אינטרנט | הסכמי פשרה בישראל

אינטרנט

אניפט

תביעה ייצוגית |אניפט בע"מ וש.ס אנימול בע"מ [12/02/2019]

ת"צ -  31280-04-16

הצדדים - מעיין סולומון נ' אניפט בע"מ וש.ס אנימול בע"מ

תאריך פרסום - 12.2.2019

תקציר - נטען כי המשיבות לא הציגו באתרי האינטרנט שלהן את מחירי המוצרים ליחדית מידה וזאת לכאורה בניגוד לתקנות הגנת הצרכן (מחיר ליחידת מידה), התשס"ח - 2008.

ב"כ המבקשת - עו"ד הגר ביין

ב"כ המשיבה - עו"ד תמיר כהנוב

אמינול

תובענה ייצוגית |אניפט בע"מ וש.ס אנימול בע"מ [05/05/2019]

ת"צ - 31280-04-16

הצדדים - סולומון נ' אניפט בע"מ וש.ס אנימול בע"מ

תאריך פרסום - 5.5.2019

תקציר -בתביעה נטען כי המשיבות לא הציגו באתרי האינטרנט שלהן את מחירי המוצרים ליחידת מידה, בניגוד לכאורה לתקנות הגנת הצרכן.

ב"כ המבקשת - עו"ד הגר ביין

ב"כ המשיבות - עו"ד תמיר כהנוב

עיתון: גלובס , מעריב
בנק הפועלים

תביעה ייצוגית |בנק הפועלים בע"מ [28/11/2018]

ת"צ: 52648-09-16

הצדדים: טל מכניאן נ' בנק הפועלים בע"מ

תאריך פרסום: 28/11/18

תקציר:

הטענה: במערכת המסחר המקוונת שבאתר האינטרנט של הבנק מתרחשות תקלות שבמסגרתן מוצגים בפני המשתמשים נתונים לא עדכניים של ניירות ערך, ואשר הבנק מודע להתרחשותן אך נמנע מלעדכן את לקוחותיו לגביהן.

ב"כ התובע המייצג: עו"ד עידן איידן

ב"כ הנתבע: עו"ד יחיאל כשר

בזק בינלאומי תביעה

הסדר פשרה | בזק בינלאומי [13/12/16]

ת"צ: 62729-11-15
הצדדים: לירון טל נ' בזק בינלאומי בע"מ
תאריך פרסום: 13/12/16

הסכם פשרה בזק

הסדר פשרה | נגד בזק [14/11/16]

ת"א: 2519/06
הצדדים: איתן אלחדז נ' בזק - החברה הישראלית לתקשורת בע"מ
תאריך פרסום: 14/11/16

עיתון: גלובס , הארץ
בזק החברה הישראלית

הסכם פשרה | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [17/07/2017]

ת"צ: 28453-10-15 הצדדים: עדי ליבוביץ' נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום: 17/07/2017

עיתון: ישראל היום
רמי לוי 2

תביעה ייצוגית | רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה 2006 בע"מ [1/11/2017]

ת"צ: 10047-05-15 הצדדים: מיכל טלמון  נ' רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה 2006 בע"מ תאריך פרסום: 1/11/17

תקציר:

הגדרת הקבוצה שעליה חל ההסדר:

לקוחות שרכשו מוצרים מהאתר של רמי לוי ושילמו עבורם מחיר גבוה (מחיר שאינו בפיקוח) מאחר שלא ציינו באתר מהם המוצרים שמחירם בפיקוח ומה המחיר שלהם.

המשיבה:

תמשיך להציב רשימה של מחירים בפיקוח באתר ותוודא שהיא שלמה ועדכנית. ותמשיך לסמן את המוצרים שבפיקוח גם בתמונות.

המשיבה תעניק לציבור הטבה בשווי 30,000 ש"ח בדרך של תרומה שתועבר לעמותת "אנוש".

