אינטרנט | הסכמי פשרה בישראל

אינטרנט

עזרעאלי

תביעה ייצוגית | עזריאלי אי קומרס בע"מ [13/09/2018]

ת"צ: 10190-01-17 הצדדים: חלוואני נ' עזריאלי אי קומרס בע"מ תאריך פרסום: 13.9.18 תקציר: הטענה: מחיריהם ליחידת מידה של חלק מהמוצרים באתר המשיבה Buy2.co.il (כיום באמצעות אתר עזריאלי) לא הוצגו בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (מחיר ליחידת מידה), ובטענה כי המשיבה לא קיימה את החובה להציג את תכולת/כמות חלק מהמוצרים באתר. Capture    

עיתון: ישראל היום
רמי לוי 2

תביעה ייצוגית | רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה 2006 בע"מ [1/11/2017]

ת"צ: 10047-05-15 הצדדים: מיכל טלמון  נ' רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה 2006 בע"מ תאריך פרסום: 1/11/17

תקציר:

הגדרת הקבוצה שעליה חל ההסדר:

לקוחות שרכשו מוצרים מהאתר של רמי לוי ושילמו עבורם מחיר גבוה (מחיר שאינו בפיקוח) מאחר שלא ציינו באתר מהם המוצרים שמחירם בפיקוח ומה המחיר שלהם.

המשיבה:

תמשיך להציב רשימה של מחירים בפיקוח באתר ותוודא שהיא שלמה ועדכנית. ותמשיך לסמן את המוצרים שבפיקוח גם בתמונות.

המשיבה תעניק לציבור הטבה בשווי 30,000 ש"ח בדרך של תרומה שתועבר לעמותת "אנוש".

רמי לוי חלב

אלקליל

תביעה ייצוגית |אלקליל בע"מ [17/03/2019]

ת"צ - 20717-12-18 הצדדים - בריוטי נ' אלקליל בע"מ תאריך פרסום - 17.3.2019 תקציר - בקשת האישור עוסקת בטענה כי באתר הסחר האינטרנטי של המשיבה שכתובתו www.clinique.co.il לא הוצגו מחירי המוצרים ליחידת מידה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן. ב"כ המבקשת - עו"ד הגר ביין ב"כ המשיבה - עו"ד מיכה מנס  

סלקום 1

תביעה ייצוגית | סלקום תקשורת קווית ש.מ (לשעבר 013 נטוויז'ן בע"מ) [12/10/2018]

ת"צ: 46737-06-15 הצדדים: חן  נ' סלקום תקשורת קווית ש.מ. (לשעבר 013 נטוויז'ן בע"מ) תאריך פרסום: 12.10.18 תקציר: עניינה של בקשת האישור בטענה לקיומם של "לקוחות רדומים" של שירותי אספקת הגישה לאינטרנט של המשיבה, אשר לפי הנטען על המשיבה מוטלות חובות כאלו ואחרות כלפיהם, והיא נוהגת כלפיהם שלא כדין כביכול, ובין היתר נוהגת לחדש התקשרויות עמם ולעדכן את תעריפי השירות עמם באופן "אוטומטי" כביכול.    

עיתון: גלובס , מעריב
איסתא 3

הסדר פשרה |איסתא ישראל בע"מ [10/12/2019]

ת"צ - 63984-12-17 הצדדים - רינת לרנר נ' איסתא ישראל בע"מ תאריך פרסום - 10/12/19 תקציר - עניינה של התובענה בתשלומים אותם גובה איסתא לעצמה ובעבור חברות התעופה מלקוחות אשר רכשו ממנה כרטיס טיסה וביצעו בו שינויים. ב"כ המבקשת: עו"ד אסף כהן ב"כ איסתא: עו"ד מיכל אפרת אלפרין  

הבימה

תביעה ייצוגית |התאטרון הלאומי הבימה בע"מ [24/07/2019]

ת"צ - 50858-02-18

הצדדים - איציק ארביב נ' התאטרון הלאומי הבימה ותאטרון הצפון מרכז אומנויות הבמה (בית העם) בע"מ

תאריך פרסום - 24.7.2019

תקציר - עניינה של בקשת האישור בטענתו של המבקש כי המשיבות לא ביצעו התאמות נגידות באתרי האינטרנט המופעלים על ידן, זאת בניגוד לקבוע בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות.

