אחריות | הסכמי פשרה בישראל

אחריות

החברה לישראל

הסכם פשרה | החברה לישראל בע"מ [7.1.2019]

ת"צ: 30751-01-15 הצדדים: גבריאלי נ' החברה לישראל בע"מ תאריך פרסום: 07/01/19 תקציר: הטענה: טעות שנפלה בדו"ח הרבעון השלישי ב- 4.11.2014 גרה להטעיה לקבוצת בעלי המניות ולהפרה של סעיפים 31, 38ג, 52יא לחוק ניירות הערך. ב"כ המבקשת: עו"ד רונן להב, עו"ד ישראל וולנרמן, עו"ד גיל להב, עו"ד ויחל בקר ב"כ המשיבה: עו"ד חן תירוש ועו"ד משה יעקב ממשרד: הרצוג, פוקס, נאמן ושות', עורכי דין.

באג

הסדר פשרה|באג מולטיסיסטם בע"מ [09/04/2019]

ת"צ - 19765-14-14

הצדדים -צ'יקו נ' באג מולטיסיסטם בע"מ

תאריך פרסום - 9.4.2019

תקציר - בבקשת האישור נטען כי המשיבה אינה ממלאת אחר הוראות תקנות הגנת הצרכן, שעה שהיא מתנה את מתן האחריות למוצרים הנמכרים על ידה בהצגת חשבונית רכישה ו/או תעודת אחריות ומבלי שהיא מצרפת מדבקות אחריות לטובין המיובאים על ידה ו/או שהמדבקות לא הודבקו ו/או שלא מולאו בהן כל הפרטים הנדרשים על פי דין.

ב"כ המבקש - עו"ד ישי זילברברג

ב"כ המשיבה - עו"ד אדם לוין

גוי הסכם פשרה

הסכם פשרה | 14/06/2020 ג'וי מועדון כושר וספורט בע"מ

ת"צ:  63193-09-17

הצדדים – מרגלית נ' ג'וי מועדון כושר וספורט בע"מ

תאריך פרסום: 14/06/2020

תקציר – נטען כי הותקנו מצלמות נסתרות במלתחות הגברים במכון הכושר אותו היא מפעילה, שתיעדו באופן חושף את המשתמשים בשירותי המכון, בעירום מלא או חלקי.

ב"כ המבקש: עו"ד אסף שובינסקי, עו"ד אביאל פלינט, עו"ד חן שמרת

ב"כ המשיבה: עו"ד נופר טל

המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון גלובס

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , מעריב
מי עדן

תביעה ייצוגית | מי עדן שירות מחלקה ראשונה בע"מ [25/10/2018]

תאריך פרסום: 25/10/18 הצדדים:סבג- מורן יופה נ' מי עדן שירות מחלקה ראשונה בע"מ ת"צ: 64111-09-14.

סלולר סדר פשרה

הסדר פשרה | 14/06/2020 חברות הסלולר

ת"צ:  15824-07-10, 19997-07-10, 10601-08-10 הצדדים – שרון ברניר- סיגורה נ' סלקום ישראל בע"מ יפעת קינן נ' פרטנר תקשורת בע"מ דוד רזניק נ' פלאפון תקשורת בע"מ תאריך פרסום: 14/06/2020 תקציר – כל אדם ותאגיד שהיה לקוח של אחת החברות וחויב במס בשל שירותי התקשורת שנצרכו מחוץ לישראל הם נושא התובענה. .ב"כ המבקשים: עו"ד עופר לוי, עו"ד אהרן נמדר\ אביעד סרן ושות' המודעה פורסמה בעיתון מעריב ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: הארץ , מעריב
ירשולים שומשום

הסכם פשרה | ירושלים לשומשום בע"מ [03/02/2019]

ת"צ - 37774-11-17 הצדדים – מרים קסיין נ' ירושלים לשומשום בע"מ בע"מ תאריך פרסום - 03.02.2019 תקציר - נטען כי המשיבה ייחסה לכאורה סגולות ריפוי למוצרי מזון מתוצרתה בניגוד לדין. ב"כ התובע המייצג - עו"ד הגר ביין ב"כ המשיב- עו"ד צפריר אוסטישנסקי