רמי לוי חלב

עזרעאלי

תביעה ייצוגית | עזריאלי אי קומרס בע"מ [13/09/2018]

ת"צ: 10190-01-17 הצדדים: חלוואני נ' עזריאלי אי קומרס בע"מ תאריך פרסום: 13.9.18 תקציר: הטענה: מחיריהם ליחידת מידה של חלק מהמוצרים באתר המשיבה Buy2.co.il (כיום באמצעות אתר עזריאלי) לא הוצגו בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (מחיר ליחידת מידה), ובטענה כי המשיבה לא קיימה את החובה להציג את תכולת/כמות חלק מהמוצרים באתר. Capture    

עיתון: ישראל היום
הסכם פשרה יד 2

הסכם פשרה | נגד יד 2 [15/11/16]

ת"צ: 6511-07-11
הצדדים: אביהוא רז נ. קורל-תל בע"מ, מפעילת אתר יד 2
תאריך פרסום: 15/11/16

גרופר פרסום שני

הסכם פשרה | גרופר קניות חברתיות בע"מ – פרסום חוזר [25/08/2017]

ת"צ: 12001-10-13, 16861-10-13 הצדדים: שמעון פריזנט ואירית גבאי נ' גרופר תאריך פרסום: 25/08/17

עיתון: מעריב הבוקר
לאומית

תביעה ייצוגית | לאומית שירותי בריאות [06/05/2018]

ת"צ: 36371-12-15 הצדדים: אלונה פלח נ' לאומית שירותי בריאות תאריך פרסום: 6/5/18 תקציר: הטענה: המשיבה נמנעת מקביעה ופרסום תקנון כדין וכן כי המשיבה אינה מאפשרת עיון בתקנונה וכל זאת בניגוד להוראות חוק ביטוח בריאות ממלכתי. כמו כן נטען, כי המשיבה אינה עומדת בחלק מהוראות חוזרי משרד הבריאות בכל הנוגע לאתר האינטרנט של המשיבה. תוצאת תמונה עבור קופת חולים לאומית

עיתון: מעריב הבוקר
יינות ביתן 3

תביעה ייצוגית | יינות ביתן בע"מ [12/07/2018]

ת"צ: 512017989 הצדדים: קרן מגן  נ' יינות ביתן בע"מ תאריך פרסום: 12/7/18 תקציר: ביום 7/6/18 אישר בית המשפט המחוזי בחיפה, בקשה לאישור הסדר הפשרה בין קרן מגן לבין יינות ביתן בע"מ. עניינה של התובענה בטענת המבקשת לפיה מכרה המשיבה באמצעות אתר האינטרנט, מוצרי מזון שחל לגביהם איסור למכרם מחיר העולה על מחיר מרבי קבוע לפי חוק הפיקוח על מחירי מצרכים ושירותים. לטענת המבקשת, המשיבה מכרה מוצרים בפיקוח אשר מחירם המרבי נקבע בצווי הפיקוח המחיר העולה על מחירם המרבי.  

עיתון: מעריב
אול יו ניד

תובענה ייצוגית |אול יו ניד בע"מ [23/05/2019]

ת"צ - 31167-03-15

הצדדים - דוד דביר נ' אול יו ניד בע"מ

תאריך פרסום - 23.5.2019

תקציר - עניינה של בקשת האישור באופציית "הפסקת מנוי ה-VIP", אותה מעניקה המשיבה לבעלי מנוי ה-VIP, המקנה שירותים נבחרים באתר המשיבה, ומתחדש מידי חודש בחודשו בתמורה לתשלום חודשי. לטענת המבקש, המשיבה הפרה את הוראות חוק הגנת הצרכן, בכך שהיא אינה מאפשרת לצרכן לבטל את המנוי ולקבל החזר יחסי בגין יתרת התקופה שממועד מתן הודעת הביטול ועד לתום החודש עליו שילם המנוי מבעוד מועד.

ב"כ המבקש - עו"ד דביר גליזר, עו"ד מאיר גוטרבוים

ב"כ המשיבה - שבלת עם ראב"ד, מגריזו, בנקל ושות'

012 סמייל טלקום

הסדר פשרה | 012 סמייל טלקום [3/1/17]

ת"צ: 46059-05-15
הצדדים: אמנון אטד נ' 012 סמייל טלקום בע"מ
תאריך פרסום: 03/01/17

שומרת הזורע

הסכם פשרה |שומרת הזורע 1999 [16/06/2019]

ת"צ - 48869-03-19

הצדדים - מאיר זוארץ נ' שומרת הזורע 1999

תאריך פרסום - 16.6.2019

תקציר - בבקשה לאישור נטען, בין היתר, כי המשיבה הפרה את חובותיה כלפי אנשים עם מוגבלויות, בכך שלא פרסמה באתר האינטרנט שלה את התאמות הנגישות שבוצעו בסניפיה.

