אינטרנט | הסכמי פשרה בישראל

אינטרנט

בנק הפועלים

תביעה ייצוגית |בנק הפועלים בע"מ [28/11/2018]

ת"צ: 52648-09-16

הצדדים: טל מכניאן נ' בנק הפועלים בע"מ

תאריך פרסום: 28/11/18

תקציר:

הטענה: במערכת המסחר המקוונת שבאתר האינטרנט של הבנק מתרחשות תקלות שבמסגרתן מוצגים בפני המשתמשים נתונים לא עדכניים של ניירות ערך, ואשר הבנק מודע להתרחשותן אך נמנע מלעדכן את לקוחותיו לגביהן.

ב"כ התובע המייצג: עו"ד עידן איידן

ב"כ הנתבע: עו"ד יחיאל כשר

שומפיינד

תביעה ייצוגית | חברת שופמיינד בע"מ [07/06/2018]

ת"צ: 1507-01-17 הצדדים: כץ נ' שומפיינד בע"מ תאריך פרסום: 7/6/18 תקציר: כלל לקוחות המשיבה שרכשו באתר האינטרנט "וואלה שופס" מוצרים, לגביהם חלה חובת סימון המחיר ליחידת מידה, לפי תקנות הגנת הצרכן (מחיר ליחידת מידה) ואשר לגביהם לא קיימה המשיבה את החובה שבתקנות המפורטות בהסכם להציג את המחיר ליחידת מידה. תוצאת תמונה עבור וואלה שופס

עיתון: ישראל היום
יינות ביתן 3

תביעה ייצוגית | יינות ביתן בע"מ [12/07/2018]

ת"צ: 512017989 הצדדים: קרן מגן  נ' יינות ביתן בע"מ תאריך פרסום: 12/7/18 תקציר: ביום 7/6/18 אישר בית המשפט המחוזי בחיפה, בקשה לאישור הסדר הפשרה בין קרן מגן לבין יינות ביתן בע"מ. עניינה של התובענה בטענת המבקשת לפיה מכרה המשיבה באמצעות אתר האינטרנט, מוצרי מזון שחל לגביהם איסור למכרם מחיר העולה על מחיר מרבי קבוע לפי חוק הפיקוח על מחירי מצרכים ושירותים. לטענת המבקשת, המשיבה מכרה מוצרים בפיקוח אשר מחירם המרבי נקבע בצווי הפיקוח המחיר העולה על מחירם המרבי.  

עיתון: מעריב
Capture

הסדר פשרה |חברת שופמיינד בע"מ [19/12/2018]

ת"צ: 1507-01-17

הצדדים: עינת כץ נ' חברת שופמיינד בע"מ

תאריך פרסום: 19/12/18

תקציר

התובענה עוסקת בהפרות לכאורה של תקנות הגנת הצרכן (מחיר ליחידת מידה), באתר וואלה שופס.

ב"כ התובעת והקבוצה: עו"ד הגר ביין

ב"כ הנתבעת: עו"ד יאיר זהבי

עיתון: הארץ , מעריב
בזק בינלאומי תביעה

הסדר פשרה | בזק בינלאומי [13/12/16]

ת"צ: 62729-11-15
הצדדים: לירון טל נ' בזק בינלאומי בע"מ
תאריך פרסום: 13/12/16

בינלאומי

הסדר פשרה | בזק בינלאומי בע"מ [31/12/2019]

ת"צ - 52979-11-11 הצדדים - בלומברג ואח' נ' בזק בינלאומי בע"מ תאריך פרסום - 31/12/19 תקציר - הטענה: בימים 16-27.10.2011 חוו לקוחותיה הפרטיים של בזק בינלאומי המנויים על שירותי הגישה לאינטרנט בחודש אוקטובר 2011 איטיות משמעותית בגלישה לאתרים בחו"ל. בתביעה נטען כי איטיות זו אירעה כתוצאה ממכירת יתר המהווה הפרת חוזה.  