עיתון: גלובס , הארץ
רונלייט הסדר פשרה

הסדר פשרה | 21/06/2020 רונלייט דיגיטל בע"מ

ת"צ:  32093-02-17 הצדדים – אל כרמלי, תמיר ספיר ואיב קרן ספיר נ' רונלייט דיגיטל בע"מ, LG, בסט מובייל בע"מ תאריך פרסום: 16/06/2020 תקציר – טענו לליקויים ברכיב GPS ובמסך של מכשירי LG G5 אשר יוצר ע"י משיבה 2 (LG) ומשווק על ידי משיבה 1 (רונלייט דיגיטל בע"מ). בטענה כי התיקון אינו אפקטיבי ולכן הטעו את ציבור הצרכנים, במעשה או במחדל, תוך הפרה של חוק הגנת הצרכן, רשלנות, הפרת חובת תום הלב, הטעייה עשיית עושר ולא במשפט ב"כ המבקש: עו"ד אורלי בן עמי, עו"ד דוד מזרחי ב"כ המשיבה: עו"ד רון פלג, עו"ד איסר בירגר

המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון הארץ

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון:
צמפיון מוטורס 2

תביעה ייצוגית | צ'מפיון מוטורס בע"מ [09/11/2018]

ת"צ: 50946-04-18 הצדדים: כל צרכן שרכש מצ'מפיון מוטורס בע"מ רכב מדגם פולקסוואגן טיגואן במסגרת חוזה המתנה פרטי במהלך התקופה נ' צ'מפיון מוטורס בע"מ תאריך פרסום: 9/11/18 תקציר: טענת המבקש: הוצג לו כי תא הכפפות ברכב שרכש מדגם טיגואן כולל נעילה, ואולם בפועל לא ניתן היה לנעול את תא הכפפות שברכבו.  

עיתון: הארץ
אושי אושי

תביעה ייצוגית | עדי סושי בר בע"מ [03/01/2019]

ת"צ: 35002-06-16 הצדדים: חלצי נ' עדי סושי בר בע"מ תאריך פרסום: 03/01/19 תקציר: הטענה: רשת "אושי אושי" סיפקה ללקוחותיה מוצרים עשויים תחליפי דגים. ב"כ המבקשת: עו"ד קלעי רוזן ושות' ב"כ המשיבה: עו"ד בועז בן צור ושות'

אלמ

תביעה ייצוגית | א.ל.מ סחר 2000 בע"מ [21/10/2018]

תאריך פרסום: 21/10/18 הצדדים: רוטמן נ' א.ל.מ סחר 2000 בע"מ ת"צ: 18181-07-17 תקציר: א.ל.מ סחר 2000 בע"מ נתבעת בשל הפליה וחוסר נגישות בשירות לאנשים עם מוגבלות בשמיעה בחנויות א.ל.מ סחר 2000 בע"מ, על פי חוק שיוויון זכויות לאנשים מוגבלים.

עיתון: הארץ , המבשר
א.י כתר אלקטריק

הסכם פשרה | א.י כתר אלקטריק בע"מ [08/10/2018]

תאריך פרסום: 08/10/18 הצדדים: אלפריט נ' א.י כתר אלקטריק בע"מ ת"צ: 4122-02-18 תקציר: הנתבעת, א.י כתר אלקטריק בע"מ סיפקה מקררים עם שירותי אחריות שונה מזאת שהתחייבה לספק למקררי סמסונג. כל תובע יקבל סכום של 200 ש"ח, בנוסף יוסיף הנתבע את העלויות הנלוות למשפט בסך, 3000 ש"ח.

עיתון: גלובס , הארץ
דין שיווק דליה

תביעה ייצוגית | דין ושיווק קלייה בע"מ [19/10/2018]

תאריך פרסום: 19/10/18 הצדדים:סבג- אלרון נ' דין שיווק וקלייה בע"מ ת"צ: 42351-10-17 תקציר: התובעים טענו כי היה סימון שלא כדין של המוצר "עיסת התמרים", לא צוין אחוז מרכיב התמרים מסך כל אחוזי המוצר. בנוסף לא היית רשומה כתובת החברה, ומה שהיה כתוב, בכתב בלתי קריא וקטן מאוד. בהסכם הפשרה הוחלט כי הנתבעת תעניק הטבה לציבור על סך 30,000 ש"ח, התובעת תקבל 3000 ש"ח פיצוי והוצאות משפט.