ב"כ המבקש - עו"ד יוחי גבע

פייפאל הסדר פשרה

הסדר פשרה | פייפאל [21/02/17]

ת"צ: 39292-04-13
הצדדים: מר רז קלינגהופר וחברת PayPal Pte. LTD (פייפאל)
תאריך פרסום: 21/02/17

הרצוג פוקס נאמן

תביעה ייצוגית | אסוס בע"מ [22/01/2019]

ת"צ - 61273-02-17

הצדדים - נדב מרסיאנו נ' Asos.com Ltd

תאריך פרסום - 22.1.2019

תקציר - נטען כי המשיבה מסרה ללקוחותיה בישראל חבילות של מוצרים אותם רכשו בנקודות איסוף

ולא ישירות בכתובת שהוזנה על ידם, בניגוד למצג שהופיע באתר האינטרנט שלה לעניין זה.

ב"כ המבקש - עו"ד דוד שוורצבאום

ב"כ המשיבה - עו"דיצחק שרגאי

עיתון: גלובס , כלכליסט
שומפיינד

תביעה ייצוגית | חברת שופמיינד בע"מ [07/06/2018]

ת"צ: 1507-01-17 הצדדים: כץ נ' שומפיינד בע"מ תאריך פרסום: 7/6/18 תקציר: כלל לקוחות המשיבה שרכשו באתר האינטרנט "וואלה שופס" מוצרים, לגביהם חלה חובת סימון המחיר ליחידת מידה, לפי תקנות הגנת הצרכן (מחיר ליחידת מידה) ואשר לגביהם לא קיימה המשיבה את החובה שבתקנות המפורטות בהסכם להציג את המחיר ליחידת מידה. תוצאת תמונה עבור וואלה שופס

עיתון: ישראל היום
אביד

תביעה ייצוגית | Praecellens Limited ו- Avid Life Media Inc [15/11/2018]

ת"צ: 16319-09-15 הצדדים: אלמוני באמצעות באי כוחו ממשרד עמית מנור  נ' Praecellens Limited ו- Avid Life Media Inc תאריך פרסום: 15/11/18 תקציר: הטענה: חדירה בלתי מורשית למערכות המחשוב של המשיבות והעתקתו של מידע רב מהן, לרבות מידע הקשור באתר www.ashleymadison.com.  

אלקליל

תביעה ייצוגית |אלקליל בע"מ [17/03/2019]

ת"צ - 20717-12-18 הצדדים - בריוטי נ' אלקליל בע"מ תאריך פרסום - 17.3.2019 תקציר - בקשת האישור עוסקת בטענה כי באתר הסחר האינטרנטי של המשיבה שכתובתו www.clinique.co.il לא הוצגו מחירי המוצרים ליחידת מידה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן. ב"כ המבקשת - עו"ד הגר ביין ב"כ המשיבה - עו"ד מיכה מנס  

קטגוריה: אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, מחירים, סימון, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אינטרנט, בנק הפועלים, בנקים, ניירות ערך, אינטרנט, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, אינטרנט, ביגוד ונעליים, הגנת הצרכן, מחירים, תכולה, תשלומים, אינטרנט, אינטרנט, גרופון, שובר, שוברי זיכוי, אינטרנט, בריאות, חוק ביטוח בריאות, קופת חולים, אינטרנט, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מזון, מחירים, רשת חנויות, אינטרנט, מנויים, שירותים, אינטרנט, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, נגישות, אינטרנט, עמלות, אינטרנט, ביגוד ונעליים, דואר, הטעיה, מצג שווא, שוברי זיכוי, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, פיננסים, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים
גרופר 2

תביעה ייצוגית | גרופר קניות חברתיות בע"מ [05/07/2018]