עיתון: גלובס , מעריב
מידע נכסים תובענה ייצוגית

תובענה ייצוגית | מידע כנסים [1/2/17]

ת"צ: 14022-08-16
הצדדים: גלסברג ואח' נ' מידע כנסים בע"מ
תאריך פרסום: 01/02/17

אמינול

תובענה ייצוגית |אניפט בע"מ וש.ס אנימול בע"מ [05/05/2019]

ת"צ - 31280-04-16

הצדדים - סולומון נ' אניפט בע"מ וש.ס אנימול בע"מ

תאריך פרסום - 5.5.2019

תקציר -בתביעה נטען כי המשיבות לא הציגו באתרי האינטרנט שלהן את מחירי המוצרים ליחידת מידה, בניגוד לכאורה לתקנות הגנת הצרכן.

ב"כ המבקשת - עו"ד הגר ביין

ב"כ המשיבות - עו"ד תמיר כהנוב

עיתון: גלובס , מעריב
בנק הפועלים

תובענה ייצוגית |בנק הפועלים בע"מ [08/03/2019]

ת"צ - 52648-09-16

הצדדים - טל מכניאן נ' בנק הפועלים בע"מ

תאריך פרסום - 8.3.2019

תקציר - בתובענה נטען כי במערכת המסחר המקוונת שבאתר האינטרנט של הבנק מתרחשות תקלות שבמסדרתן מוצגים בפני המשתמשים נתונים לא עדכניים של ניירות ערך, ואשר הבנק מודע להתרחשותן אך נמנע מלעדכן את לקוחותיו לגביהן, וכי כתוצאה מאותן תקלות הוטעו משתמשים במערכת המקוונת, כאשר ביצעו עסקאות בניירות ערך על יסוד נתונים מהותיים למסחר, שהיו בלתי מעודכנות.

ב"כ המבקש - עו"ד עידן איידן

ב"כ הבנק - עו"ד יחיאל כשר

פייפאל הסדר פשרה

הסדר פשרה | פייפאל [21/02/17]

ת"צ: 39292-04-13
הצדדים: מר רז קלינגהופר וחברת PayPal Pte. LTD (פייפאל)
תאריך פרסום: 21/02/17

סונול

הסדר פשרה |חברת סונול ישראל בע"מ [19/11/2019]

ת"צ - 32754-11-18 הצדדים - מר גבארין תיסר נ' חברת סונול ישראל בע"מ תאריך פרסום - 19/11/19 תקציר - הטענה: סונול הפרה את חובותיה כלפי אנשים עם מוגבלויות, בכך שלא פרסמה באתר האינטרנט שלה את התאמות הנגישות שבוצעו בסניפי חנויות הנוחות ותחנות הדלק שהיא מפעילה. זאת, לטענת המבקש, בניגוד להוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, ובניגוד לתקנה 34 לתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות. ב"כ המבקש: עו"ד יוחי גבע, עו"ד טל לביא ב"כ המשיבה: פישר בכר חן וול אוריון ושות'  

עיתון: הארץ , מעריב
הרצוג פוקס נאמן

תביעה ייצוגית | אסוס בע"מ [22/01/2019]

ת"צ - 61273-02-17

הצדדים - נדב מרסיאנו נ' Asos.com Ltd

תאריך פרסום - 22.1.2019

תקציר - נטען כי המשיבה מסרה ללקוחותיה בישראל חבילות של מוצרים אותם רכשו בנקודות איסוף

ולא ישירות בכתובת שהוזנה על ידם, בניגוד למצג שהופיע באתר האינטרנט שלה לעניין זה.

