אינטרנט | הסכמי פשרה בישראל

אינטרנט

הבימה

תביעה ייצוגית |התאטרון הלאומי הבימה בע"מ [24/07/2019]

ת"צ - 50858-02-18

הצדדים - איציק ארביב נ' התאטרון הלאומי הבימה ותאטרון הצפון מרכז אומנויות הבמה (בית העם) בע"מ

תאריך פרסום - 24.7.2019

תקציר - עניינה של בקשת האישור בטענתו של המבקש כי המשיבות לא ביצעו התאמות נגידות באתרי האינטרנט המופעלים על ידן, זאת בניגוד לקבוע בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות.

ב"כ המבקש - אליאס בן-אריה - משרד עורכי דין

ב"כ המשיבה 1 - טישמן פריצקי ושות'

ב"כ המשיבה 2 - זיסמן אהרוני גייר ושות' - עורכי דין

עיתון: גלובס , הארץ
בזק 2

הסכם פשרה |בזק חברה ישראלית לתקשורת בע"מ [14/05/2019]

ת"צ - 3254-11-15

הצדדים - רם דקל נ' בזק חברה ישראלית לתקשורת בע"מ

תאריך פרסום - 14.5.2019

תקציר - עניינה של הבקשה לאישור הוא בטענת המבקש כי מפרסומים ומשיווק של המשיבה הבין המבקש כי חבילות הגלישה של המשיבה (דוגמת חבילת MAX100 או TOP100ׂ) מאפשרות גלישה במהירות מ"ב, כאשר בפועל לא ניתן היה לגלוש במהיות האמורה.

ב"כ המבקש - עו"ד אוהד אנטמן

ב"כ המשיבה - עו"ד דני כביר, עו"ד נאור וקנין

עיתון: הארץ , מעריב
סלקום 2

הסכם פשרה | סלקום ישראל בע"מ [13/07/2017]

ת"צ: 44956-05-15 הצדדים: גולן נ' סלקום ישראל בע"מ תאריך פרסום: 13/07/2017

עיתון: גלובס , מעריב
סלקום 1

תביעה ייצוגית | סלקום תקשורת קווית ש.מ (לשעבר 013 נטוויז'ן בע"מ) [12/10/2018]

ת"צ: 46737-06-15 הצדדים: חן  נ' סלקום תקשורת קווית ש.מ. (לשעבר 013 נטוויז'ן בע"מ) תאריך פרסום: 12.10.18 תקציר: עניינה של בקשת האישור בטענה לקיומם של "לקוחות רדומים" של שירותי אספקת הגישה לאינטרנט של המשיבה, אשר לפי הנטען על המשיבה מוטלות חובות כאלו ואחרות כלפיהם, והיא נוהגת כלפיהם שלא כדין כביכול, ובין היתר נוהגת לחדש התקשרויות עמם ולעדכן את תעריפי השירות עמם באופן "אוטומטי" כביכול.    

עיתון: גלובס , מעריב
אול יו ניד

תובענה ייצוגית |אול יו ניד בע"מ [23/05/2019]

ת"צ - 31167-03-15

הצדדים - דוד דביר נ' אול יו ניד בע"מ

תאריך פרסום - 23.5.2019

תקציר - עניינה של בקשת האישור באופציית "הפסקת מנוי ה-VIP", אותה מעניקה המשיבה לבעלי מנוי ה-VIP, המקנה שירותים נבחרים באתר המשיבה, ומתחדש מידי חודש בחודשו בתמורה לתשלום חודשי. לטענת המבקש, המשיבה הפרה את הוראות חוק הגנת הצרכן, בכך שהיא אינה מאפשרת לצרכן לבטל את המנוי ולקבל החזר יחסי בגין יתרת התקופה שממועד מתן הודעת הביטול ועד לתום החודש עליו שילם המנוי מבעוד מועד.