רמי ליו הסכם פשרה

תביעה ייצוגית | קבוצת כרמלטון בע"מ [04/10/2018]

תאריך פרסום: 04/10/18 הצדדים: טליה כהן ואח' נ' רמי לוי שיווק השיקמה 2006 בע"מ ת"צ: 47310-11-16 תקציר: הנתבעת רמי לוי שיווק השיקמה, יחד עם מעדני יחיעם בע"מ, טיב- טירת צבי 2000 שותפות מוגבלות וזוגלובק שיווק בע"מ, נתבעו כי הפרו את ההוראות משום שלא סימנו כראוי את המחירים והמשקל באריזות המוצרים "נקניקיות לפי משקל". בהסכה הפשרה הוחלט כי כל הנתבעות יתרמו מוצרים לחברה בסך של מיליון ומאה אלף ש"ח. כל אחת לפי חלקה  

החברה הדרומית 10.12

הסכם פשרה | החברה הדרומית לשיווק בע"מ [10/12/2019]

ת"צ - 10769-10-14 הצדדים – דנית יחזקאל נ' החברה הדרומית לשיווק בע"מ, טרופיקל דגיל תעשיות קוסמטיקה בע"מ ורמי לוי שיווק השקמה בע"מ תאריך פרסום - 10/12/2019 תקציר – טענת התובעת כי הנתבעות שיווקו מארז מגבונים לחים מהמותג "ליטופים" המיוצרים ע"י נתבעת 1 באמצעות נתבעת 2 ונמכרים בסניפי נתבעת 3 כאשר עליו כיתוב מטעה ומנוגד לדין ב"כ המבקש: עו"ד שרון ענברר פדלון, עו"ד טלי לופו ב"כ המשיבה: עו"ד מנחם אברמוביץ'

ברימאג 3

תביעה ייצוגית | ברימאג דיגיטל אייג' בע"מ ואח' [24/05/2018]

ת"צ: 42646-05-15 הצדדים: סיגל ברליין ואח'  נ' ברימאג דיגיטל אייג' בע"מ ואח' תאריך פרסום: פרסום ראשון: 30/1/18 פרסום שני: 24/5/18 תקציר: תביעה בגין נזקים אשר נגרמו לחברי הקבוצה עקב העובדה, כי הנתבעות הציגו לכאורה מצג שווא מטעה ביחס להספק המנוע של מיקסרים המיובאים על ידי הנתבעת 1 מסדרת K-MIX של מותג KENWOOD, כאשר פרסמו את הנתון של 1,000 ואט ו/או 1,000 וואט max locked motor חלף הנתון של 500 וואט. הקבוצה תכלול את כל רוכשי המיקסרים מסדרת K-MIX של חברת KENWOOD שמייבאת הנתבעת 1, החל משבע השנים שקדמו ליום הגשת הבקשה לאישור. על פי ההסכם, הנתבעת מתחייבת להציג באופן מופרד, ברור ובולט בכל פרסומיה של המוצר גם את הנתון של 500 וואט כנתון של הספק מנוע. וכי בכל חומר פרסומי שהיא מעבירה לצדדים שלישיים ובכל חומר מקצועי שהיא מעבירה (אתרי מכירות, חנויות, וכו') היא תציין גם את הנתון של 500 ואט כנתון של הספק מנוע. בנוסף יקבלו הלקוחות הארכת תעודת האחריות למנוע של המיקסר בשנה נוספת. על פי הסכם הפשרה, מתחייבת הנתבעת 1 ליתן הטבה, לכל צרכן שרכש מיקסר מסדרת K-MiX של חברת KENWOOD הדמות הארכה בשנה נוספת של תעודת האחריות למנוע של המיקסר.  

עיתון: כלכליסט
LG הסכם פשרה

הסדר פשרה | 28/06/2020 LG Electronics

ת"צ:  33934-03-17

הצדדים – טרבלסי נ' LG Electronics, רונלייט דיגטל בע"מ

תקציר – הטענה כי מכשיר הסלולר LG-V10 נשא פגם סדרתי בייצור הגורם להפסקת פתאומית של פעולת המכשיר וכניסתו למצב אתחול מתמיד.