ת"צ: 29313-03-16 הצדדים: ניר ותמר דינס  נ' גרופר קניות חברתיות בע"מ תאריך פרסום: 5/7/18 תקציר: הטענה: המשיבה הציגה באתר האינטרנט שלה מחיר של "שווי מוצר" ו"שווי הנחה" בעסקה לרכישת שובר, ואולם התברר למבקשים שמחירים אלה אינם משקפים את השווי של המוצר באתר בית העסק הרלבנטי. בכך, המשיבה ביצעה הטעיה כמובנה בסעיף 2(א) לחוק הגנת הצרכן, וגרמה לנזק בשיעור ההנחה שלא ניתנה. תוצאת תמונה עבור גרופון

עיתון: ישראל היום
קטגוריה: אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, מחירים, סימון, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אינטרנט, בנק הפועלים, בנקים, ניירות ערך, אינטרנט, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, אינטרנט, ביגוד ונעליים, הגנת הצרכן, מחירים, תכולה, תשלומים, אינטרנט, אינטרנט, גרופון, שובר, שוברי זיכוי, אינטרנט, בריאות, חוק ביטוח בריאות, קופת חולים, אינטרנט, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מזון, מחירים, רשת חנויות, אינטרנט, מנויים, שירותים, אינטרנט, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, נגישות, אינטרנט, עמלות, אינטרנט, ביגוד ונעליים, דואר, הטעיה, מצג שווא, שוברי זיכוי, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, פיננסים, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אינטרנט, גרופון, הגנת הצרכן, חיובים, מבצעים, מחירים, שובר, תשלומים
סלקום 1

תביעה ייצוגית | סלקום תקשורת קווית ש.מ (לשעבר 013 נטוויז'ן בע"מ) [12/10/2018]

ת"צ: 46737-06-15 הצדדים: חן  נ' סלקום תקשורת קווית ש.מ. (לשעבר 013 נטוויז'ן בע"מ) תאריך פרסום: 12.10.18 תקציר: עניינה של בקשת האישור בטענה לקיומם של "לקוחות רדומים" של שירותי אספקת הגישה לאינטרנט של המשיבה, אשר לפי הנטען על המשיבה מוטלות חובות כאלו ואחרות כלפיהם, והיא נוהגת כלפיהם שלא כדין כביכול, ובין היתר נוהגת לחדש התקשרויות עמם ולעדכן את תעריפי השירות עמם באופן "אוטומטי" כביכול.    

עיתון: גלובס , מעריב
קטגוריה: אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, מחירים, סימון, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אינטרנט, בנק הפועלים, בנקים, ניירות ערך, אינטרנט, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, אינטרנט, ביגוד ונעליים, הגנת הצרכן, מחירים, תכולה, תשלומים, אינטרנט, אינטרנט, גרופון, שובר, שוברי זיכוי, אינטרנט, בריאות, חוק ביטוח בריאות, קופת חולים, אינטרנט, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מזון, מחירים, רשת חנויות, אינטרנט, מנויים, שירותים, אינטרנט, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, נגישות, אינטרנט, עמלות, אינטרנט, ביגוד ונעליים, דואר, הטעיה, מצג שווא, שוברי זיכוי, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, פיננסים, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אינטרנט, גרופון, הגנת הצרכן, חיובים, מבצעים, מחירים, שובר, תשלומים, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות
אלקליל 1

תביעה ייצוגית |אלקליל בע"מ [13/05/2019]

ת"צ -20717-12-18

הצדדים - בריוטי נ' אלקליל בע"מ

תאריך פרסום - 13.5.2019

תקציר - התובענה עוסקת בטענה כי באתר הסחר האינטרנטי של המשיבה לא הוצגו מחירי המוצרים ליחידת מידה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן, ולפיכך נטען כי נגרם לצרכנים נזק ממוני ובלתי ממוני.