ב"כ המבקש - עו"ד דביר גליזר, עו"ד מאיר גוטרבוים

ב"כ המשיבה - שבלת עם ראב"ד, מגריזו, בנקל ושות'

פייפאל הסדר פשרה

הסדר פשרה | פייפאל [21/02/17]

ת"צ: 39292-04-13
הצדדים: מר רז קלינגהופר וחברת PayPal Pte. LTD (פייפאל)
תאריך פרסום: 21/02/17

לאומית

תביעה ייצוגית | לאומית שירותי בריאות [06/05/2018]

ת"צ: 36371-12-15 הצדדים: אלונה פלח נ' לאומית שירותי בריאות תאריך פרסום: 6/5/18 תקציר: הטענה: המשיבה נמנעת מקביעה ופרסום תקנון כדין וכן כי המשיבה אינה מאפשרת עיון בתקנונה וכל זאת בניגוד להוראות חוק ביטוח בריאות ממלכתי. כמו כן נטען, כי המשיבה אינה עומדת בחלק מהוראות חוזרי משרד הבריאות בכל הנוגע לאתר האינטרנט של המשיבה. תוצאת תמונה עבור קופת חולים לאומית

עיתון: מעריב הבוקר
בנק הפועלים

תובענה ייצוגית |בנק הפועלים בע"מ [08/03/2019]

ת"צ - 52648-09-16

הצדדים - טל מכניאן נ' בנק הפועלים בע"מ

תאריך פרסום - 8.3.2019

תקציר - בתובענה נטען כי במערכת המסחר המקוונת שבאתר האינטרנט של הבנק מתרחשות תקלות שבמסדרתן מוצגים בפני המשתמשים נתונים לא עדכניים של ניירות ערך, ואשר הבנק מודע להתרחשותן אך נמנע מלעדכן את לקוחותיו לגביהן, וכי כתוצאה מאותן תקלות הוטעו משתמשים במערכת המקוונת, כאשר ביצעו עסקאות בניירות ערך על יסוד נתונים מהותיים למסחר, שהיו בלתי מעודכנות.

ב"כ המבקש - עו"ד עידן איידן

ב"כ הבנק - עו"ד יחיאל כשר

שופס

הסדר פשרה |USHOPS [27/09/2019]

ת"צ - 48699-08-18 תאריך פרסום - 27.9.2019 תקציר - המבקש טוען כי המשיבה המחזיקה ומפעילה את אתר האינטרנט USHOPS מפרה את הוראות חוק הגנת הצרכן. ב"כ המבקש: עו"ד יעקב ישראלי, עו"ד רמי איתן, עו"ד אסף פינק, עו"ד איתי ארגוב ב"כ המשיבה: עו"ד משה יעקב  

עיתון: גלובס , הארץ
רמי לוי 2

תביעה ייצוגית | רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה 2006 בע"מ [1/11/2017]

ת"צ: 10047-05-15 הצדדים: מיכל טלמון  נ' רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה 2006 בע"מ תאריך פרסום: 1/11/17

תקציר:

הגדרת הקבוצה שעליה חל ההסדר:

לקוחות שרכשו מוצרים מהאתר של רמי לוי ושילמו עבורם מחיר גבוה (מחיר שאינו בפיקוח) מאחר שלא ציינו באתר מהם המוצרים שמחירם בפיקוח ומה המחיר שלהם.

המשיבה:

תמשיך להציב רשימה של מחירים בפיקוח באתר ותוודא שהיא שלמה ועדכנית. ותמשיך לסמן את המוצרים שבפיקוח גם בתמונות.

המשיבה תעניק לציבור הטבה בשווי 30,000 ש"ח בדרך של תרומה שתועבר לעמותת "אנוש".

רמי לוי חלב

בזק בינלאומי תביעה

הסדר פשרה | בזק בינלאומי [13/12/16]

ת"צ: 62729-11-15
הצדדים: לירון טל נ' בזק בינלאומי בע"מ
תאריך פרסום: 13/12/16

הסכם פשרה ניצת הדובדבן

הסכם פשרה | נגד ניצת הדובדבן [29/11/16]

ת"צ:  25742-07-15
הצדדים: גד קלנר נגד ניצת הדובדבן בע"מ
תאריך פרסום: 29/11/16

עיתון: גלובס , המבשר
הוט נט

הסדר פשרה |הוט נט שירותי אינטרנט [24/09/2019]

ת"צ - 10637-05-18 הצדדים - המבקש נ' הוט נט תאריך פרסום - 24.9.2019 תקציר - בתביעה נטען, בין היתר, כי הוט נט הפרה, כביכול, את חובותיה על פי הוראות חוק הגנת הצרכן וחוקים נוספים בעניין תשלומים שהיא גבתה ביתר מלקוחותיה ולא החזירה אותם, לכאורה, באופן מלא וכמתחייב בחוק הגנת הצרכן. לטענת המבקש, הוט נט אשר משווקת חבילות גלישת אינטרנט ביתי המשלבות רכיב שירותי תשתית אינטרנט ורכיב ספק גישה לאינטרנט במחיר כולל, מתחילה את הגביה בעד חבילת הגלישה ממועד ההתקשרות עם הלקוח וטרם חיבור רכיב תשתית האינטרנט. זאת כאשר ישנו הפרש של מספר ימים בין יום ההתקשרות לבין מועד חיבור התשתית בפועל, ובעוד שרכיב ספק האינטרנט בחבילת הגלישה מסופק ללקוח ממועד ההתקשרות. ב"כ עוה"ד דיקלה ברנס ואח' ב"כ הוט נט: פישר בכר חן וול אוריון ושות'  