תאריך פרסום: 28/06/2020

ב"כ המבקש: עו"ד מתן פריידין, עו"ד ניזאר טנוס

ב"כ המשיבה: משרד הרצוג פוקס נאמן ושות'

המודעה פורסמה בעיתון ישראל היום ובעיתון הארץ

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

הסדר פשרה צבי צרפתי

הסדר פשרה | צבי צרפתי ובניו בע"מ

ת"צ 27061-07-16 הצדדים – דני שיליאן נ' צבי צרפתי ובניו השקעות ובנין בע"מ תאריך פרסום: 16/08/2020 תקציר – תנאי כהונתו של של מר צרפתי עקב כך שהוא חדל להיות המנכ"ל ובגלל שלא עודכן המשיך לקבל אותו שכר במשך יותר משנתיים. ב"כ המבקש- עו"ד יואב הנרי ב"כ המשיב-עו"ד זיו עירוני ב"כ החברה- עו"ד אלעד גריינר המודעה פורסמה בעיתון גלובס ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

עיתון: גלובס , הארץ
תביעת עיתון הארץ

תביעה ייצוגית | הוצאת עיתון הארץ בע"מ [19/10/2018]

תאריך פרסום: 19/10/18 הצדדים: יעקב ארגמן נ' הוצאת עיתון הארץ בע"מ ת"צ: 36054-08-13

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: אחריות, בורסה, הטעיה צרכנית, מניות, ניירות ערך, אחריות, הגנת הצרכן, מוצרים טכנולוגיים, אחריות, תרמית, אחריות, מחירים, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר, אחריות, הטעיה, הטעיה צרכנית, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, אחריות, סוכנות רכב, רכב, רכבים, תחבורה, אחריות, אחריות, המבשר, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מוצרי חשמל, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, מחירים, משקל, רמי לוי, אחריות, גביית יתר, הגנת הצרכן, רמי לוי, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אחריות, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, רשלנות, אחריות, דיני עבודה ושכר, אחריות, דיני עבודה ושכר, דמי חופשה, הפרת תקנון, זכויות עובדים, ימי חופשה
תובענה ייצגוית קרביץ

תובענה ייצוגית | 27/5/2020 קרביץ ישראל בע"מ

ת"צ   11889-04-19

הצדדים – ערוץ הדרכה בע"מ נגד קרביץ ישראל בע"מ

תאריך פרסום: 27/05/2020

תקציר – עניינה של התובענה בטענה כי המשיבה נמנעה מלסמן על גבי מוצרים המוצגים למכירה מאחורי דלפק המכירה את מחירם או להציגו באמצעות קטלוג המונח על דלפק המכירה, והתנהלותה בעניין זה לא הייתה תקינה בהתאם לדין. הפרת חובה חקוקה, רשלנות, הפרת חוב תום לב, עשיית עושר ולא במשפט.

ב"כ המבקשים: עו"ד אורלי בן עמי

ב"כ המשיבה: עו"ד ארנון לנדה

המודעה פורסמה בעיתון ידיעות אחרונות, בעיתון גלובס ובעיתון הארץ

נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: אחריות, בורסה, הטעיה צרכנית, מניות, ניירות ערך, אחריות, הגנת הצרכן, מוצרים טכנולוגיים, אחריות, תרמית, אחריות, מחירים, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר, אחריות, הטעיה, הטעיה צרכנית, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, אחריות, סוכנות רכב, רכב, רכבים, תחבורה, אחריות, אחריות, המבשר, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מוצרי חשמל, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, מחירים, משקל, רמי לוי, אחריות, גביית יתר, הגנת הצרכן, רמי לוי, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אחריות, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, רשלנות, אחריות, דיני עבודה ושכר, אחריות, דיני עבודה ושכר, דמי חופשה, הפרת תקנון, זכויות עובדים, ימי חופשה, אחריות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות
באג

תביעה ייצוגית | באג מולטיסיסטם בע"מ [27/12/2017]

ת"צ: 19765-12-14 הצדדים: דורי צ'יקו נ' באג מולטיסיסטם בע"מ תאריך פרסום: 27/12/17

תקציר:

הטענה: בין היתר, המשיבה אינה ממלאת אחר הוראות תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה), בכך שהיא מתנה את מתן האחריות למוצרי הנמכרים על ידה בהצגת חשבונית רכישה ו/או תעודת אחריות ומבלי שהיא מצרפת מדבקות אחריות לטובין המיובאים על ידה ו/או שהמדבקות לא הודבקו ו/או מולאו בהן כל הפרטים הנדרשים על פי דין.