ב"כ המבקש - אליאס בן-אריה - משרד עורכי דין

ב"כ המשיבה 1 - טישמן פריצקי ושות'

ב"כ המשיבה 2 - זיסמן אהרוני גייר ושות' - עורכי דין

עיתון: גלובס , הארץ
הסכם פשרה יד 2

הסכם פשרה | נגד יד 2 [15/11/16]

ת"צ: 6511-07-11
הצדדים: אביהוא רז נ. קורל-תל בע"מ, מפעילת אתר יד 2
תאריך פרסום: 15/11/16

בזק בינלאומי תביעה

הסדר פשרה | בזק בינלאומי [13/12/16]

ת"צ: 62729-11-15
הצדדים: לירון טל נ' בזק בינלאומי בע"מ
תאריך פרסום: 13/12/16

גרופר 2

תביעה ייצוגית | גרופר קניות חברתיות בע"מ [05/07/2018]

ת"צ: 29313-03-16 הצדדים: ניר ותמר דינס  נ' גרופר קניות חברתיות בע"מ תאריך פרסום: 5/7/18 תקציר: הטענה: המשיבה הציגה באתר האינטרנט שלה מחיר של "שווי מוצר" ו"שווי הנחה" בעסקה לרכישת שובר, ואולם התברר למבקשים שמחירים אלה אינם משקפים את השווי של המוצר באתר בית העסק הרלבנטי. בכך, המשיבה ביצעה הטעיה כמובנה בסעיף 2(א) לחוק הגנת הצרכן, וגרמה לנזק בשיעור ההנחה שלא ניתנה. תוצאת תמונה עבור גרופון

עיתון: ישראל היום
הסכם פשרה ניצת הדובדבן

הסכם פשרה | נגד ניצת הדובדבן [29/11/16]

ת"צ:  25742-07-15
הצדדים: גד קלנר נגד ניצת הדובדבן בע"מ
תאריך פרסום: 29/11/16

עיתון: גלובס , המבשר
בזק 9

תובענה ייצוגית | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [30/01/2018]

  ת"צ: 28453-10-15 הצדדים: עדי ליבוביץ'  נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום: 30/1/18 תקציר: הטענה: בזק חייבה את לקוחותיה בגין הצטרפות לשירות המאפשר לנטר את הגלישה ברשת האינטרנט הביתית, לסנן את הגישה לאתרי אינטרנט שונים ולקבל התראות הנוגעות לפעולות גלישה שונות, גלישה בטוחה ("שירות גלישה בטוחה"), מבלי שידעו ו/או ביקשו ו/או הסכימו בצורה מפורשת להזמנת שירות זה, ו/או מבלי שבזק שלחה להם מכתב בו יידעה אותם אודות הצטרפותם לשירות, ואודות האפשרות להתנתק משירות זה, בניגוד לחובות הגילוי החלות עליהם מכוח סעיפי חוק הגנת הצרכן. בנוסף, נטען כי בזק הייתה צריכה לספק את שירות גלישה בטוחה בחינם, בהתאם לחוק התקשורת. לאחר אישור הסכם הפשרה ע"י בית המשפט, תזכה בזק את לקוחות השירות שלא קיבלו מכתב, לפי המתווה המפורט בהסכם. תוצאת תמונה עבור בזק

בינלאומי

הסדר פשרה | בזק בינלאומי בע"מ [31/12/2019]

ת"צ - 52979-11-11 הצדדים - בלומברג ואח' נ' בזק בינלאומי בע"מ תאריך פרסום - 31/12/19 תקציר - הטענה: בימים 16-27.10.2011 חוו לקוחותיה הפרטיים של בזק בינלאומי המנויים על שירותי הגישה לאינטרנט בחודש אוקטובר 2011 איטיות משמעותית בגלישה לאתרים בחו"ל. בתביעה נטען כי איטיות זו אירעה כתוצאה ממכירת יתר המהווה הפרת חוזה.  