ב"כ המבקש - עו"ד דוד שוורצבאום

ב"כ המשיבה - עו"דיצחק שרגאי

עיתון: גלובס , כלכליסט
איסתא 3

הסדר פשרה |איסתא ישראל בע"מ [10/12/2019]

ת"צ - 63984-12-17 הצדדים - רינת לרנר נ' איסתא ישראל בע"מ תאריך פרסום - 10/12/19 תקציר - עניינה של התובענה בתשלומים אותם גובה איסתא לעצמה ובעבור חברות התעופה מלקוחות אשר רכשו ממנה כרטיס טיסה וביצעו בו שינויים. ב"כ המבקשת: עו"ד אסף כהן ב"כ איסתא: עו"ד מיכל אפרת אלפרין  

אול יו ניד

תובענה ייצוגית |אול יו ניד בע"מ [23/05/2019]

ת"צ - 31167-03-15

הצדדים - דוד דביר נ' אול יו ניד בע"מ

תאריך פרסום - 23.5.2019

תקציר - עניינה של בקשת האישור באופציית "הפסקת מנוי ה-VIP", אותה מעניקה המשיבה לבעלי מנוי ה-VIP, המקנה שירותים נבחרים באתר המשיבה, ומתחדש מידי חודש בחודשו בתמורה לתשלום חודשי. לטענת המבקש, המשיבה הפרה את הוראות חוק הגנת הצרכן, בכך שהיא אינה מאפשרת לצרכן לבטל את המנוי ולקבל החזר יחסי בגין יתרת התקופה שממועד מתן הודעת הביטול ועד לתום החודש עליו שילם המנוי מבעוד מועד.

ב"כ המבקש - עו"ד דביר גליזר, עו"ד מאיר גוטרבוים

ב"כ המשיבה - שבלת עם ראב"ד, מגריזו, בנקל ושות'

הסכם פשרה בזק

הסדר פשרה | נגד בזק [14/11/16]

ת"א: 2519/06
הצדדים: איתן אלחדז נ' בזק - החברה הישראלית לתקשורת בע"מ
תאריך פרסום: 14/11/16

עיתון: גלובס , הארץ
שופס

הסדר פשרה |USHOPS [27/09/2019]

ת"צ - 48699-08-18 תאריך פרסום - 27.9.2019 תקציר - המבקש טוען כי המשיבה המחזיקה ומפעילה את אתר האינטרנט USHOPS מפרה את הוראות חוק הגנת הצרכן. ב"כ המבקש: עו"ד יעקב ישראלי, עו"ד רמי איתן, עו"ד אסף פינק, עו"ד איתי ארגוב ב"כ המשיבה: עו"ד משה יעקב  

עיתון: גלובס , הארץ
עזרעאלי

תביעה ייצוגית | עזריאלי אי קומרס בע"מ [13/09/2018]

ת"צ: 10190-01-17 הצדדים: חלוואני נ' עזריאלי אי קומרס בע"מ תאריך פרסום: 13.9.18 תקציר: הטענה: מחיריהם ליחידת מידה של חלק מהמוצרים באתר המשיבה Buy2.co.il (כיום באמצעות אתר עזריאלי) לא הוצגו בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (מחיר ליחידת מידה), ובטענה כי המשיבה לא קיימה את החובה להציג את תכולת/כמות חלק מהמוצרים באתר. Capture    

עיתון: ישראל היום
אניפט

תביעה ייצוגית |אניפט בע"מ וש.ס אנימול בע"מ [12/02/2019]

ת"צ -  31280-04-16

הצדדים - מעיין סולומון נ' אניפט בע"מ וש.ס אנימול בע"מ

תאריך פרסום - 12.2.2019

תקציר - נטען כי המשיבות לא הציגו באתרי האינטרנט שלהן את מחירי המוצרים ליחדית מידה וזאת לכאורה בניגוד לתקנות הגנת הצרכן (מחיר ליחידת מידה), התשס"ח - 2008.