הגדרת הקבוצה: כל מי שרכש מוצר חשמלי מבאג מולטיסיסטם המחויב במתן מדבקת אחריות על פי דין וחויב על ידי המשיבה להציג חשבונית רכישה או תעודת אחריות כתנאי לקבלת האחריות, בניגוד להוראות הדין.

הפיצוי: המשיבה תפעל על מנת לרענן את הנהלים בסניפיה ועל מנת לוודא שכל העובדים בסניפיה מוסרים מדבקות אחריות ללקוחות הרוכשים טובין החייבים במדבקת אחריות.

תוצאת תמונה עבור באג מולטיסיסטם

 

קטגוריה: אחריות, בורסה, הטעיה צרכנית, מניות, ניירות ערך, אחריות, הגנת הצרכן, מוצרים טכנולוגיים, אחריות, תרמית, אחריות, מחירים, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר, אחריות, הטעיה, הטעיה צרכנית, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, אחריות, סוכנות רכב, רכב, רכבים, תחבורה, אחריות, אחריות, המבשר, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מוצרי חשמל, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, מחירים, משקל, רמי לוי, אחריות, גביית יתר, הגנת הצרכן, רמי לוי, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אחריות, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, רשלנות, אחריות, דיני עבודה ושכר, אחריות, דיני עבודה ושכר, דמי חופשה, הפרת תקנון, זכויות עובדים, ימי חופשה, אחריות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, אחריות, הגנת הצרכן, מכשירי חשמל, שירותי לקוחות
פליירקורדס הסכם פשרה

הסכם פשרה | 03/06/2020 פליירקורדס בע"מ

ת"צ  7161-12-12 הצדדים – הלפרין נ' פליירקורדס בע"מ ואח' תאריך פרסום: 03/06/2020 תקציר – התובעים כל לקוח של חברת פליי רקורדס שרכש קלטת DVD בתקופה שנקבעה בפסק הדין. ב"כ המבקשים: עו"ד יוני מבורך ב"כ המשיבות: עו"ד ניר הראל, עו"ד רונן יניב המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: אחריות, בורסה, הטעיה צרכנית, מניות, ניירות ערך, אחריות, הגנת הצרכן, מוצרים טכנולוגיים, אחריות, תרמית, אחריות, מחירים, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר, אחריות, הטעיה, הטעיה צרכנית, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, אחריות, סוכנות רכב, רכב, רכבים, תחבורה, אחריות, אחריות, המבשר, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מוצרי חשמל, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, מחירים, משקל, רמי לוי, אחריות, גביית יתר, הגנת הצרכן, רמי לוי, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אחריות, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, רשלנות, אחריות, דיני עבודה ושכר, אחריות, דיני עבודה ושכר, דמי חופשה, הפרת תקנון, זכויות עובדים, ימי חופשה, אחריות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, אחריות, הגנת הצרכן, מכשירי חשמל, שירותי לקוחות, אחריות
אבי סופר

תביעה ייצוגית | חברת אבי סופר בע"מ [27/11/2018]

ת"צ: 11745-08-15 הצדדים: מאירה זוהר נ' חברת אבי סופר בע"מ תאריך פרסום: 27/11/18 תקציר: הטענה: הפרה נטענת של החובות הקבועות בסעיפים 30(א) ו- 30(ג) לחוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי ואלקטרוני ובסוללות על ידי הנתבעת. הקבוצה עליה חל ההסדר: לקוחות הנתבעת אשר רכשו ממנה ציוד חשמלי ואלקטרוני, שאותו הנתבעת ו/או מי מטעמה הובילה אליהם והנתבעת ו/או מי מטעמה גבתה מלקוחות אלה סכומי כסף בגין פינויו של ציוד חשמלי ואלקטרוני דומה שהיה ברשותם. ב"כ התובעת: עו"ד מיכאל רוזן  ב"כ הנתבעת: עו"ד שגיא וקסלמן   

