות בשדות התעופה.

ב"כ המבקשים - אבני פלסר עורכי דין,

ב"כ המשיבות 1, 3 - פישר בכר חן וול אוריון ושות'

ב"כ המשיבה 2 - צלטנר, הלפרין, פיצ'ון ושות'

ב"כ המשיבה 4 - משה נסים, רינקוב, סנדרוביץ' עורכי דין

אל על 3

תביעה ייצוגית | אל על נתיבי אויר לישראל בע"מ [1/07/2018]

ת"צ: 21074-04-14 הצדדים: יונתן ברנד  נ' אל על נתיבי אויר לישראל בע"מ תאריך פרסום: 1/7/18 תקציר: הטענה: ברכישת כרטיסי טיסה של אל על באמצעות אתר האינטרנט של הנתבעת הייצוגית, מוצגים במעמד המכירה תנאי ביטול ושינוי הכרטיס (בתקופה שלאחר חלוף זכות הביטול מכוח חוק הגנת הצרכן), באופן מטעה וכן כי הנתבעת הייצוגית איננה שולחת את פרטי הביטול והשינוי ללקוח גם לאחר רכישת הכרטיס. החברה תפצה את לקוחותיה בפיצויים והטבות שונות, בשווי כולל לצרכנים של 5,900,000 ש"ח. לפי הפירוט בהסכם. תוצאת תמונה עבור אל על    

אלעל

הסדר פשרה |אל על נתיבי אוויר לישראל בע"מ [15/09/2019]

ת"צ - 48-06-18

הצדדים - וילצ'נסקי נ' אל על נתיבי אוויר לישראל בע"מ

תאריך פרסום - 15.09.19

תקציר - הטענה: מערכת ההזמנות באתר אל על מתוכננת לכלול במסגרת הזמנה אחת רק כרטיסי טיסה שמחירם זהה, ואינה "יודעת" לכלול במסגרת הזמנה אחת מספר כרטיסים שלכל אחד מהם נקבע מחיר שונה, גם אם בעת ביצוע ההזמנה קיים במלאי כרטיס טיסה בודד במחיר נמוך יותר.

ב"כ המבקש המייצג: עופר ורד עו"ד

ב"כ אל על: עו"ד חניטל בלינסון - נבון, עו"ד מזי אוחיון, יגאל ארנון ושות'

עיתון: גלובס , הארץ
אל על

תביעה ייצוגית |אל-על נתיבי אויר לישראל בע"מ [23/07/2019]

ת"צ - 21074-04-14

הצדדים - ברנד נ' אל-על נתיבי אויר לישראל בע"מ

תאריך פרסום - 23.7.2019

תקציר - עניינה של התביעה הייצוגית בטענה, כי ברכישת כרטיסי טיסה של אל על באצעות אתר האינטרנט של הנתבעת הייצוגית, מוצגים במעמד המכירה תנאי ביטול ושינוי הכרטיס (בתקופה שלאחר חלוף זכות הביטול מכוח חוק הגנת הצרכן), באופן מטעה וכן כי הנתבעת הייצוגית איננה שולחת את פרטי הביטול והשינוי ללקוח גם לאחר רכישת הכרטיס.

ב"כ התובע - עו"ד אסף פינק

עיתון: גלובס , הארץ
אל על 2

תביעה ייצוגית | אל על נתיבי אוויר לישראל בע"מ [21/12/2017]

ת"צ: 15698-04-15 הצדדים: רו"ח עופר מנירב והגב' פנינה מנירב נ' אל על נתיבי אוויר לישראל בע"מ תאריך פרסום: 21/12/17

תקציר:

שינויים בתכנית המועדון של הנוסע המתמיד של אל על.

חברי הקבוצה: כלל החברים, בכל המעמדות, של מועדון "הנוסע המתמיד" של אל על שבמועד כל אחד מהשינויים שנעשו על ידי אל על

בתוכנית המועדון בשנים 2014 ו-2015 ונזכרו בהחלטת בית המשפט, החזיקו בנקודות ושערך נקודותיהם פחת בשל השינויים.

עילת התביעה: שינוי שלא כדין, של תנאי תכנית מועדון הנוסע המתמיד של אל על

תוצאת תמונה עבור אל על