ב"כ המבקשת - עו"ד הגר ביין

ב"כ המשיבה - עו"ד תמיר כהנוב

גרופר פרסום שני

הסכם פשרה | גרופר קניות חברתיות בע"מ – פרסום חוזר [25/08/2017]

ת"צ: 12001-10-13, 16861-10-13 הצדדים: שמעון פריזנט ואירית גבאי נ' גרופר תאריך פרסום: 25/08/17

עיתון: מעריב הבוקר
012 סמייל טלקום

הסדר פשרה | 012 סמייל טלקום [3/1/17]

ת"צ: 46059-05-15
הצדדים: אמנון אטד נ' 012 סמייל טלקום בע"מ
תאריך פרסום: 03/01/17

לאומית

תביעה ייצוגית | לאומית שירותי בריאות [06/05/2018]

ת"צ: 36371-12-15 הצדדים: אלונה פלח נ' לאומית שירותי בריאות תאריך פרסום: 6/5/18 תקציר: הטענה: המשיבה נמנעת מקביעה ופרסום תקנון כדין וכן כי המשיבה אינה מאפשרת עיון בתקנונה וכל זאת בניגוד להוראות חוק ביטוח בריאות ממלכתי. כמו כן נטען, כי המשיבה אינה עומדת בחלק מהוראות חוזרי משרד הבריאות בכל הנוגע לאתר האינטרנט של המשיבה. תוצאת תמונה עבור קופת חולים לאומית

עיתון: מעריב הבוקר
הוט נט

הסדר פשרה |הוט נט שירותי אינטרנט [24/09/2019]

ת"צ - 10637-05-18 הצדדים - המבקש נ' הוט נט תאריך פרסום - 24.9.2019 תקציר - בתביעה נטען, בין היתר, כי הוט נט הפרה, כביכול, את חובותיה על פי הוראות חוק הגנת הצרכן וחוקים נוספים בעניין תשלומים שהיא גבתה ביתר מלקוחותיה ולא החזירה אותם, לכאורה, באופן מלא וכמתחייב בחוק הגנת הצרכן. לטענת המבקש, הוט נט אשר משווקת חבילות גלישת אינטרנט ביתי המשלבות רכיב שירותי תשתית אינטרנט ורכיב ספק גישה לאינטרנט במחיר כולל, מתחילה את הגביה בעד חבילת הגלישה ממועד ההתקשרות עם הלקוח וטרם חיבור רכיב תשתית האינטרנט. זאת כאשר ישנו הפרש של מספר ימים בין יום ההתקשרות לבין מועד חיבור התשתית בפועל, ובעוד שרכיב ספק האינטרנט בחבילת הגלישה מסופק ללקוח ממועד ההתקשרות. ב"כ עוה"ד דיקלה ברנס ואח' ב"כ הוט נט: פישר בכר חן וול אוריון ושות'  

עיתון: הארץ , כלכליסט
גרופר 2

תביעה ייצוגית | גרופר קניות חברתיות בע"מ [05/07/2018]

ת"צ: 29313-03-16 הצדדים: ניר ותמר דינס  נ' גרופר קניות חברתיות בע"מ תאריך פרסום: 5/7/18 תקציר: הטענה: המשיבה הציגה באתר האינטרנט שלה מחיר של "שווי מוצר" ו"שווי הנחה" בעסקה לרכישת שובר, ואולם התברר למבקשים שמחירים אלה אינם משקפים את השווי של המוצר באתר בית העסק הרלבנטי. בכך, המשיבה ביצעה הטעיה כמובנה בסעיף 2(א) לחוק הגנת הצרכן, וגרמה לנזק בשיעור ההנחה שלא ניתנה. תוצאת תמונה עבור גרופון

עיתון: ישראל היום
קטגוריה: אינטרנט, בנק הפועלים, בנקים, ניירות ערך, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מזון, מחירים, רשת חנויות, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, מחירים, סימון, אינטרנט, בנק הפועלים, הטעיה, ניירות ערך, אינטרנט, עמלות, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, ביגוד ונעליים, דואר, הטעיה, מצג שווא, שוברי זיכוי, אינטרנט, ביטולים, גביית יתר, טיסות, תעופה, אינטרנט, מנויים, שירותים, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, אינטרנט, ביגוד ונעליים, הגנת הצרכן, מחירים, תכולה, תשלומים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, גרופון, שובר, שוברי זיכוי, אינטרנט, אינטרנט, בריאות, חוק ביטוח בריאות, קופת חולים, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, גרופון, הגנת הצרכן, חיובים, מבצעים, מחירים, שובר, תשלומים
אלקליל 1