עיתון: הארץ , כלכליסט
בינלאומי

הסדר פשרה | בזק בינלאומי בע"מ [31/12/2019]

ת"צ - 52979-11-11 הצדדים - בלומברג ואח' נ' בזק בינלאומי בע"מ תאריך פרסום - 31/12/19 תקציר - הטענה: בימים 16-27.10.2011 חוו לקוחותיה הפרטיים של בזק בינלאומי המנויים על שירותי הגישה לאינטרנט בחודש אוקטובר 2011 איטיות משמעותית בגלישה לאתרים בחו"ל. בתביעה נטען כי איטיות זו אירעה כתוצאה ממכירת יתר המהווה הפרת חוזה.  

עיתון: גלובס , מעריב
גרופר פרסום שני

הסכם פשרה | גרופר קניות חברתיות בע"מ – פרסום חוזר [25/08/2017]

ת"צ: 12001-10-13, 16861-10-13 הצדדים: שמעון פריזנט ואירית גבאי נ' גרופר תאריך פרסום: 25/08/17

עיתון: מעריב הבוקר
הסכם פשרה בזק

הסדר פשרה | נגד בזק [14/11/16]

ת"א: 2519/06
הצדדים: איתן אלחדז נ' בזק - החברה הישראלית לתקשורת בע"מ
תאריך פרסום: 14/11/16

עיתון: גלובס , הארץ
שומפיינד

תביעה ייצוגית | חברת שופמיינד בע"מ [07/06/2018]

ת"צ: 1507-01-17 הצדדים: כץ נ' שומפיינד בע"מ תאריך פרסום: 7/6/18 תקציר: כלל לקוחות המשיבה שרכשו באתר האינטרנט "וואלה שופס" מוצרים, לגביהם חלה חובת סימון המחיר ליחידת מידה, לפי תקנות הגנת הצרכן (מחיר ליחידת מידה) ואשר לגביהם לא קיימה המשיבה את החובה שבתקנות המפורטות בהסכם להציג את המחיר ליחידת מידה. תוצאת תמונה עבור וואלה שופס

עיתון: ישראל היום
הרצוג פוקס נאמן

תביעה ייצוגית | אסוס בע"מ [22/01/2019]

ת"צ - 61273-02-17

הצדדים - נדב מרסיאנו נ' Asos.com Ltd

תאריך פרסום - 22.1.2019

תקציר - נטען כי המשיבה מסרה ללקוחותיה בישראל חבילות של מוצרים אותם רכשו בנקודות איסוף

ולא ישירות בכתובת שהוזנה על ידם, בניגוד למצג שהופיע באתר האינטרנט שלה לעניין זה.

ב"כ המבקש - עו"ד דוד שוורצבאום

ב"כ המשיבה - עו"דיצחק שרגאי

עיתון: גלובס , כלכליסט
אלקליל

תביעה ייצוגית |אלקליל בע"מ [17/03/2019]

ת"צ - 20717-12-18 הצדדים - בריוטי נ' אלקליל בע"מ תאריך פרסום - 17.3.2019 תקציר - בקשת האישור עוסקת בטענה כי באתר הסחר האינטרנטי של המשיבה שכתובתו www.clinique.co.il לא הוצגו מחירי המוצרים ליחידת מידה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן. ב"כ המבקשת - עו"ד הגר ביין ב"כ המשיבה - עו"ד מיכה מנס  

איסתא 3

הסדר פשרה |איסתא ישראל בע"מ [10/12/2019]

ת"צ - 63984-12-17 הצדדים - רינת לרנר נ' איסתא ישראל בע"מ תאריך פרסום - 10/12/19 תקציר - עניינה של התובענה בתשלומים אותם גובה איסתא לעצמה ובעבור חברות התעופה מלקוחות אשר רכשו ממנה כרטיס טיסה וביצעו בו שינויים. ב"כ המבקשת: עו"ד אסף כהן ב"כ איסתא: עו"ד מיכל אפרת אלפרין  

אביד

תביעה ייצוגית | Praecellens Limited ו- Avid Life Media Inc [15/11/2018]

ת"צ: 16319-09-15 הצדדים: אלמוני באמצעות באי כוחו ממשרד עמית מנור  נ' Praecellens Limited ו- Avid Life Media Inc תאריך פרסום: 15/11/18 תקציר: הטענה: חדירה בלתי מורשית למערכות המחשוב של המשיבות והעתקתו של מידע רב מהן, לרבות מידע הקשור באתר www.ashleymadison.com.  