ב"כ המבקשת - עו"ד הגר ביין

ב"כ המשיבה - עו"ד מיכה מנס

קטגוריה: אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, מחירים, סימון, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אינטרנט, בנק הפועלים, בנקים, ניירות ערך, אינטרנט, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, אינטרנט, ביגוד ונעליים, הגנת הצרכן, מחירים, תכולה, תשלומים, אינטרנט, אינטרנט, גרופון, שובר, שוברי זיכוי, אינטרנט, בריאות, חוק ביטוח בריאות, קופת חולים, אינטרנט, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מזון, מחירים, רשת חנויות, אינטרנט, מנויים, שירותים, אינטרנט, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, נגישות, אינטרנט, עמלות, אינטרנט, ביגוד ונעליים, דואר, הטעיה, מצג שווא, שוברי זיכוי, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, פיננסים, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אינטרנט, גרופון, הגנת הצרכן, חיובים, מבצעים, מחירים, שובר, תשלומים, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני
חוגלה הסכם פשרה

הסכם הסתלקות | חוגלה קימברלי בע"מ [10/11/16]

ת"צ: 45555-10-15
הצדדים: מר יוסף דרדיגר נגד חוגלה קימברלי שיווק בע"מ
תאריך פרסום: 10/11/16

קטגוריה: אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, מחירים, סימון, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אינטרנט, בנק הפועלים, בנקים, ניירות ערך, אינטרנט, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, אינטרנט, ביגוד ונעליים, הגנת הצרכן, מחירים, תכולה, תשלומים, אינטרנט, אינטרנט, גרופון, שובר, שוברי זיכוי, אינטרנט, בריאות, חוק ביטוח בריאות, קופת חולים, אינטרנט, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מזון, מחירים, רשת חנויות, אינטרנט, מנויים, שירותים, אינטרנט, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, נגישות, אינטרנט, עמלות, אינטרנט, ביגוד ונעליים, דואר, הטעיה, מצג שווא, שוברי זיכוי, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, פיננסים, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אינטרנט, גרופון, הגנת הצרכן, חיובים, מבצעים, מחירים, שובר, תשלומים, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, חוק הספאם
מידע נכסים תובענה ייצוגית

תובענה ייצוגית | מידע כנסים [1/2/17]

ת"צ: 14022-08-16
הצדדים: גלסברג ואח' נ' מידע כנסים בע"מ
תאריך פרסום: 01/02/17

קטגוריה: אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, מחירים, סימון, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אינטרנט, בנק הפועלים, בנקים, ניירות ערך, אינטרנט, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, אינטרנט, ביגוד ונעליים, הגנת הצרכן, מחירים, תכולה, תשלומים, אינטרנט, אינטרנט, גרופון, שובר, שוברי זיכוי, אינטרנט, בריאות, חוק ביטוח בריאות, קופת חולים, אינטרנט, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מזון, מחירים, רשת חנויות, אינטרנט, מנויים, שירותים, אינטרנט, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, נגישות, אינטרנט, עמלות, אינטרנט, ביגוד ונעליים, דואר, הטעיה, מצג שווא, שוברי זיכוי, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, פיננסים, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אינטרנט, גרופון, הגנת הצרכן, חיובים, מבצעים, מחירים, שובר, תשלומים, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, חוק הספאם
בזק 9

תובענה ייצוגית | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [30/01/2018]

  ת"צ: 28453-10-15 הצדדים: עדי ליבוביץ'  נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום: 30/1/18 תקציר: הטענה: בזק חייבה את לקוחותיה בגין הצטרפות לשירות המאפשר לנטר את הגלישה ברשת האינטרנט הביתית, לסנן את הגישה לאתרי אינטרנט שונים ולקבל התראות הנוגעות לפעולות גלישה שונות, גלישה בטוחה ("שירות גלישה בטוחה"), מבלי שידעו ו/או ביקשו ו/או הסכימו בצורה מפורשת להזמנת שירות זה, ו/או מבלי שבזק שלחה להם מכתב בו יידעה אותם אודות הצטרפותם לשירות, ואודות האפשרות להתנתק משירות זה, בניגוד לחובות הגילוי החלות עליהם מכוח סעיפי חוק הגנת הצרכן. בנוסף, נטען כי בזק הייתה צריכה לספק את שירות גלישה בטוחה בחינם, בהתאם לחוק התקשורת. לאחר אישור הסכם הפשרה ע"י בית המשפט, תזכה בזק את לקוחות השירות שלא קיבלו מכתב, לפי המתווה המפורט בהסכם. תוצאת תמונה עבור בזק