קטגוריה: אחריות, בורסה, הטעיה צרכנית, מניות, ניירות ערך, אחריות, הגנת הצרכן, מוצרים טכנולוגיים, אחריות, תרמית, אחריות, מחירים, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר, אחריות, הטעיה, הטעיה צרכנית, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, אחריות, סוכנות רכב, רכב, רכבים, תחבורה, אחריות, אחריות, המבשר, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מוצרי חשמל, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, מחירים, משקל, רמי לוי, אחריות, גביית יתר, הגנת הצרכן, רמי לוי, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אחריות, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, רשלנות, אחריות, דיני עבודה ושכר, אחריות, דיני עבודה ושכר, דמי חופשה, הפרת תקנון, זכויות עובדים, ימי חופשה, אחריות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, אחריות, הגנת הצרכן, מכשירי חשמל, שירותי לקוחות, אחריות, אחריות, איכות הסביבה, גביית יתר, מוצרי חשמל
סופר פארם מתוקן

תביעה ייצוגית | סופר פארם [24/10/2018]

תאריך פרסום: 24/10/18 הצדדים:סבג- לירון עדן נ' סופר פארם ישראל בע"מ ת"צ: 19048-07-14 תקציר: התובעים טענו כי רשת סופר פארם העלתה מחירים בכוונה תחילה לפני מבצעים על מנת לא לפגוע בהכנסותיה תוך הטעיית צרכנים. בהסכה הפשרה בין הצדדים הוסכם כי סופר פארם תתרום מוצרים בשווי 300 אלף ש"ח לציבור. בנוסף התובע יקבל 4000 ש"ח פיצוי וכן כיסוי לכל ההוצאות המישפטיות.

קטגוריה: אחריות, בורסה, הטעיה צרכנית, מניות, ניירות ערך, אחריות, הגנת הצרכן, מוצרים טכנולוגיים, אחריות, תרמית, אחריות, מחירים, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר, אחריות, הטעיה, הטעיה צרכנית, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, אחריות, סוכנות רכב, רכב, רכבים, תחבורה, אחריות, אחריות, המבשר, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מוצרי חשמל, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, מחירים, משקל, רמי לוי, אחריות, גביית יתר, הגנת הצרכן, רמי לוי, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אחריות, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, רשלנות, אחריות, דיני עבודה ושכר, אחריות, דיני עבודה ושכר, דמי חופשה, הפרת תקנון, זכויות עובדים, ימי חופשה, אחריות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, אחריות, הגנת הצרכן, מכשירי חשמל, שירותי לקוחות, אחריות, אחריות, איכות הסביבה, גביית יתר, מוצרי חשמל, אחריות, מבצעים
ברימאג דיגיטל 2

הסכם פשרה | ברימאג דיגיטאל אייג' בע"מ [23/10/2017]

ת"צ: 2404-10-14 הצדדים: דדו נ' ברימאג דיגיטאל אייג' בע"מ תאריך פרסום: 23/10/17

עיתון: הארץ , מעריב
קטגוריה: אחריות, בורסה, הטעיה צרכנית, מניות, ניירות ערך, אחריות, הגנת הצרכן, מוצרים טכנולוגיים, אחריות, תרמית, אחריות, מחירים, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר, אחריות, הטעיה, הטעיה צרכנית, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, אחריות, סוכנות רכב, רכב, רכבים, תחבורה, אחריות, אחריות, המבשר, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מוצרי חשמל, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, מחירים, משקל, רמי לוי, אחריות, גביית יתר, הגנת הצרכן, רמי לוי, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אחריות, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, רשלנות, אחריות, דיני עבודה ושכר, אחריות, דיני עבודה ושכר, דמי חופשה, הפרת תקנון, זכויות עובדים, ימי חופשה, אחריות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, אחריות, הגנת הצרכן, מכשירי חשמל, שירותי לקוחות, אחריות, אחריות, איכות הסביבה, גביית יתר, מוצרי חשמל, אחריות, מבצעים, אחריות, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים
קצאא

תובענה ייצוגית | קו צינור אשקלון אילת בע"מ [18/3/2020]

תאריך פרסום: 18/3/2020 ת"צ: 42918-12-14 הצדדים: אורן אברהן ואח' נ' קו צינור אשקלון אילת בע"מ תקציר - ב- 3.12.14 דלפו כ- 5 מיליון טונות של נפט גולמי מקו הצינור לשמורת הטבה ערבה עברונה ב"כ המבקש: עו"ד עינת בן משה ב"כ המשיבה: עו"ד אהרן מיכאלי, עו"ד יהודה רוזנטל                    