קטגוריה: אינטרנט, הנגשה, הפלייה, אינטרנט, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אינטרנט, מנויים, שירותים, אינטרנט, עמלות, אינטרנט, בריאות, חוק ביטוח בריאות, קופת חולים, אינטרנט, בנק הפועלים, הטעיה, ניירות ערך, אינטרנט, הגנת הצרכן, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, אינטרנט, אינטרנט, מזון, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, גרופון, שובר, שוברי זיכוי, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, ביגוד ונעליים, דואר, הטעיה, מצג שווא, שוברי זיכוי, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אינטרנט, ביטולים, גביית יתר, טיסות, תעופה, אינטרנט, פיננסים
יינות ביתן 3

תביעה ייצוגית | יינות ביתן בע"מ [12/07/2018]

ת"צ: 512017989 הצדדים: קרן מגן  נ' יינות ביתן בע"מ תאריך פרסום: 12/7/18 תקציר: ביום 7/6/18 אישר בית המשפט המחוזי בחיפה, בקשה לאישור הסדר הפשרה בין קרן מגן לבין יינות ביתן בע"מ. עניינה של התובענה בטענת המבקשת לפיה מכרה המשיבה באמצעות אתר האינטרנט, מוצרי מזון שחל לגביהם איסור למכרם מחיר העולה על מחיר מרבי קבוע לפי חוק הפיקוח על מחירי מצרכים ושירותים. לטענת המבקשת, המשיבה מכרה מוצרים בפיקוח אשר מחירם המרבי נקבע בצווי הפיקוח המחיר העולה על מחירם המרבי.  

עיתון: מעריב
קטגוריה: אינטרנט, הנגשה, הפלייה, אינטרנט, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אינטרנט, מנויים, שירותים, אינטרנט, עמלות, אינטרנט, בריאות, חוק ביטוח בריאות, קופת חולים, אינטרנט, בנק הפועלים, הטעיה, ניירות ערך, אינטרנט, הגנת הצרכן, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, אינטרנט, אינטרנט, מזון, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, גרופון, שובר, שוברי זיכוי, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, ביגוד ונעליים, דואר, הטעיה, מצג שווא, שוברי זיכוי, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אינטרנט, ביטולים, גביית יתר, טיסות, תעופה, אינטרנט, פיננסים, אינטרנט, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מזון, מחירים, רשת חנויות
בזק 9

תובענה ייצוגית | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [30/01/2018]

  ת"צ: 28453-10-15 הצדדים: עדי ליבוביץ'  נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום: 30/1/18 תקציר: הטענה: בזק חייבה את לקוחותיה בגין הצטרפות לשירות המאפשר לנטר את הגלישה ברשת האינטרנט הביתית, לסנן את הגישה לאתרי אינטרנט שונים ולקבל התראות הנוגעות לפעולות גלישה שונות, גלישה בטוחה ("שירות גלישה בטוחה"), מבלי שידעו ו/או ביקשו ו/או הסכימו בצורה מפורשת להזמנת שירות זה, ו/או מבלי שבזק שלחה להם מכתב בו יידעה אותם אודות הצטרפותם לשירות, ואודות האפשרות להתנתק משירות זה, בניגוד לחובות הגילוי החלות עליהם מכוח סעיפי חוק הגנת הצרכן. בנוסף, נטען כי בזק הייתה צריכה לספק את שירות גלישה בטוחה בחינם, בהתאם לחוק התקשורת. לאחר אישור הסכם הפשרה ע"י בית המשפט, תזכה בזק את לקוחות השירות שלא קיבלו מכתב, לפי המתווה המפורט בהסכם. תוצאת תמונה עבור בזק