קטגוריה: אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, מחירים, סימון, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אינטרנט, בנק הפועלים, בנקים, ניירות ערך, אינטרנט, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, אינטרנט, ביגוד ונעליים, הגנת הצרכן, מחירים, תכולה, תשלומים, אינטרנט, אינטרנט, גרופון, שובר, שוברי זיכוי, אינטרנט, בריאות, חוק ביטוח בריאות, קופת חולים, אינטרנט, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מזון, מחירים, רשת חנויות, אינטרנט, מנויים, שירותים, אינטרנט, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, נגישות, אינטרנט, עמלות, אינטרנט, ביגוד ונעליים, דואר, הטעיה, מצג שווא, שוברי זיכוי, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, פיננסים, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אינטרנט, גרופון, הגנת הצרכן, חיובים, מבצעים, מחירים, שובר, תשלומים, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים
Capture

הסדר פשרה |חברת שופמיינד בע"מ [19/12/2018]

ת"צ: 1507-01-17

הצדדים: עינת כץ נ' חברת שופמיינד בע"מ

תאריך פרסום: 19/12/18

תקציר

התובענה עוסקת בהפרות לכאורה של תקנות הגנת הצרכן (מחיר ליחידת מידה), באתר וואלה שופס.

ב"כ התובעת והקבוצה: עו"ד הגר ביין

ב"כ הנתבעת: עו"ד יאיר זהבי

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, מחירים, סימון, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אינטרנט, בנק הפועלים, בנקים, ניירות ערך, אינטרנט, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, אינטרנט, ביגוד ונעליים, הגנת הצרכן, מחירים, תכולה, תשלומים, אינטרנט, אינטרנט, גרופון, שובר, שוברי זיכוי, אינטרנט, בריאות, חוק ביטוח בריאות, קופת חולים, אינטרנט, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מזון, מחירים, רשת חנויות, אינטרנט, מנויים, שירותים, אינטרנט, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, נגישות, אינטרנט, עמלות, אינטרנט, ביגוד ונעליים, דואר, הטעיה, מצג שווא, שוברי זיכוי, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, פיננסים, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אינטרנט, גרופון, הגנת הצרכן, חיובים, מבצעים, מחירים, שובר, תשלומים, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון
הסכם פשרה ניצת הדובדבן

הסכם פשרה | נגד ניצת הדובדבן [29/11/16]

ת"צ:  25742-07-15
הצדדים: גד קלנר נגד ניצת הדובדבן בע"מ
תאריך פרסום: 29/11/16

עיתון: גלובס , המבשר
קטגוריה: אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, מחירים, סימון, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אינטרנט, בנק הפועלים, בנקים, ניירות ערך, אינטרנט, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, אינטרנט, ביגוד ונעליים, הגנת הצרכן, מחירים, תכולה, תשלומים, אינטרנט, אינטרנט, גרופון, שובר, שוברי זיכוי, אינטרנט, בריאות, חוק ביטוח בריאות, קופת חולים, אינטרנט, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מזון, מחירים, רשת חנויות, אינטרנט, מנויים, שירותים, אינטרנט, אינטרנט, בעלי מוגבלויות, נגישות, אינטרנט, עמלות, אינטרנט, ביגוד ונעליים, דואר, הטעיה, מצג שווא, שוברי זיכוי, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, פיננסים, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אינטרנט, גרופון, הגנת הצרכן, חיובים, מבצעים, מחירים, שובר, תשלומים, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, מזון
בזק 2

הסכם פשרה |בזק חברה ישראלית לתקשורת בע"מ [14/05/2019]

ת"צ - 3254-11-15

הצדדים - רם דקל נ' בזק חברה ישראלית לתקשורת בע"מ

תאריך פרסום - 14.5.2019

תקציר - עניינה של הבקשה לאישור הוא בטענת המבקש כי מפרסומים ומשיווק של המשיבה הבין המבקש כי חבילות הגלישה של המשיבה (דוגמת חבילת MAX100 או TOP100ׂ) מאפשרות גלישה במהירות מ"ב, כאשר בפועל לא ניתן היה לגלוש במהיות האמורה.

ב"כ המבקש - עו"ד אוהד אנטמן

ב"כ המשיבה - עו"ד דני כביר, עו"ד נאור וקנין

עיתון: הארץ , מעריב