תביעה ייצוגית |אלקליל בע"מ [13/05/2019]

ת"צ -20717-12-18

הצדדים - בריוטי נ' אלקליל בע"מ

תאריך פרסום - 13.5.2019

תקציר - התובענה עוסקת בטענה כי באתר הסחר האינטרנטי של המשיבה לא הוצגו מחירי המוצרים ליחידת מידה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן, ולפיכך נטען כי נגרם לצרכנים נזק ממוני ובלתי ממוני.

ב"כ המבקשת - עו"ד הגר ביין

ב"כ המשיבה - עו"ד מיכה מנס

קטגוריה: אינטרנט, בנק הפועלים, בנקים, ניירות ערך, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מזון, מחירים, רשת חנויות, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, מחירים, סימון, אינטרנט, בנק הפועלים, הטעיה, ניירות ערך, אינטרנט, עמלות, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, ביגוד ונעליים, דואר, הטעיה, מצג שווא, שוברי זיכוי, אינטרנט, ביטולים, גביית יתר, טיסות, תעופה, אינטרנט, מנויים, שירותים, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, אינטרנט, ביגוד ונעליים, הגנת הצרכן, מחירים, תכולה, תשלומים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, גרופון, שובר, שוברי זיכוי, אינטרנט, אינטרנט, בריאות, חוק ביטוח בריאות, קופת חולים, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, גרופון, הגנת הצרכן, חיובים, מבצעים, מחירים, שובר, תשלומים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני
בזק 2

הסכם פשרה |בזק חברה ישראלית לתקשורת בע"מ [14/05/2019]

ת"צ - 3254-11-15

הצדדים - רם דקל נ' בזק חברה ישראלית לתקשורת בע"מ

תאריך פרסום - 14.5.2019

תקציר - עניינה של הבקשה לאישור הוא בטענת המבקש כי מפרסומים ומשיווק של המשיבה הבין המבקש כי חבילות הגלישה של המשיבה (דוגמת חבילת MAX100 או TOP100ׂ) מאפשרות גלישה במהירות מ"ב, כאשר בפועל לא ניתן היה לגלוש במהיות האמורה.

ב"כ המבקש - עו"ד אוהד אנטמן

ב"כ המשיבה - עו"ד דני כביר, עו"ד נאור וקנין

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: אינטרנט, בנק הפועלים, בנקים, ניירות ערך, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מזון, מחירים, רשת חנויות, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, מחירים, סימון, אינטרנט, בנק הפועלים, הטעיה, ניירות ערך, אינטרנט, עמלות, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, ביגוד ונעליים, דואר, הטעיה, מצג שווא, שוברי זיכוי, אינטרנט, ביטולים, גביית יתר, טיסות, תעופה, אינטרנט, מנויים, שירותים, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, אינטרנט, ביגוד ונעליים, הגנת הצרכן, מחירים, תכולה, תשלומים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, גרופון, שובר, שוברי זיכוי, אינטרנט, אינטרנט, בריאות, חוק ביטוח בריאות, קופת חולים, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, גרופון, הגנת הצרכן, חיובים, מבצעים, מחירים, שובר, תשלומים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית
אביד

תביעה ייצוגית | Praecellens Limited ו- Avid Life Media Inc [15/11/2018]

ת"צ: 16319-09-15 הצדדים: אלמוני באמצעות באי כוחו ממשרד עמית מנור  נ' Praecellens Limited ו- Avid Life Media Inc תאריך פרסום: 15/11/18 תקציר: הטענה: חדירה בלתי מורשית למערכות המחשוב של המשיבות והעתקתו של מידע רב מהן, לרבות מידע הקשור באתר www.ashleymadison.com.  