עיתון: גלובס , מעריב
שומפיינד

תביעה ייצוגית | חברת שופמיינד בע"מ [07/06/2018]

ת"צ: 1507-01-17 הצדדים: כץ נ' שומפיינד בע"מ תאריך פרסום: 7/6/18 תקציר: כלל לקוחות המשיבה שרכשו באתר האינטרנט "וואלה שופס" מוצרים, לגביהם חלה חובת סימון המחיר ליחידת מידה, לפי תקנות הגנת הצרכן (מחיר ליחידת מידה) ואשר לגביהם לא קיימה המשיבה את החובה שבתקנות המפורטות בהסכם להציג את המחיר ליחידת מידה. תוצאת תמונה עבור וואלה שופס

עיתון: ישראל היום
הוט נט

הסדר פשרה |הוט נט שירותי אינטרנט [24/09/2019]

ת"צ - 10637-05-18 הצדדים - המבקש נ' הוט נט תאריך פרסום - 24.9.2019 תקציר - בתביעה נטען, בין היתר, כי הוט נט הפרה, כביכול, את חובותיה על פי הוראות חוק הגנת הצרכן וחוקים נוספים בעניין תשלומים שהיא גבתה ביתר מלקוחותיה ולא החזירה אותם, לכאורה, באופן מלא וכמתחייב בחוק הגנת הצרכן. לטענת המבקש, הוט נט אשר משווקת חבילות גלישת אינטרנט ביתי המשלבות רכיב שירותי תשתית אינטרנט ורכיב ספק גישה לאינטרנט במחיר כולל, מתחילה את הגביה בעד חבילת הגלישה ממועד ההתקשרות עם הלקוח וטרם חיבור רכיב תשתית האינטרנט. זאת כאשר ישנו הפרש של מספר ימים בין יום ההתקשרות לבין מועד חיבור התשתית בפועל, ובעוד שרכיב ספק האינטרנט בחבילת הגלישה מסופק ללקוח ממועד ההתקשרות. ב"כ עוה"ד דיקלה ברנס ואח' ב"כ הוט נט: פישר בכר חן וול אוריון ושות'  

עיתון: הארץ , כלכליסט
בזק 2

הסכם פשרה |בזק חברה ישראלית לתקשורת בע"מ [14/05/2019]

ת"צ - 3254-11-15

הצדדים - רם דקל נ' בזק חברה ישראלית לתקשורת בע"מ

תאריך פרסום - 14.5.2019

תקציר - עניינה של הבקשה לאישור הוא בטענת המבקש כי מפרסומים ומשיווק של המשיבה הבין המבקש כי חבילות הגלישה של המשיבה (דוגמת חבילת MAX100 או TOP100ׂ) מאפשרות גלישה במהירות מ"ב, כאשר בפועל לא ניתן היה לגלוש במהיות האמורה.

ב"כ המבקש - עו"ד אוהד אנטמן

ב"כ המשיבה - עו"ד דני כביר, עו"ד נאור וקנין

עיתון: הארץ , מעריב
יינות ביתן 3

תביעה ייצוגית | יינות ביתן בע"מ [12/07/2018]

ת"צ: 512017989 הצדדים: קרן מגן  נ' יינות ביתן בע"מ תאריך פרסום: 12/7/18 תקציר: ביום 7/6/18 אישר בית המשפט המחוזי בחיפה, בקשה לאישור הסדר הפשרה בין קרן מגן לבין יינות ביתן בע"מ. עניינה של התובענה בטענת המבקשת לפיה מכרה המשיבה באמצעות אתר האינטרנט, מוצרי מזון שחל לגביהם איסור למכרם מחיר העולה על מחיר מרבי קבוע לפי חוק הפיקוח על מחירי מצרכים ושירותים. לטענת המבקשת, המשיבה מכרה מוצרים בפיקוח אשר מחירם המרבי נקבע בצווי הפיקוח המחיר העולה על מחירם המרבי.  

עיתון: מעריב
איביי

הסדר פשרה | eBay Inc [24/12/2019]

ת"צ - 63987-02-18 הצדדים - גרינבלט נ' eBay Inc תאריך פרסום - 24.12.2019 תקציר - עניינה של התובענה ובקשת האישור בטענות לשינוי במחיר השילוח שמתרחש לעתים, במסגרת רכישה שמבוצעת באתר האינטרנט eBay.com , בין מסך תוצאות החיפוש באתר לבין מסכים שלאחר מכן. ב"כ המבקש: עו"ד יצחק אבירם  