קטגוריה: אחריות, בורסה, הטעיה צרכנית, מניות, ניירות ערך, אחריות, הגנת הצרכן, מוצרים טכנולוגיים, אחריות, תרמית, אחריות, מחירים, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר, אחריות, הטעיה, הטעיה צרכנית, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, אחריות, סוכנות רכב, רכב, רכבים, תחבורה, אחריות, אחריות, המבשר, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מוצרי חשמל, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, מחירים, משקל, רמי לוי, אחריות, גביית יתר, הגנת הצרכן, רמי לוי, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אחריות, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, רשלנות, אחריות, דיני עבודה ושכר, אחריות, דיני עבודה ושכר, דמי חופשה, הפרת תקנון, זכויות עובדים, ימי חופשה, אחריות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, אחריות, הגנת הצרכן, מכשירי חשמל, שירותי לקוחות, אחריות, אחריות, איכות הסביבה, גביית יתר, מוצרי חשמל, אחריות, מבצעים, אחריות, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, אחריות
משק קירנשר תובענה ייצוגית

תובענה ייצוגית | 08/06/2020 משק קירשנר

ת"צ  41061-12-17 הצדדים – אלתנן משה לוינשטיין נ' משק קירשנר. תאריך פרסום: 08/06/2020 תקציר – אי סימון מחירים בפירות וירקות בתפזורת שאינם ארוזים מראש ושלא סומן לגביהם מחיר ל-1 ק"ג. ב"כ המבקשים: עו"ד רן יסעור המודעה פורסמה בעיתון מעריב הבוקר ובעיתון הארץ נשמח לפרסם לכם מודעת תובענה ייצוגית/ הסדר פשרה בעיתון

קטגוריה: אחריות, בורסה, הטעיה צרכנית, מניות, ניירות ערך, אחריות, הגנת הצרכן, מוצרים טכנולוגיים, אחריות, תרמית, אחריות, מחירים, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר, אחריות, הטעיה, הטעיה צרכנית, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, אחריות, סוכנות רכב, רכב, רכבים, תחבורה, אחריות, אחריות, המבשר, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מוצרי חשמל, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, מחירים, משקל, רמי לוי, אחריות, גביית יתר, הגנת הצרכן, רמי לוי, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אחריות, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, רשלנות, אחריות, דיני עבודה ושכר, אחריות, דיני עבודה ושכר, דמי חופשה, הפרת תקנון, זכויות עובדים, ימי חופשה, אחריות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, אחריות, הגנת הצרכן, מכשירי חשמל, שירותי לקוחות, אחריות, אחריות, איכות הסביבה, גביית יתר, מוצרי חשמל, אחריות, מבצעים, אחריות, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, אחריות, אחריות, אי הצגת מחיר כולל, שירותי לקוחות
וואלהשופס

הסדר פשרה | שופמיינד בע"מ [15.1.2020]

ת"צ: 16561-08-17 הצדדים: דליה יהודה נ' שופמנייד בע"מ (וואלה שופס) תאריך פרסום: 15.1.2020 תקציר - עניינה של התובענה ושל הבקשה לאישורה כייצוגית, בטענה כי יש שני תנאים בתקנון השימוש באתר: 1. הגבלת מימוש השובר בזמן 2. אין החזר או זיכוי על כרטיסים לא מנוצלים ב"כ המבקש: עו"ד, מושקוביץ- סטיס ב"כ המשיבה: עו"ד יאיר זהבי אתר: https://www.walla.co.il/

עיתון: גלובס , הארץ
קטגוריה: אחריות, בורסה, הטעיה צרכנית, מניות, ניירות ערך, אחריות, הגנת הצרכן, מוצרים טכנולוגיים, אחריות, תרמית, אחריות, מחירים, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר, אחריות, הטעיה, הטעיה צרכנית, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, אחריות, סוכנות רכב, רכב, רכבים, תחבורה, אחריות, אחריות, המבשר, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מוצרי חשמל, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, מחירים, משקל, רמי לוי, אחריות, גביית יתר, הגנת הצרכן, רמי לוי, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אחריות, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, רשלנות, אחריות, דיני עבודה ושכר, אחריות, דיני עבודה ושכר, דמי חופשה, הפרת תקנון, זכויות עובדים, ימי חופשה, אחריות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, אחריות, הגנת הצרכן, מכשירי חשמל, שירותי לקוחות, אחריות, אחריות, איכות הסביבה, גביית יתר, מוצרי חשמל, אחריות, מבצעים, אחריות, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, אחריות, אחריות, אי הצגת מחיר כולל, שירותי לקוחות, אחריות, שובר, שוברי זיכוי, תווי קניה
די.בי.אס