קטגוריה: אינטרנט, בנק הפועלים, בנקים, ניירות ערך, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מזון, מחירים, רשת חנויות, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, מחירים, סימון, אינטרנט, בנק הפועלים, הטעיה, ניירות ערך, אינטרנט, עמלות, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, ביגוד ונעליים, דואר, הטעיה, מצג שווא, שוברי זיכוי, אינטרנט, ביטולים, גביית יתר, טיסות, תעופה, אינטרנט, מנויים, שירותים, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, אינטרנט, ביגוד ונעליים, הגנת הצרכן, מחירים, תכולה, תשלומים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, גרופון, שובר, שוברי זיכוי, אינטרנט, אינטרנט, בריאות, חוק ביטוח בריאות, קופת חולים, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, גרופון, הגנת הצרכן, חיובים, מבצעים, מחירים, שובר, תשלומים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, פיננסים
חוגלה הסכם פשרה

הסכם הסתלקות | חוגלה קימברלי בע"מ [10/11/16]

ת"צ: 45555-10-15
הצדדים: מר יוסף דרדיגר נגד חוגלה קימברלי שיווק בע"מ
תאריך פרסום: 10/11/16

קטגוריה: אינטרנט, בנק הפועלים, בנקים, ניירות ערך, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מזון, מחירים, רשת חנויות, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, מחירים, סימון, אינטרנט, בנק הפועלים, הטעיה, ניירות ערך, אינטרנט, עמלות, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, ביגוד ונעליים, דואר, הטעיה, מצג שווא, שוברי זיכוי, אינטרנט, ביטולים, גביית יתר, טיסות, תעופה, אינטרנט, מנויים, שירותים, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, אינטרנט, ביגוד ונעליים, הגנת הצרכן, מחירים, תכולה, תשלומים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, גרופון, שובר, שוברי זיכוי, אינטרנט, אינטרנט, בריאות, חוק ביטוח בריאות, קופת חולים, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, גרופון, הגנת הצרכן, חיובים, מבצעים, מחירים, שובר, תשלומים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, פיננסים, אינטרנט, חוק הספאם
הסכם פשרה יד 2

הסכם פשרה | נגד יד 2 [15/11/16]

ת"צ: 6511-07-11
הצדדים: אביהוא רז נ. קורל-תל בע"מ, מפעילת אתר יד 2
תאריך פרסום: 15/11/16

קטגוריה: אינטרנט, בנק הפועלים, בנקים, ניירות ערך, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מזון, מחירים, רשת חנויות, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, מחירים, סימון, אינטרנט, בנק הפועלים, הטעיה, ניירות ערך, אינטרנט, עמלות, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, ביגוד ונעליים, דואר, הטעיה, מצג שווא, שוברי זיכוי, אינטרנט, ביטולים, גביית יתר, טיסות, תעופה, אינטרנט, מנויים, שירותים, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, אינטרנט, ביגוד ונעליים, הגנת הצרכן, מחירים, תכולה, תשלומים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, גרופון, שובר, שוברי זיכוי, אינטרנט, אינטרנט, בריאות, חוק ביטוח בריאות, קופת חולים, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, גרופון, הגנת הצרכן, חיובים, מבצעים, מחירים, שובר, תשלומים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, פיננסים, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט
הסכם פשרה ניצת הדובדבן

הסכם פשרה | נגד ניצת הדובדבן [29/11/16]