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: אינטרנט, ביגוד ונעליים, הגנת הצרכן, מחירים, תכולה, תשלומים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אינטרנט, ביטולים, גביית יתר, טיסות, תעופה, אינטרנט, הנגשה, הפלייה, אינטרנט, אינטרנט, אינטרנט, גרופון, הגנת הצרכן, חיובים, מבצעים, מחירים, שובר, תשלומים, אינטרנט, מזון, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מזון, מחירים, רשת חנויות, אינטרנט, הטעיה, הטעיה צרכנית, מחירים, קניות
חוגלה הסכם פשרה

הסכם הסתלקות | חוגלה קימברלי בע"מ [10/11/16]

ת"צ: 45555-10-15
הצדדים: מר יוסף דרדיגר נגד חוגלה קימברלי שיווק בע"מ
תאריך פרסום: 10/11/16

קטגוריה: אינטרנט, ביגוד ונעליים, הגנת הצרכן, מחירים, תכולה, תשלומים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אינטרנט, ביטולים, גביית יתר, טיסות, תעופה, אינטרנט, הנגשה, הפלייה, אינטרנט, אינטרנט, אינטרנט, גרופון, הגנת הצרכן, חיובים, מבצעים, מחירים, שובר, תשלומים, אינטרנט, מזון, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מזון, מחירים, רשת חנויות, אינטרנט, הטעיה, הטעיה צרכנית, מחירים, קניות, אינטרנט, חוק הספאם
אול יו ניד

תובענה ייצוגית |אול יו ניד בע"מ [23/05/2019]

ת"צ - 31167-03-15

הצדדים - דוד דביר נ' אול יו ניד בע"מ

תאריך פרסום - 23.5.2019

תקציר - עניינה של בקשת האישור באופציית "הפסקת מנוי ה-VIP", אותה מעניקה המשיבה לבעלי מנוי ה-VIP, המקנה שירותים נבחרים באתר המשיבה, ומתחדש מידי חודש בחודשו בתמורה לתשלום חודשי. לטענת המבקש, המשיבה הפרה את הוראות חוק הגנת הצרכן, בכך שהיא אינה מאפשרת לצרכן לבטל את המנוי ולקבל החזר יחסי בגין יתרת התקופה שממועד מתן הודעת הביטול ועד לתום החודש עליו שילם המנוי מבעוד מועד.

ב"כ המבקש - עו"ד דביר גליזר, עו"ד מאיר גוטרבוים

ב"כ המשיבה - שבלת עם ראב"ד, מגריזו, בנקל ושות'

קטגוריה: אינטרנט, ביגוד ונעליים, הגנת הצרכן, מחירים, תכולה, תשלומים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אינטרנט, ביטולים, גביית יתר, טיסות, תעופה, אינטרנט, הנגשה, הפלייה, אינטרנט, אינטרנט, אינטרנט, גרופון, הגנת הצרכן, חיובים, מבצעים, מחירים, שובר, תשלומים, אינטרנט, מזון, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מזון, מחירים, רשת חנויות, אינטרנט, הטעיה, הטעיה צרכנית, מחירים, קניות, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, מנויים, שירותים
אניפט

תביעה ייצוגית |אניפט בע"מ וש.ס אנימול בע"מ [12/02/2019]

ת"צ -  31280-04-16

הצדדים - מעיין סולומון נ' אניפט בע"מ וש.ס אנימול בע"מ

תאריך פרסום - 12.2.2019

תקציר - נטען כי המשיבות לא הציגו באתרי האינטרנט שלהן את מחירי המוצרים ליחדית מידה וזאת לכאורה בניגוד לתקנות הגנת הצרכן (מחיר ליחידת מידה), התשס"ח - 2008.

ב"כ המבקשת - עו"ד הגר ביין

ב"כ המשיבה - עו"ד תמיר כהנוב

קטגוריה: אינטרנט, ביגוד ונעליים, הגנת הצרכן, מחירים, תכולה, תשלומים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אינטרנט, ביטולים, גביית יתר, טיסות, תעופה, אינטרנט, הנגשה, הפלייה, אינטרנט, אינטרנט, אינטרנט, גרופון, הגנת הצרכן, חיובים, מבצעים, מחירים, שובר, תשלומים, אינטרנט, מזון, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מזון, מחירים, רשת חנויות, אינטרנט, הטעיה, הטעיה צרכנית, מחירים, קניות, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, מנויים, שירותים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון
אלקליל 1

תביעה ייצוגית |אלקליל בע"מ [13/05/2019]

ת"צ -20717-12-18

הצדדים - בריוטי נ' אלקליל בע"מ

תאריך פרסום - 13.5.2019

תקציר - התובענה עוסקת בטענה כי באתר הסחר האינטרנטי של המשיבה לא הוצגו מחירי המוצרים ליחידת מידה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן, ולפיכך נטען כי נגרם לצרכנים נזק ממוני ובלתי ממוני.