קטגוריה: אינטרנט, הנגשה, הפלייה, אינטרנט, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אינטרנט, מנויים, שירותים, אינטרנט, עמלות, אינטרנט, בריאות, חוק ביטוח בריאות, קופת חולים, אינטרנט, בנק הפועלים, הטעיה, ניירות ערך, אינטרנט, הגנת הצרכן, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, אינטרנט, אינטרנט, מזון, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, גרופון, שובר, שוברי זיכוי, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, ביגוד ונעליים, דואר, הטעיה, מצג שווא, שוברי זיכוי, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אינטרנט, ביטולים, גביית יתר, טיסות, תעופה, אינטרנט, פיננסים, אינטרנט, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מזון, מחירים, רשת חנויות, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים
בנק הפועלים

תביעה ייצוגית |בנק הפועלים בע"מ [28/11/2018]

ת"צ: 52648-09-16

הצדדים: טל מכניאן נ' בנק הפועלים בע"מ

תאריך פרסום: 28/11/18

תקציר:

הטענה: במערכת המסחר המקוונת שבאתר האינטרנט של הבנק מתרחשות תקלות שבמסגרתן מוצגים בפני המשתמשים נתונים לא עדכניים של ניירות ערך, ואשר הבנק מודע להתרחשותן אך נמנע מלעדכן את לקוחותיו לגביהן.

ב"כ התובע המייצג: עו"ד עידן איידן

ב"כ הנתבע: עו"ד יחיאל כשר

קטגוריה: אינטרנט, הנגשה, הפלייה, אינטרנט, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אינטרנט, מנויים, שירותים, אינטרנט, עמלות, אינטרנט, בריאות, חוק ביטוח בריאות, קופת חולים, אינטרנט, בנק הפועלים, הטעיה, ניירות ערך, אינטרנט, הגנת הצרכן, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, אינטרנט, אינטרנט, מזון, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, גרופון, שובר, שוברי זיכוי, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, ביגוד ונעליים, דואר, הטעיה, מצג שווא, שוברי זיכוי, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אינטרנט, ביטולים, גביית יתר, טיסות, תעופה, אינטרנט, פיננסים, אינטרנט, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מזון, מחירים, רשת חנויות, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, בנק הפועלים, בנקים, ניירות ערך
אלקליל 1

תביעה ייצוגית |אלקליל בע"מ [13/05/2019]

ת"צ -20717-12-18

הצדדים - בריוטי נ' אלקליל בע"מ

תאריך פרסום - 13.5.2019

תקציר - התובענה עוסקת בטענה כי באתר הסחר האינטרנטי של המשיבה לא הוצגו מחירי המוצרים ליחידת מידה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן, ולפיכך נטען כי נגרם לצרכנים נזק ממוני ובלתי ממוני.

ב"כ המבקשת - עו"ד הגר ביין

ב"כ המשיבה - עו"ד מיכה מנס

קטגוריה: אינטרנט, הנגשה, הפלייה, אינטרנט, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אינטרנט, מנויים, שירותים, אינטרנט, עמלות, אינטרנט, בריאות, חוק ביטוח בריאות, קופת חולים, אינטרנט, בנק הפועלים, הטעיה, ניירות ערך, אינטרנט, הגנת הצרכן, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, אינטרנט, אינטרנט, מזון, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, גרופון, שובר, שוברי זיכוי, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, ביגוד ונעליים, דואר, הטעיה, מצג שווא, שוברי זיכוי, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אינטרנט, ביטולים, גביית יתר, טיסות, תעופה, אינטרנט, פיננסים, אינטרנט, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מזון, מחירים, רשת חנויות, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, בנק הפועלים, בנקים, ניירות ערך, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני
בזק החברה הישראלית

הסכם פשרה | בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ [17/07/2017]

ת"צ: 28453-10-15 הצדדים: עדי ליבוביץ' נ' בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ תאריך פרסום: 17/07/2017

עיתון: ישראל היום
קטגוריה: אינטרנט, הנגשה, הפלייה, אינטרנט, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אינטרנט, מנויים, שירותים, אינטרנט, עמלות, אינטרנט, בריאות, חוק ביטוח בריאות, קופת חולים, אינטרנט, בנק הפועלים, הטעיה, ניירות ערך, אינטרנט, הגנת הצרכן, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, אינטרנט, אינטרנט, מזון, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, גרופון, שובר, שוברי זיכוי, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, ביגוד ונעליים, דואר, הטעיה, מצג שווא, שוברי זיכוי, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אינטרנט, ביטולים, גביית יתר, טיסות, תעופה, אינטרנט, פיננסים, אינטרנט, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מזון, מחירים, רשת חנויות, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, בנק הפועלים, בנקים, ניירות ערך, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת
Capture

הסדר פשרה |חברת שופמיינד בע"מ [19/12/2018]

ת"צ: 1507-01-17

הצדדים: עינת כץ נ' חברת שופמיינד בע"מ

תאריך פרסום: 19/12/18

תקציר

התובענה עוסקת בהפרות לכאורה של תקנות הגנת הצרכן (מחיר ליחידת מידה), באתר וואלה שופס.

ב"כ התובעת והקבוצה: עו"ד הגר ביין

ב"כ הנתבעת: עו"ד יאיר זהבי

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: אינטרנט, הנגשה, הפלייה, אינטרנט, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אינטרנט, מנויים, שירותים, אינטרנט, עמלות, אינטרנט, בריאות, חוק ביטוח בריאות, קופת חולים, אינטרנט, בנק הפועלים, הטעיה, ניירות ערך, אינטרנט, הגנת הצרכן, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, אינטרנט, אינטרנט, מזון, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, גרופון, שובר, שוברי זיכוי, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, ביגוד ונעליים, דואר, הטעיה, מצג שווא, שוברי זיכוי, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אינטרנט, ביטולים, גביית יתר, טיסות, תעופה, אינטרנט, פיננסים, אינטרנט, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מזון, מחירים, רשת חנויות, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, בנק הפועלים, בנקים, ניירות ערך, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון
חוגלה הסכם פשרה

הסכם הסתלקות | חוגלה קימברלי בע"מ [10/11/16]

ת"צ: 45555-10-15
הצדדים: מר יוסף דרדיגר נגד חוגלה קימברלי שיווק בע"מ
תאריך פרסום: 10/11/16

קטגוריה: אינטרנט, הנגשה, הפלייה, אינטרנט, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אינטרנט, מנויים, שירותים, אינטרנט, עמלות, אינטרנט, בריאות, חוק ביטוח בריאות, קופת חולים, אינטרנט, בנק הפועלים, הטעיה, ניירות ערך, אינטרנט, הגנת הצרכן, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, אינטרנט, אינטרנט, מזון, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, גרופון, שובר, שוברי זיכוי, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, ביגוד ונעליים, דואר, הטעיה, מצג שווא, שוברי זיכוי, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אינטרנט, ביטולים, גביית יתר, טיסות, תעופה, אינטרנט, פיננסים, אינטרנט, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מזון, מחירים, רשת חנויות, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, בנק הפועלים, בנקים, ניירות ערך, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, חוק הספאם
הסכם פשרה יד 2

הסכם פשרה | נגד יד 2 [15/11/16]

ת"צ: 6511-07-11
הצדדים: אביהוא רז נ. קורל-תל בע"מ, מפעילת אתר יד 2
תאריך פרסום: 15/11/16

קטגוריה: אינטרנט, הנגשה, הפלייה, אינטרנט, אינטרנט, בזק, הטעיה צרכנית, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט, הפרת חוזה, מוצרים טכנולוגיים, מכשירים ניידים, סלולאר, סלקום, שירותים, תקשורת, אינטרנט, נטוויז'ן, סלולאר, סלקום, שירותי האחריות, שירותי לקוחות, אינטרנט, מנויים, שירותים, אינטרנט, עמלות, אינטרנט, בריאות, חוק ביטוח בריאות, קופת חולים, אינטרנט, בנק הפועלים, הטעיה, ניירות ערך, אינטרנט, הגנת הצרכן, אינטרנט, גביית יתר, חיובים, מזון, מחירים, רמי לוי, תוויות מוצרים, אינטרנט, אינטרנט, מזון, אינטרנט, גביית יתר, הגנת הצרכן, הוט, אינטרנט, בזק, הפרת חוזה, אינטרנט, גרופון, שובר, שוברי זיכוי, אינטרנט, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אינטרנט, ביגוד ונעליים, דואר, הטעיה, מצג שווא, שוברי זיכוי, אינטרנט, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, תמרוקים, אינטרנט, ביטולים, גביית יתר, טיסות, תעופה, אינטרנט, פיננסים, אינטרנט, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, מזון, מחירים, רשת חנויות, אינטרנט, בזק, גביית יתר, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, חיובים, תקשורת, תשלומים, אינטרנט, בנק הפועלים, בנקים, ניירות ערך, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, נזק בלתי ממוני, נזק ממוני, אינטרנט, בזק, הגנת הצרכן, חוק התקשורת, סלולאר, תקשורת, אינטרנט, הגנת הצרכן, מחירים, סימון, אינטרנט, חוק הספאם, אינטרנט