ת"צ:  25742-07-15
הצדדים: גד קלנר נגד ניצת הדובדבן בע"מ
תאריך פרסום: 29/11/16

עיתון: גלובס , המבשר
קטגוריה: אינטרנט, בנק הפועלים, בנקים, ניירות ערך, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מזון, מחירים, רשת חנויות, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, מחירים, סימון, אינטרנט, בנק הפועלים, הטעיה, ניירות ערך, אינטרנט, עמלות, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, ביגוד ונעליים, דואר, הטעיה, מצג שווא, שוברי זיכוי, אינטרנט, ביטולים, גביית יתר, טיסות, תעופה, אינטרנט, מנויים, שירותים, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, אינטרנט, ביגוד ונעליים, הגנת הצרכן, מחירים, תכולה, תשלומים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, גרופון, שובר, שוברי זיכוי, אינטרנט, אינטרנט, בריאות, חוק ביטוח בריאות, קופת חולים, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, גרופון, הגנת הצרכן, חיובים, מבצעים, מחירים, שובר, תשלומים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, פיננסים, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, אינטרנט, מזון
שומרת הזורע

הסכם פשרה |שומרת הזורע 1999 [16/06/2019]

ת"צ - 48869-03-19

הצדדים - מאיר זוארץ נ' שומרת הזורע 1999

תאריך פרסום - 16.6.2019

תקציר - בבקשה לאישור נטען, בין היתר, כי המשיבה הפרה את חובותיה כלפי אנשים עם מוגבלויות, בכך שלא פרסמה באתר האינטרנט שלה את התאמות הנגישות שבוצעו בסניפיה.

ב"כ המבקש - עו"ד יוחי גבע

קטגוריה: אינטרנט, בנק הפועלים, בנקים, ניירות ערך, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מזון, מחירים, רשת חנויות, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, מחירים, סימון, אינטרנט, בנק הפועלים, הטעיה, ניירות ערך, אינטרנט, עמלות, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, ביגוד ונעליים, דואר, הטעיה, מצג שווא, שוברי זיכוי, אינטרנט, ביטולים, גביית יתר, טיסות, תעופה, אינטרנט, מנויים, שירותים, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, אינטרנט, ביגוד ונעליים, הגנת הצרכן, מחירים, תכולה, תשלומים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, גרופון, שובר, שוברי זיכוי, אינטרנט, אינטרנט, בריאות, חוק ביטוח בריאות, קופת חולים, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, גרופון, הגנת הצרכן, חיובים, מבצעים, מחירים, שובר, תשלומים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, פיננסים, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, אינטרנט, מזון, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, נגישות
סלקום 1

תביעה ייצוגית | סלקום תקשורת קווית ש.מ (לשעבר 013 נטוויז'ן בע"מ) [12/10/2018]

ת"צ: 46737-06-15 הצדדים: חן  נ' סלקום תקשורת קווית ש.מ. (לשעבר 013 נטוויז'ן בע"מ) תאריך פרסום: 12.10.18 תקציר: עניינה של בקשת האישור בטענה לקיומם של "לקוחות רדומים" של שירותי אספקת הגישה לאינטרנט של המשיבה, אשר לפי הנטען על המשיבה מוטלות חובות כאלו ואחרות כלפיהם, והיא נוהגת כלפיהם שלא כדין כביכול, ובין היתר נוהגת לחדש התקשרויות עמם ולעדכן את תעריפי השירות עמם באופן "אוטומטי" כביכול.    

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: אינטרנט, בנק הפועלים, בנקים, ניירות ערך, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מזון, מחירים, רשת חנויות, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, מחירים, סימון, אינטרנט, בנק הפועלים, הטעיה, ניירות ערך, אינטרנט, עמלות, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אינטרנט, ביגוד ונעליים, דואר, הטעיה, מצג שווא, שוברי זיכוי, אינטרנט, ביטולים, גביית יתר, טיסות, תעופה, אינטרנט, מנויים, שירותים, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, אינטרנט, ביגוד ונעליים, הגנת הצרכן, מחירים, תכולה, תשלומים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, גרופון, שובר, שוברי זיכוי, אינטרנט, אינטרנט, בריאות, חוק ביטוח בריאות, קופת חולים, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, גרופון, הגנת הצרכן, חיובים, מבצעים, מחירים, שובר, תשלומים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, פיננסים, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, אינטרנט, מזון, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, נגישות, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות