תביעה ייצוגית | תכלת תקשורת בע"מ [20/12/2017]

ת"צ: 22166-03-16, 32617-04-16
הצדדים: גב' צילה ונגרובר וה"ה עידו ובת שבע מלין נ' תכלת תקשורת בע"מ
תאריך פרסום: 20/12/17

תקציר:

הטענה: תכלת תקשורת בע"מ החלה לחייב את המבקשת וחברי הקבוצה בתשלום בגין המגזין הנלווה למגזין "אותיות", מגזין "נשיונל ג'אוגרפיק קידס", בלי הודעה ובלי קבלת הסכמה מראש כדין. בתביעה השנייה, טענו כי תכלת תקשורת בע"מ העלו במהלך השנים את מחירים המגזינים "אותיות" ו-"נשים" בלי הודעה ובלי קבלת הכמה מראש וכדין,

וכן חייבו את המבקשים בתשלום בגין המגזין הנלווה למגזין "אותיות" "נשיונל ג'יאוגרפיק קידס" ובגין המגזין הנלווה למגזין "נשים"- מגזין "דרך האוכל הכשר", בלי הודעה ובלי קבלת הסכמה מראש וכדין.

בכך הפרו את הוראות חוק הגנת הצרכן, הפרת חובה חקוקה, רשלנות, הפרת חוק החוזים וחוק חוזים אחידים, עשיית עושר ולא במשפט.

חברי הקבוצה: כל מנויי המגזין "אותיות" אשר חויבו בסך נוסף של 9.9 ש"ח לחודש בגין המגזין הנוסף,

חברי הקבוצה השנייה: כל מי שהיה מנוי של עיתון מבית "תכלת תקשורת" בשבע השנים האחרונות והעלו לו את תעריף המנוי שהוא נדרש לשלם ללא ידיעתו.

הפיצוי: כל מי שהיה ועודנו מנוי של המשיבה, והמשיבה התחילה לגבות ממנו תשלום בעבור שירות שניתן לו בחינם, מבלי שקיבלה ממנו לכאורה הסכמה מפורשת לכך, המשיבה תעניק את המגזין "נשיונל ג'יאוגרפיק קידס" למנויי המגזין "אותיות" ואת המגזין "דרך האוכל הכשר" למנויי המגזין "נשים" הרלוונטיים לתביעה למשך חודש ללא עלות.

בנוסף, תתרום המשיבה כמות של 1,800 מגזינים בשווי שלא יפחת מ-60,000 ש"ח לעמותת "גדולים מהחיים" אשר מעניקה סיוע לילדים חולי סרטן ומשפחותיהם או לעמותות כפי שיורה בית המשפט.

תוצאת תמונה עבור תכלת תקשורת