ב"כ המבקשת - עו"ד הגר ביין

ב"כ המשיבה - עו"ד מיכה מנס

קטגוריה: אינטרנט, ביגוד ונעליים, הגנת הצרכן, מחירים, תכולה, תשלומים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אינטרנט, ביטולים, גביית יתר, טיסות, תעופה, אינטרנט, הנגשה, הפלייה, אינטרנט, אינטרנט, אינטרנט, גרופון, הגנת הצרכן, חיובים, מבצעים, מחירים, שובר, תשלומים, אינטרנט, מזון, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מזון, מחירים, רשת חנויות, אינטרנט, הטעיה, הטעיה צרכנית, מחירים, קניות, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, מנויים, שירותים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני
בנק הפועלים

תובענה ייצוגית |בנק הפועלים בע"מ [08/03/2019]

ת"צ - 52648-09-16

הצדדים - טל מכניאן נ' בנק הפועלים בע"מ

תאריך פרסום - 8.3.2019

תקציר - בתובענה נטען כי במערכת המסחר המקוונת שבאתר האינטרנט של הבנק מתרחשות תקלות שבמסדרתן מוצגים בפני המשתמשים נתונים לא עדכניים של ניירות ערך, ואשר הבנק מודע להתרחשותן אך נמנע מלעדכן את לקוחותיו לגביהן, וכי כתוצאה מאותן תקלות הוטעו משתמשים במערכת המקוונת, כאשר ביצעו עסקאות בניירות ערך על יסוד נתונים מהותיים למסחר, שהיו בלתי מעודכנות.

ב"כ המבקש - עו"ד עידן איידן

ב"כ הבנק - עו"ד יחיאל כשר

קטגוריה: אינטרנט, ביגוד ונעליים, הגנת הצרכן, מחירים, תכולה, תשלומים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אינטרנט, ביטולים, גביית יתר, טיסות, תעופה, אינטרנט, הנגשה, הפלייה, אינטרנט, אינטרנט, אינטרנט, גרופון, הגנת הצרכן, חיובים, מבצעים, מחירים, שובר, תשלומים, אינטרנט, מזון, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מזון, מחירים, רשת חנויות, אינטרנט, הטעיה, הטעיה צרכנית, מחירים, קניות, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, מנויים, שירותים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, בנק הפועלים, הטעיה, ניירות ערך
פייפאל הסדר פשרה

הסדר פשרה | פייפאל [21/02/17]

ת"צ: 39292-04-13
הצדדים: מר רז קלינגהופר וחברת PayPal Pte. LTD (פייפאל)
תאריך פרסום: 21/02/17

קטגוריה: אינטרנט, ביגוד ונעליים, הגנת הצרכן, מחירים, תכולה, תשלומים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אינטרנט, ביטולים, גביית יתר, טיסות, תעופה, אינטרנט, הנגשה, הפלייה, אינטרנט, אינטרנט, אינטרנט, גרופון, הגנת הצרכן, חיובים, מבצעים, מחירים, שובר, תשלומים, אינטרנט, מזון, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מזון, מחירים, רשת חנויות, אינטרנט, הטעיה, הטעיה צרכנית, מחירים, קניות, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, מנויים, שירותים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, בנק הפועלים, הטעיה, ניירות ערך, אינטרנט, עמלות
בנק הפועלים

תביעה ייצוגית |בנק הפועלים בע"מ [28/11/2018]

ת"צ: 52648-09-16

הצדדים: טל מכניאן נ' בנק הפועלים בע"מ

תאריך פרסום: 28/11/18

תקציר:

הטענה: במערכת המסחר המקוונת שבאתר האינטרנט של הבנק מתרחשות תקלות שבמסגרתן מוצגים בפני המשתמשים נתונים לא עדכניים של ניירות ערך, ואשר הבנק מודע להתרחשותן אך נמנע מלעדכן את לקוחותיו לגביהן.