תביעה ייצוגית | די. בי. אס. שרותי לווין (1998) בע"מ [23/01/2018]

ת"צ: 19284-02-17 הצדדים: עומרי נחום נ' די. בי. אס. שרותי לווין (1998) בע"מ ("Yes") תאריך פרסום: 23/1/18 תקציר:  הטענה: Yes גובה מלקוחותיה את המחיר המרבי המותר בגין החלפת שלט, אך מספקת אותו ללא סוללות, שעה שעלות הסוללות הובאה בחשבון לצורך קביעת המחיר המרבי הנ"ל בהחלטת המועצה. כמו כן, נטען כי תקופת האחריות שמעניקה Yes בפועל עבור השלט הינה קצרה מתקופת האחריות בת 12 החודשים המתחייבת מכוח הסכם ההתקשרות של יס עם לקוחותיה ועמדת המועצה.

  1. לא יאוחר מ-30 ימים לאחר המועד הקובע, תחל יס להעניק ללקוחותיה הנחה בסך 10 ש"ח על החלפת שלט רחוק במקרה של תקלה. כך שמחיר השלט החלופי לאחר הנחה זו לא יעלה על 38.5 ש"ח כולל מע"מ.
2. לא יאוחר מ-30 ימים לאחר המועד הקובע, יופחת מחיר רכישת שלט ללא סוללות בסניפי הדואר בסך של 0.60 ש"ח 3. לא יאוחר מ-90 ימים לאחר המועד הקובע, תחל יס להעניק אחריות בת 12 חודשים לשלטים שיסופקו ללקוחות החברה החל מהמועד האמור, והכל בכפוף לתנאי הסכם ההתקשרות. תוצאת תמונה עבור יס לוגו ישן

קטגוריה: אחריות, בורסה, הטעיה צרכנית, מניות, ניירות ערך, אחריות, הגנת הצרכן, מוצרים טכנולוגיים, אחריות, תרמית, אחריות, מחירים, אחריות, גביית יתר, טלפון, סלולאר, סלקום, פיצויים, פלאפון, פרטנר, אחריות, הטעיה, הטעיה צרכנית, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה, הטעיה צרכנית, חוק החוזים, חוק עשיית עושר ולא במשפט, אחריות, סוכנות רכב, רכב, רכבים, תחבורה, אחריות, אחריות, המבשר, חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אחריות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מוצרי חשמל, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, חובת הסימון, מזון, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אחריות, אריזות, הגנת הצרכן, הטעיה צרכנית, מזון, מחירים, משקל, רמי לוי, אחריות, גביית יתר, הגנת הצרכן, רמי לוי, אחריות, החזרת מוצרים, מוצרים טכנולוגיים, מכשירי חשמל, תוויות מוצרים, תווית מוטעית, אחריות, מוצרים טכנולוגיים, סלולאר, רשלנות, אחריות, דיני עבודה ושכר, אחריות, דיני עבודה ושכר, דמי חופשה, הפרת תקנון, זכויות עובדים, ימי חופשה, אחריות, הטעיה צרכנית, הפרת חובה חקוקה, חוק עשיית עושר ולא במשפט, רשלנות, אחריות, הגנת הצרכן, מכשירי חשמל, שירותי לקוחות, אחריות, אחריות, איכות הסביבה, גביית יתר, מוצרי חשמל, אחריות, מבצעים, אחריות, הגנת הצרכן, מוצרי חשמל, מוצרים טכנולוגיים, אחריות, אחריות, אי הצגת מחיר כולל, שירותי לקוחות, אחריות, שובר, שוברי זיכוי, תווי קניה, אחריות, גביית יתר, חוק הפיקוח על מחירי מוצרים, חיובים, טלוויזיה, יס YES, מחירים, תקשורת