ב"כ התובע המייצג: עו"ד עידן איידן

ב"כ הנתבע: עו"ד יחיאל כשר

קטגוריה: אינטרנט, ביגוד ונעליים, הגנת הצרכן, מחירים, תכולה, תשלומים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אינטרנט, ביטולים, גביית יתר, טיסות, תעופה, אינטרנט, הנגשה, הפלייה, אינטרנט, אינטרנט, אינטרנט, גרופון, הגנת הצרכן, חיובים, מבצעים, מחירים, שובר, תשלומים, אינטרנט, מזון, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מזון, מחירים, רשת חנויות, אינטרנט, הטעיה, הטעיה צרכנית, מחירים, קניות, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, מנויים, שירותים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, בנק הפועלים, הטעיה, ניירות ערך, אינטרנט, עמלות, אינטרנט, בנק הפועלים, בנקים, ניירות ערך
הסכם פשרה בזק

הסדר פשרה | נגד בזק [14/11/16]

ת"א: 2519/06
הצדדים: איתן אלחדז נ' בזק - החברה הישראלית לתקשורת בע"מ
תאריך פרסום: 14/11/16

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: אינטרנט, ביגוד ונעליים, הגנת הצרכן, מחירים, תכולה, תשלומים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אינטרנט, ביטולים, גביית יתר, טיסות, תעופה, אינטרנט, הנגשה, הפלייה, אינטרנט, אינטרנט, אינטרנט, גרופון, הגנת הצרכן, חיובים, מבצעים, מחירים, שובר, תשלומים, אינטרנט, מזון, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מזון, מחירים, רשת חנויות, אינטרנט, הטעיה, הטעיה צרכנית, מחירים, קניות, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, מנויים, שירותים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, בנק הפועלים, הטעיה, ניירות ערך, אינטרנט, עמלות, אינטרנט, בנק הפועלים, בנקים, ניירות ערך, אינטרנט, תקשורת
אביד

תביעה ייצוגית | Praecellens Limited ו- Avid Life Media Inc [15/11/2018]

ת"צ: 16319-09-15 הצדדים: אלמוני באמצעות באי כוחו ממשרד עמית מנור  נ' Praecellens Limited ו- Avid Life Media Inc תאריך פרסום: 15/11/18 תקציר: הטענה: חדירה בלתי מורשית למערכות המחשוב של המשיבות והעתקתו של מידע רב מהן, לרבות מידע הקשור באתר www.ashleymadison.com.  

קטגוריה: אינטרנט, ביגוד ונעליים, הגנת הצרכן, מחירים, תכולה, תשלומים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אינטרנט, ביטולים, גביית יתר, טיסות, תעופה, אינטרנט, הנגשה, הפלייה, אינטרנט, אינטרנט, אינטרנט, גרופון, הגנת הצרכן, חיובים, מבצעים, מחירים, שובר, תשלומים, אינטרנט, מזון, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מזון, מחירים, רשת חנויות, אינטרנט, הטעיה, הטעיה צרכנית, מחירים, קניות, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, מנויים, שירותים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, בנק הפועלים, הטעיה, ניירות ערך, אינטרנט, עמלות, אינטרנט, בנק הפועלים, בנקים, ניירות ערך, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, פיננסים
בזק החברה הישראלית

הסכם פשרה | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [17/07/2017]

ת"צ: 28453-10-15 הצדדים: עדי ליבוביץ' נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום: 17/07/2017

עיתון: ישראל היום
קטגוריה: אינטרנט, ביגוד ונעליים, הגנת הצרכן, מחירים, תכולה, תשלומים, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אינטרנט, ביטולים, גביית יתר, טיסות, תעופה, אינטרנט, הנגשה, הפלייה, אינטרנט, אינטרנט, אינטרנט, גרופון, הגנת הצרכן, חיובים, מבצעים, מחירים, שובר, תשלומים, אינטרנט, מזון, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מזון, מחירים, רשת חנויות, אינטרנט, הטעיה, הטעיה צרכנית, מחירים, קניות, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, מנויים, שירותים, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, בנק הפועלים, הטעיה, ניירות ערך, אינטרנט, עמלות, אינטרנט, בנק הפועלים, בנקים, ניירות ערך, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, פיננסים, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת